Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähtisitkö ensitreffeille venemessuille?

Vierailija
24.01.2025 |

Joutuisit maksamaan 19e lipustasi.

Kommentit (59)

41/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhiksen kans mikä tahansa käy 😍 Voisin maksaa hänenkin lippunsa 😎

Vierailija
42/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venemessut kiinnostaa ja olen käynytkin, mutta en taitaisi silti lähteä ensitreffeille sinne. Jotenkin outo idea, yleensä tuollaiset kai on mallia "hei mulla on kaksi lippua, mennäänkö" ja sitten, kun on jo parit treffit käyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millä mielellä Ap on lähdössä. Oletko lähdössä ihan muuten vaan vai katsomaan ehkä uutta hankintaa. Lähtisin, jos Ap lähtisi muuten vaan. Mutta jos Ap:llä olisi ostosuunnitelmia, silloin hän juuttuisi keskustelemaan jokaisen kauppiaan kanssa kaikista mahdollisista hilavitkuttimista.  Tuolloin emme ehtisi tutustua toisiimme, mikä on kai treffien tarkoitus.

Vierailija
44/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos tykkäisin veneilystä, lähtisin, mutta tunnen purjehtijoita, joiden kaikki vapaa-aika sulan aikana menee veneeseen, ja jos en voisi jakaa tuota elämäntyyliä, ei minusta kannata edes tutustua. 

Vierailija
45/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta automessuille voin mennä.

Vierailija
46/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisin naista ensitreffeille venemessuille, niin totta kai minä maksaisin hänen messulippunsa.

T. Meriupseeri ja herrasmies

Vierailija
47/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos tykkäisin veneilystä, lähtisin, mutta tunnen purjehtijoita, joiden kaikki vapaa-aika sulan aikana menee veneeseen, ja jos en voisi jakaa tuota elämäntyyliä, ei minusta kannata edes tutustua. 

Tämä on hyvä pointti. Veneilyä harrastavat tosiaan useinmiten viettävät kesäkaudella kaiken vapaa-aikansa veneillen. Eli jos ei itseäsi moinen yhtään kiinnosta, et näe itseäsi viikonloppu venereissuilla ja kesälomalla veneilemässä, ei ehkä kannata vene messuille lähteä  

Vierailija
48/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin. Ei voi olettaa, että toinen automaattisesti maksaa kalliit liput. Kahvin voi tarjota messuilla.

19e kalliit? Jos on varaa harrastaa veneilyä, on varaa maksaa deitin liput ja viedä se messujen jälkeen syömään/lasilliselle, ja maksaa sekin. Ja todellakin lähtisin, musta on mukavaa jos ihmisillä on kiinnostuksen kohteita ja tuossa kuitenkin ehtii tutustumaan paremmin. 

Vierailija
49/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täysin tahditonta pistää treffi kumppani maksamaan lippu ellei olla alle 20 v opiskelijoita ja kenties eletä esim tuki/vanhempien rahoilla. 

Vierailija
50/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ainakin julkinen tila ja paljon ihmisiä ympärillä, joten sikäli ei huono vaihtoehto.

Vierailija
51/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäisille treffeille, jos en tuntisi kaveria entuudestaan ja tietäisi että ei tarvitse varautu nkohteliaasti poistumaah ensimmäisen puolen tunnin jälkeen.

Jos tunnettaisiin entuudestaan tai olisi esim. jo tavattu aiemmin vaikka kahveilla, voisinnlähteä ja sitten maksaisin kyllä lippunikin. Veneet ei kiinnosta mutta jos mies kiinnostaisi niin mikäs siinä.

Miettikää mikä kauhea tilanne olla jumissa venemessuilla jonkun uskomattoman urpon kanssa ja koittaa miettiä millä tekosyyllä irtaantua pois.

Vierailija
52/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisellani olisi tällainen ajatus, lähtisin. Minulla ei ole venettä mutta on ollut ja oli rannikkolaivuri suoritettuna. 

Vierailija
53/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa 19e asiasta, joka ei kiinnosta. Jos treffikumppani maksaa, niin uteliaisuudesta voisin lähteä. 

Vierailija
54/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Lähtisitkö heppamessuille treffeille? Tai käsityömessuille, missä myydään villasukkia ja kynttilöitä? Maksaisi 19e jonka joutuisit itse maksamaan.

Lähtisin. Hyvä tilaisuus kuunnella toista ympäristössä joka häntä kiinnostaa. Hevosharrastus triggeröisi pakoonlaukkaamisreaktion mutta ei treffit ole mikään loppuelämän sitoutuminen. Voisi olla hauskaa vaikkei minkäänlaista syhdetta tulisiksaan. Joku €19 ei rekisteröisi mitenkään päätöksenteossa.

Vierailija
55/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä olisi baari, voisin lähteä

Vierailija
56/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaisi mieheltä, jollaista en kaipaa enää elämääni. "Minä, minä, minä, minä". 

P.o. kuulostaa, ei kuullostaa.

Vierailija
57/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, koska en pidä veneilystä. En voisi seurustella veneilevän kanssa, jäisi hyvin vähän yhteistä aikaa.

Vierailija
58/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tarkemmat perustelut miksi juuri sinne ja onko hänellä joku hyvä idea mitä varten raahata minua siellä ympäriinsä. Jos se olisi hänellekin uusi juttu sitten voisin harkita ja meillä saattaisi olla aika hauskaakin pällistellessämme veneitä. 

Jotkut tyypit ovat sellaisia, että he haluavat jotakin tuttua ja turvallista ympärilleen tutustuessaan uusiin ihmisiin. Se on huono juttu.

Vierailija
59/59 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN  todellakaan ! 

Jos  mies vie jo eka treffeillä   o m a n   harrastuksensa  pariin... voi olla 100varma , että se harrastus on ikuisesti  hänelle ykkösenä.  Kumppani hyvänä kakkosena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi