Minne olette vieneet ledlamput? Oletteko nähneet kaupoissa palautuspisteitä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Elektroniikkajätteeseen.
Lähes kaikki kaupat ottaa niitä vastaan. Jos et löydä palautuspistettä niin kysy kaupan henkilökunnalta ja he kyllä neuvovat.
Tarkoitat vuokratyöhyllyttäjiä? 🤣
Ap, kokeile vaikka googlata oamn paikkakuntasi pisteet. Toimii helpommin kuin kysellä av:lla.
Vie korjattavaksi, lampusta on hajonnut todennäköisesti muutaman sentin maksava komponentti.
Vierailija kirjoitti:
Vie korjattavaksi, lampusta on hajonnut todennäköisesti muutaman sentin maksava komponentti.
Entäs mitä se työ maksaa.
LED-lamppuja otetaan maksutta vastaan vaarallisen jätteen sekä sähkölaiteromun (SER) vastaanottopaikoissa. Sortti-asemilla ne lajitellaan vaaralliseen jätteeseen turvallisuussyistä. LED-loisteputket ovat sähkölaiteromua (SER).
Vierailija kirjoitti:
Energiajätteeseen ne kuuluu.
Ei kuulu.
Niissähän on jopa 10 vuoden takuu? Mä vaihdan ne kuittia vastaan aspassa enkä vie roskiin.
Vierailija kirjoitti:
LED-lamppuja otetaan maksutta vastaan vaarallisen jätteen sekä sähkölaiteromun (SER) vastaanottopaikoissa. Sortti-asemilla ne lajitellaan vaaralliseen jätteeseen turvallisuussyistä. LED-loisteputket ovat sähkölaiteromua (SER).
Lisäksi LED -lamppuja otetaan ilmaiseksi vastaan kaikissa yli 1 000 neliön päivittäistavarakaupoissa joissa myydään lamppuja. Lain mukaan tuon kokorajan ylittävien lamppuja myyvien kauppojen pitää myös ottaa niitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan nyt myös, mikä niissä on se VAARALLINEN aine?
Vierailija kirjoitti:
Ok, lähdenpä kävelemään tuonne 12 km päässä olevalle sortti-asemalle 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Niissähän on jopa 10 vuoden takuu? Mä vaihdan ne kuittia vastaan aspassa enkä vie roskiin.
Mitä tarkoittaa aspassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa aspassa?
Asiakaspalvelussa. Sanon, että tässä rikkinäinen lamppu, luvattu takuu ja tässä kuitti. Eivät ala mussuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa aspassa?
aspa on lyhenne sanasta asiakaspalvelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa aspassa?
aspa on lyhenne sanasta asiakaspalvelu
Kannattaa puhua salakieltä koska se on trendikästä
Sortti on tiedossa, liian kaukana ei autoa.
Ässässä olen nähnyt vaan patteripalautusboksin.
Miksi en kysy kaupasta, siksi koska asia tuli mieleen nyt himassa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, kokeile vaikka googlata oamn paikkakuntasi pisteet. Toimii helpommin kuin kysellä av:lla.
Näköjään, täällä vaan vittuillaan tai vastataan usein asian vierest🤦
Elektroniikkajätteeseen.
Lähes kaikki kaupat ottaa niitä vastaan. Jos et löydä palautuspistettä niin kysy kaupan henkilökunnalta ja he kyllä neuvovat.