Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monillakin miehillä joka vknloppu jotain menoja?

Vierailija
25.01.2025 |

Kun minun miehellä on ja itse viihdyn kotona. Se menee sillain, että se torstaina ilmoittaa ohimennen lähtevänsä perjantaina kaverille vknlopuksi. Ärsyttävää. Kannattaako vaihtaa parempaan vai onko toi tosi yleistä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on, mutta ne sovitaan etukäteen. Sitten katsotaan kalenterista milloin molemmilla on vapaata, ja käydään niinä viikonloppuina ulkona syömässä, teatterissa ym. Sekä sovitaan kodin kunnossapitoa ja muuta juoksevia asioita niihin. 

Vierailija
2/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Ihmisiä on erilaisia. Minun mieheni ei koskaan käy missään ja sekin riepoo välillä. Aina nysvää kotona. En kyllä sietäisi mitään joka viikonloppu jossain hyppääviäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo miehen jatkuvat viikonloppureissut estää teidän yhteisiä juttuja, niin eihän tuollainen suhde pidemmän päälle kanna. 

Vierailija
4/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku kontrollifriikki vai läheisriippuvainen? Aikuinen ihminen saa poistua kotoaan ja viettää aikaa muualla ja muidenkin ihmisten kanssa.

Vierailija
5/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a. Ihmisiä on erilaisia. Minun mieheni ei koskaan käy missään ja sekin riepoo välillä. Aina nysvää kotona. En kyllä sietäisi mitään joka viikonloppu jossain hyppääviäkään...

On aivan sama mitä tai miten mies tekee tai on tekemättä, nainen ärsyyntyy jos haluaa ärsyyntyä. Mitä pikemmin mies tajuaa tämän, sitä onnellisempi hänestä tulee. Naisen miellyttäminen on mahdotonta ilman että alistuu täydellisesti eikä yleensä sittenkään.

Vierailija
6/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku kontrollifriikki vai läheisriippuvainen? Aikuinen ihminen saa poistua kotoaan ja viettää aikaa muualla ja muidenkin ihmisten kanssa.

Eri, mutta suhteessa elävä AIKUINEN IHMINEN osaa ottaa myös toisen huomioon ja haluaa viettää eniten aikaa tämän kanssa eikä kavereiden.

Vierailija
7/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan sama mitä tai miten mies tekee tai on tekemättä, nainen ärsyyntyy jos haluaa ärsyyntyä. Mitä pikemmin mies tajuaa tämän, sitä onnellisempi hänestä tulee. Naisen miellyttäminen on mahdotonta ilman että alistuu täydellisesti eikä yleensä sittenkään.

Mitenkä olisi sellainen välimallin jätkä? 

Vierailija
8/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole tuollainen, viihtyy seurassani. Hänen kaverinsa tosin on, joka kaupungissa joku nainen, jota käy polkemassa. Aina menossa. 

Vierailija
9/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla parisuhteessa jos ei halua miettiä ketään muuta kun itteään?

Vierailija
10/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se syyttää mua kun en mäkään ollu pyytäny sitä mihinkään tai tehny suunnitelmia sen kaa viikonloppuna

ap

Vierailija
11/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi: Et itse jaksa lähteä mihinkään vaan hinkutat kotona eikä mies halua elää seniorin elämää, joten käy sitten kaverinsa kanssa.

Vierailija
12/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika monella. Ja voihan sitä käydä katsomassa vaikka siskonpoikia.

Vierailija
13/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi: Et itse jaksa lähteä mihinkään vaan hinkutat kotona eikä mies halua elää seniorin elämää, joten käy sitten kaverinsa kanssa.

Olisin siis kyllä lähtenyt jos hän olisi pyytänyt johonkin

Vierailija
14/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun miehellä ole. Mieheni lähtee kalaan korkeintaan ja lähden usein mukaan meren rannalle koska mieheni onkii sikaa siellä.

Vierailija
15/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun miehellä ole. Mieheni lähtee kalaan korkeintaan ja lähden usein mukaan meren rannalle koska mieheni onkii sikaa siellä.

Tuo kuulostaa ihanalle! Pidän kalastamisesta itsekin. AP

Vierailija
16/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yksinäisiä parisuhteessa siitä ollut ihan tutkimustakin siitä. Eli mies lähtee kaverin luokse ryyppäämään ja jättää naisen yksin kotiin sen sijaan että tekisi naisen kanssa jotain. Ihan yleistä on. Minulla ei juuri kavereita ole joten kesälläkin veneilen yksin ja kalastan. Käyn keväällä saaressa kalassa siika aonkimassa ja grillaan makkaraa samalla.

Vierailija
17/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvin sosiaalinen, joten hänellä on.

Itse teen työtä, missä olen koko ajan toisten saatavilla, joten ihan niin paljon kuin hän en viikonloppuna sosiaalisia kontakteja kaipaa. 

Viihdyn meidän oman perheen kanssa, ja onneksi aikuinen lapsemme myös tykkää käydä kotona melko usein.

Vierailija
18/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonlopulle,koska aina ne kotiolot voittaa.

Vierailija
19/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yksinäisiä parisuhteessa siitä ollut ihan tutkimustakin siitä. Eli mies lähtee kaverin luokse ryyppäämään ja jättää naisen yksin kotiin sen sijaan että tekisi naisen kanssa jotain. Ihan yleistä on. Minulla ei juuri kavereita ole joten kesälläkin veneilen yksin ja kalastan. Käyn keväällä saaressa kalassa siika aonkimassa ja grillaan makkaraa samalla.

Minusta saa aina kalakaverin,on intohimoni.Perhostellen uistellen jopa onkien.

Vierailija
20/31 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi erota, muutatte vain erilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan