Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ylpeä ja onnellinen kun jaksoin viedä roskat tänään

Vierailija
24.01.2025 |

Eikä tullut edes kukaan naapuri vastaan. Toivottavasti jaksan huomenna imuroida.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt tänään 3 tuntia 45 minuuttia. 

Vierailija
22/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kaupassa, apteekissa, salilla ja tein ruokaa. Kaikki 39 asteen kuumeessa. Pitää harjoitella nyt työttömänä et pystyy sit töissä toimimaan myös sairaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että veit roskat.Kaupadsakäynti myös mukava edistyminen.Iysrlläni on ollut juuri tuollainen vaikea jakso.Kävin kaupassakin niin että en ostanut mitään.Niin väsynyt mieli.Pikkuhiljaa sain itseni reipastumaan.

Vierailija
24/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Joskus se roskien vieminen on iso ponnistus. Ja sait kaupassanin käytyä. 

Muistan ajan, kun ahdisti mennä ovesta ulos, jos törmää itkunpunaisilla silmillä ja ahdistusololla johonkin ihmiseen. Pahimpuna aikoina pyysin lapsia käyttämään koiran ja viemään roskat.

Viikonloput oli pahimpia.

Joten, hyvä sinä!!

Vierailija
25/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (70) vein roskat tänään, kannoin korillisen pyykkiä pesutupaan ja laitoin koneeseen, lähdin kauppaan ja kirjastoon, tulin kotiin nostamaan ne märät pyykit naruille, lämmitin toissapäivänä tekemästäni makaronilaatikosta viimeisen kolmanneksen mikrossa, söin, pyyhin vessan kalusteet ja lattian, klo 13 olin bussissa, klo 13:41 sähköjunassa, klo 14:30 hain lapsenlapseni tarhasta (2/3-paikka kunnes saa kokopäiväpaikan) ja pidin hänestä huolta kello kuuteen. . . Poikani ja miniäni kyllä kehuvat minua, osoittavat kiitollisuutensa usealla eri tavalla, ja suhde lapsenlapseen on tietysti myös tärkeä ja palkitseva.

Mutta MIKSI TÄÄLLÄ KEHUTAAN HYVÄKSI jos joku kertoo vieneensä roskiksen? Eikä varmasti ole 70 kuin minä! Kuinka te KEHTAATTE haukkua nykyisiä eläkeläisiä? 

Laiska töitään luettelee.

Vierailija
26/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee 

Vierailija
27/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (70) vein roskat tänään, kannoin korillisen pyykkiä pesutupaan ja laitoin koneeseen, lähdin kauppaan ja kirjastoon, tulin kotiin nostamaan ne märät pyykit naruille, lämmitin toissapäivänä tekemästäni makaronilaatikosta viimeisen kolmanneksen mikrossa, söin, pyyhin vessan kalusteet ja lattian, klo 13 olin bussissa, klo 13:41 sähköjunassa, klo 14:30 hain lapsenlapseni tarhasta (2/3-paikka kunnes saa kokopäiväpaikan) ja pidin hänestä huolta kello kuuteen. . . Poikani ja miniäni kyllä kehuvat minua, osoittavat kiitollisuutensa usealla eri tavalla, ja suhde lapsenlapseen on tietysti myös tärkeä ja palkitseva.

Mutta MIKSI TÄÄLLÄ KEHUTAAN HYVÄKSI jos joku kertoo vieneensä roskiksen? Eikä varmasti ole 70 kuin minä! Kuinka te KEHTAATTE haukkua nykyisiä eläkeläisiä? 

Kuuleppas nyt sinä 70v. Nyt meni postauksesi ihan harakoille. Se on kuules yks silmänräpäys ,kun kaikki voi olla toisin. Minulle kävi niin ja olen 26v. Yht äkkiä vaan tulee joku paha sairaus ja olet toimintakyvytön. Mietippä sitä. ELÄMÄÄ EI VOI HALLITA. 

Vierailija
28/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi ap

Vierailija
29/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska töitään luettelee 

Taisi olla niin osuvasti sanottu, että piti lainata omiin tarkoitusperiisi.

Vierailija
30/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis rietas onnellinen!

Vierailija
31/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin käydä kaupass ostamassa bissee ja paljon ostinkin.

Ilta meneekin kivasti telkkaria katsoessa ja bisseä juoden 🍺🍺🍺🍺

Vierailija
32/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, itselle pieni asia, mutta jollekin iso ponnistus kuin roskien vieminen ja sen toteuttaminen on saavutus, niin hienoa! Asia kerrallaan jaksat enemmän. Huomenna jokin muu tavoite. Hyvä!!

Vierailija
33/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans kaljakaupassa 🤣🤣

Vierailija
34/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt sinä 70v. Nyt meni postauksesi ihan harakoille. Se on kuules yks silmänräpäys

Hyvä vastaus mutta silti vähän noottia ketjuun. Ettekö te näe ja kuule vanhuuden merkkejä? Ei pidä välittää liikaa vahan ihmisen itsekehusta. Se ja tuollainen uhkaavan sävyinen itsensä korostaminen voi liittyä pelkästään vanhenemiseen. Nuorella pitää olla selkärankaa sen verran että kestää pään aukomista. Vanhat eivät opi enää yhtään mitään, narsistit etenkään, joten saarnat kannattaa säästää. 

Vierailija
35/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi katsoiko Taina ikkunasta ja raportoi. . Ollaan jo paranemassa? 

Vierailija
36/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Minä tein tänään kirjallisia töitä koneella aamulla 1,5 h. Sen jälkeen peseydyin ja lähdin kävellen käymään ruokakaupassa, josta tullessani kävin hakemassa pakettiautomaatista paketin. Kävelin takaisin tullessani korttelin ympäri ylimääräistä että sain liikuntaa. Kotiin tultuani tiskasin. Sen jälkeen laitoin perunat kiehumaan ja lämmitin eilistä lihapataa perunoiden kanssa ruoaksi. 

Vierailija
37/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin käydä kaupass ostamassa bissee ja paljon ostinkin.

Ilta meneekin kivasti telkkaria katsoessa ja bisseä juoden 🍺🍺🍺🍺

Et viitsisi voi hyvänen aika.. Elämä on parempaa selvin päin. Etkö sitä tiedä.

Vierailija
38/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin äsken paskalla. 

Vierailija
39/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin äsken paskalla. 

HYVÄ!!!

Vierailija
40/42 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata tunkea nokkaansa muiden asioihin, jos ei kestä nuoremman saarnaa.