Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun en hankkinut lapsia

Vierailija
25.01.2025 |

Mun elämä on nyt tätä. Oon ruokkinut kissan, paistanut esikypsennetyt sämpylät uunissa, surauttanut smoothien, tarjoillut aamiaisen miehelle kuin olisi lapsi (tiedän, kuulostaa pahalta, mutta kaikki me kaivataan joskus hemmottelua), syönyt itse aamupalaksi tuoreen sämpylän, vihersmoothien ja mukillisen kahvia. Päästin kissan ensin pihalle ja sitten takaisin sisään, ja mentiin sitten molemmat sänkyyn löhöilemään, minä koneelle ja kissa nokosille. Leikin, että se on vauva. Välillä ehdin kyllä itsekin tässä rankan surffailun ohessa torkahtaa. Rankka aamupäivä meillä. Kaipuu on silti melkoinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enimmäkseen täällä palstalla valitetaan siitä miten työlästä "lapsiarki' on, ei ole koskaan omaa aikaa, ei saa nukkua, on kaikenlaista ongelmaa vauvojen, taaperoiden, esimorrosikäisten, murrosikäisten kanssa ja vaikka mitä.

Me joilla on lasten kanssa helppoa ja mukavaa, emme huutele asiasta täälä tai missään muuallakaan, siksi tämmöinen elämä loppuu lapsiin vääristymä on valloillaan.

Vierailija
22/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, vaikka itsellä on elämästä mennyt ehkä 10v aika rankalla setillä, 2 lasta pienellä ikäerolla ja jatkuva raataminen, niin kyllä se palkitsee.

Nyt suunnitellaan teini-ikäisten tyttärien kanssa laskettelulomaa, lähdetään kohta yhdessä shoppailemaan ja syömään. Illalla pidetään saunailta ja katsellaan leffaa.

Se että on näitä ns omia ihmisiä, siis aidosti omaa perhettä jotka merkkaa enemmän kuin mikään ja kenen kanssa on kotoisampaa ja asiat voi jakaa.. ei sitä oikein voi mikään korvata. Ei ne ihanat kaverit ja "yhteisö". Niin se mulla ainakin menee.

-sinkkuäiti 42v ja 2 tytärtä

Sä et ole mikä sinkkuäiti vaan YH äiti! Siinä on parisuhdemarkkinoilla miehille iso ero!

t. naimisissa, 4 l äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ap:lle ei sitten tullut aikaisemmin mieleen, mitä lapsettomuusvalinta myöhemmin tarkoittaa? ennakoikaa hyvät ihmiset.

Vierailija
24/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se lapsenteko ole niin vaikeaa. Pelit ja vehkeet yhteen ja odotetaan mitä tapahtuu.

Vierailija
25/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta sitä ny murehdit ettei lapsia ole. Ehkä niitä ei vaan kaikille tule. Niin kuin minulle kävi. Sain nuorena jo tuomion lääkäriltä. Pääsin asian yli. Otin kissat. Sillo puolisoni kanssa. Nyt enää 1 kisu ja minä eletään rauhassa maalla. Aika yksinkertaista elämää. No nykymaailma on kyl aika karu. Tuskin nyt en olisi enää lapsia tähän maailmaan edes halunnut. Ei oo lasten elämä sama mitä oli sillo 1980 luvun viattomana aikana. 

Vierailija
26/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi jankata tätä samaa yyh kun on kamalaa kun ei ole lapsia. Et saa sillä ketään hankkimaan lapsia. Ne hankkii jotka haluaa (siis jos onnistuvat) ja me muut ollaan varmaan mietitty mitä se tarkoittaa jos niitä ei hanki. Jotkut nauttii lapsista ja perheestä - toiset ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä