Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monillakin miehillä joka vknloppu jotain menoja?

Vierailija
25.01.2025 |

Kun minun miehellä on ja itse viihdyn kotona. Se menee sillain, että se torstaina ilmoittaa ohimennen lähtevänsä perjantaina kaverille vknlopuksi. Ärsyttävää. Kannattaako vaihtaa parempaan vai onko toi tosi yleistä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa parisuhteessa viikonloput vietetään yhdessä perheen kanssa.

Nykyäänhän kaikki normaali yritetään lytätä.

Vierailija
22/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalissa parisuhteessa viikonloput vietetään yhdessä perheen kanssa.

Nykyäänhän kaikki normaali yritetään lytätä.

Normaalissa perheessä ihmisillä on myös oikeus tavata ystäviä. Ilman, että siitä tulee perhekriisi tai sen koetaan rikkovan perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa, mutta aina vaan tuntuu röhnöttävän kotona. Puhelinta rämppää eipä juuri muuta tee.

Vierailija
24/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka viikonlopulle,koska aina ne kotiolot voittaa.

Mikset eroa?

Vierailija
25/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla miehellä yleensä on menoja ja incelillä taas ei. Joten valitse kumppanikseen incel, niin voit nauttia yhteisestä ajasta hänen kanssaan vaikka 24/7.

Vierailija
26/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yksinäisiä parisuhteessa siitä ollut ihan tutkimustakin siitä. Eli mies lähtee kaverin luokse ryyppäämään ja jättää naisen yksin kotiin sen sijaan että tekisi naisen kanssa jotain. Ihan yleistä on. Minulla ei juuri kavereita ole joten kesälläkin veneilen yksin ja kalastan. Käyn keväällä saaressa kalassa siika aonkimassa ja grillaan makkaraa samalla.

Minusta saa aina kalakaverin,on intohimoni.Perhostellen uistellen jopa onkien.

Olispa nainen kumppanina joka tykkää kalastaa. Itse asun raumalla ja täällä on meri lähellä ja kalastan paljon koska olen työtön. Ensi viikolla aion laittaa veneen kuntoon koska meri sulaa enkä usko että se jäätyy kovin paljon enää joten olisi hyvä saada vene vesille maaliskuun alussa.

Vierailija
27/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni oli jatkuvasti menoja, reissuja. Ei ikinä kysynyt, keskustellut, ilmoittanut, muutakuin laittamalla kalenteriin että tuona vklp:na on 3 päivää Rovaniemellä. Mikäs siinä, mutta kuviossa oli HÄNEN LAPSIA, ei minun, mutta hän aina oletti että tottakai minä oon lasten kanssa kun hän lähtee viikonlopuksi ryyppäämään ja omiin menoihinsa. 

Uskomatonta vallankäyttöä, sitten kun kerran vuodessa tein saman että pistin kalenteriin kysymättä, hän oli todella vihainen ja mustasukkainen kun hän joutuu nyt olemaan kotona lastensa kanssasellanen mies. 

Vierailija
28/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies röhnöttää kotona sohvalla, niin sekin alkaa naista ärsyttämään. Alkaa valitus siitä, miksi miehellä ole ikänä mitään menoja. Nähty on monta kertaa tämä kuvio.

Vierailija
29/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun mies röhnöttää kotona sohvalla, niin sekin alkaa naista ärsyttämään. Alkaa valitus siitä, miksi miehellä ole ikänä mitään menoja. Nähty on monta kertaa tämä kuvio.

Naisia ärsyttää kun miehet eivät kykene viettämään aikaa heidän kanssaan. Miehet luulevat, että voivat vaan tehdä mitä lystää ja, että nainen hymyillen odottaa jalat ristissä, että miestä alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
30/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla miehellä yleensä on menoja ja incelillä taas ei. Joten valitse kumppanikseen incel, niin voit nauttia yhteisestä ajasta hänen kanssaan vaikka 24/7.

Olen nähnyt niitä tinderissä, mutta viestittelystä ei ole tullut mitään

Vierailija
31/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista käytöstä jos asuu saman katon alla. Menoja saa olla vaikka joka viikonloppu tai olla olematta, mutta niistä tulee keskustella ja sopia ennakkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä