lähtisitkö ensitreffeille venemessuille?
Kommentit (59)
Venemessut kiinnostaa ja olen käynytkin, mutta en taitaisi silti lähteä ensitreffeille sinne. Jotenkin outo idea, yleensä tuollaiset kai on mallia "hei mulla on kaksi lippua, mennäänkö" ja sitten, kun on jo parit treffit käyty.
Riippuu, millä mielellä Ap on lähdössä. Oletko lähdössä ihan muuten vaan vai katsomaan ehkä uutta hankintaa. Lähtisin, jos Ap lähtisi muuten vaan. Mutta jos Ap:llä olisi ostosuunnitelmia, silloin hän juuttuisi keskustelemaan jokaisen kauppiaan kanssa kaikista mahdollisista hilavitkuttimista. Tuolloin emme ehtisi tutustua toisiimme, mikä on kai treffien tarkoitus.
En. Jos tykkäisin veneilystä, lähtisin, mutta tunnen purjehtijoita, joiden kaikki vapaa-aika sulan aikana menee veneeseen, ja jos en voisi jakaa tuota elämäntyyliä, ei minusta kannata edes tutustua.
En mutta automessuille voin mennä.
Jos pyytäisin naista ensitreffeille venemessuille, niin totta kai minä maksaisin hänen messulippunsa.
T. Meriupseeri ja herrasmies
Vierailija kirjoitti:
En. Jos tykkäisin veneilystä, lähtisin, mutta tunnen purjehtijoita, joiden kaikki vapaa-aika sulan aikana menee veneeseen, ja jos en voisi jakaa tuota elämäntyyliä, ei minusta kannata edes tutustua.
Tämä on hyvä pointti. Veneilyä harrastavat tosiaan useinmiten viettävät kesäkaudella kaiken vapaa-aikansa veneillen. Eli jos ei itseäsi moinen yhtään kiinnosta, et näe itseäsi viikonloppu venereissuilla ja kesälomalla veneilemässä, ei ehkä kannata vene messuille lähteä
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Ei voi olettaa, että toinen automaattisesti maksaa kalliit liput. Kahvin voi tarjota messuilla.
19e kalliit? Jos on varaa harrastaa veneilyä, on varaa maksaa deitin liput ja viedä se messujen jälkeen syömään/lasilliselle, ja maksaa sekin. Ja todellakin lähtisin, musta on mukavaa jos ihmisillä on kiinnostuksen kohteita ja tuossa kuitenkin ehtii tutustumaan paremmin.
Mielestäni täysin tahditonta pistää treffi kumppani maksamaan lippu ellei olla alle 20 v opiskelijoita ja kenties eletä esim tuki/vanhempien rahoilla.
No on ainakin julkinen tila ja paljon ihmisiä ympärillä, joten sikäli ei huono vaihtoehto.
En ensimmäisille treffeille, jos en tuntisi kaveria entuudestaan ja tietäisi että ei tarvitse varautu nkohteliaasti poistumaah ensimmäisen puolen tunnin jälkeen.
Jos tunnettaisiin entuudestaan tai olisi esim. jo tavattu aiemmin vaikka kahveilla, voisinnlähteä ja sitten maksaisin kyllä lippunikin. Veneet ei kiinnosta mutta jos mies kiinnostaisi niin mikäs siinä.
Miettikää mikä kauhea tilanne olla jumissa venemessuilla jonkun uskomattoman urpon kanssa ja koittaa miettiä millä tekosyyllä irtaantua pois.
Jos naisellani olisi tällainen ajatus, lähtisin. Minulla ei ole venettä mutta on ollut ja oli rannikkolaivuri suoritettuna.
En maksa 19e asiasta, joka ei kiinnosta. Jos treffikumppani maksaa, niin uteliaisuudesta voisin lähteä.
Vierailija kirjoitti:
En. Lähtisitkö heppamessuille treffeille? Tai käsityömessuille, missä myydään villasukkia ja kynttilöitä? Maksaisi 19e jonka joutuisit itse maksamaan.
Lähtisin. Hyvä tilaisuus kuunnella toista ympäristössä joka häntä kiinnostaa. Hevosharrastus triggeröisi pakoonlaukkaamisreaktion mutta ei treffit ole mikään loppuelämän sitoutuminen. Voisi olla hauskaa vaikkei minkäänlaista syhdetta tulisiksaan. Joku €19 ei rekisteröisi mitenkään päätöksenteossa.
Jos siellä olisi baari, voisin lähteä
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaisi mieheltä, jollaista en kaipaa enää elämääni. "Minä, minä, minä, minä".
P.o. kuulostaa, ei kuullostaa.
En lähtisi, koska en pidä veneilystä. En voisi seurustella veneilevän kanssa, jäisi hyvin vähän yhteistä aikaa.
Haluaisin tarkemmat perustelut miksi juuri sinne ja onko hänellä joku hyvä idea mitä varten raahata minua siellä ympäriinsä. Jos se olisi hänellekin uusi juttu sitten voisin harkita ja meillä saattaisi olla aika hauskaakin pällistellessämme veneitä.
Jotkut tyypit ovat sellaisia, että he haluavat jotakin tuttua ja turvallista ympärilleen tutustuessaan uusiin ihmisiin. Se on huono juttu.
EN todellakaan !
Jos mies vie jo eka treffeillä o m a n harrastuksensa pariin... voi olla 100varma , että se harrastus on ikuisesti hänelle ykkösenä. Kumppani hyvänä kakkosena.
Kuhiksen kans mikä tahansa käy 😍 Voisin maksaa hänenkin lippunsa 😎