Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset pääsevät sen ylitse, että onhan heidän kaikki seksiasentonsa aika nöyryyttäviä ja paljastavia?

Vierailija
25.01.2025 |

Nainenhan paljastaa itsensä täysin miehelle. Oikein tarjoilee sitä pilluaan.

Eikös tuo ole aika hankalaa, jos on vähän ujo tai häpeilee vartaloaan?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n mielestä seksi on naiselle joku nöyryyttävä asia? Älä vaan ikinä sitten yritäkään saada naisia sänkyysi.

Toiseksi mistä lähtien suomalaiset ovat häpeilleet alastomuutta?

Ei tarvitse hävetä, mutta ei myöskään tyrkyttää!

Eli  kaikki seksiasennot, joissa nainen voi olla, ovat sinulle liian tyrkyttäviä? On se elämä vaikeaa joillain.

Vierailija
42/45 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin näen vaimon pillua kun harrastetaan seksiä. Se tapahtuu useimmiten peiton alla koska kylmä. Sormetan usein mutta vaimo ei tykkää vastaanottaa suuseksiä. Tissit on paljaana seksin aikana harvoin koska makkarissa/sohvalla on kylmä. 

Suihkussa taas pannaan seisaaltaan takaapäin ja silloin näkyy vain pylly.  Olisi kiihoittavaa jos vaimo odottaisi sängyssä haarat levällään, mutta ei tee sitä koskaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termaria kaakkoon tai puita takkaan.

Vierailija
44/45 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kaunein näky on kaunis hoikka timmi nainen sopusuhtaisilla rinnoilla ratsastamassa kullin päällä.

Vierailija
45/45 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihottaa se "pillun tarjoaminen". Kyllähän minä jo ennen kuin ollaan edes riisuttu "vahingossa" olen vähän haarat auki tai satun kumartamaan miehen edessä antaen sille vähän katseltavaa.

Se on todella kiihottavaa kun olen miehen edessä jalat niin levitettynä kuin saan ja se katsoo ja tutkii pilluani. Sitten antaa vähän kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän