Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
2781/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tämän illan suosikit Oliver (esiintymisen ja teatraalisuuden takia), Nora (hauskuuden takia, kerrankin jotain uskallusta) ja Olli (koska hyvä ääni ja taitava). Minusta Tatu ja Rosita ei olisi kuuluneet jatkoon kumpikaan.

Anteeksi, mutta missä Olli on taitava? Ei ainakaan räppäämisessä tai laulussa. 

Mua häiritsee sen sammuneet silmät. Niissä ei ole mitään iloa, tai edes eloa. Laulu ja räp on teknisesti hyvä suoritus, tunne puuttuu.

Tämä!! En tajunnut mikä tossa on oikein pielessä, mut just toi. Se vaikuttaa siltä kuin olis koko ajan jossain muualla, kind of aivokuollut, jollain kirjolla tai kamoissa. Ei varmasti ole, mutta silmissä ei ole mitään eloa. Anteeksi kaikille tää kommentti.

Vierailija
2782/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon ruutu plussalta elan jaksoa. Mietteitä trans Artusta? Ei taida osata päättää onko mies vai nainen🤔

Miksi ihmeessä edes PITÄISI päättää kagden sukupuolen välillä..? 🤔😂

*kahden

Kumpaa vessaa käyttää yleisissä paikoissa jos ei tiedä itsekään onko mies vai nainen. 

En tiedä mutta eipähän ole mun ongelma eikä pitäis olla sunkaan  😂 😂 😂 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon ruutu plussalta elan jaksoa. Mietteitä trans Artusta? Ei taida osata päättää onko mies vai nainen🤔

*kahden

Kumpaa vessaa käyttää yleisissä paikoissa jos ei tiedä itsekään onko mies vai nainen. 

En tiedä mutta eipähän ole mun ongelma eikä pitäis olla sunkaan  😂 😂 😂 😂

Jos on munat niin silloin miesten puolelle. Eihän tuossa ole mitään arpomista.

Vierailija
2784/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver taisi olla se  jolla oli korvarenkaat, jotka roikkui korvissa. Lauloi viimeisenä.

Iljettävän näköistä miehellä roikkuvat korvikset ja taisi olla meikattukin.  Taitaakin olla niitä miehiä,

joita en voi sietää.

Ei se edes laulanut niinkään hyvin. Parempia oli, se nuorimies, joka lauloi silloin aika alussa.

Ikävä asenne sulla. Ja tuon "se" sanan eteen ei kuulu pilkkua. Ja Parempia tarkoittaa usempaa eikä yhtä nuortamista.

Vierailija
2785/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olli ei sytytä mitenkään.

Räppi-papalla on ZERO karismaa, kuka menis koskaan katsomaan tätä herraa livenä. Paitsi Elastinen ja reunassa istuva vanhempi miesvalmentaja.  

Arttu on 3v nuorempi kuin Ela. 

Vierailija
2786/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Vesa Silver laittanut ne rumat meikit miesoletetuille? Hänellä on tunnetusti aivan karsea tyylitaju. 

Vierailija
2787/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Hartonen  ja pikkupojan kimeä ääntely, hyi.

Vierailija
2788/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun silmälasipäinen Nora vei Rosa Kumar Saarisen voittomahdollisuuden.  Harmittaa todella, todella rajusti. Mielestäni Rosalla on koko VOF upein lauluääni. Tai siis se heppu, jonka mielestä Nora olisi, no ei ainakaan parempi, mutta hitsi kun minua nyt pännii toi Rosan lähtö. Mutta lopussa sitten katsotaan, että alkaako laulu muuttua kimitykseksi. Pelkään, että niin käy. Kaikkihan naisethan tuolla kimittää, paitsi ROSA  ja nyt en muista naisen nimeä, mutta tummaihoinen ja varma voittajaehdokas, jolla upea sointuva matala ääni. 

Vierailija
2789/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli Hartonen, pois joutaisi kisasta. Hänen katseensa on täysin sammunut. Silmien täytyy elää, kertoa, säihkyä ym. Saa vaikutelman, ettei hän halua olla lavalla, edessä. Ela antoi just nappiin osuvan palautteen. Olli on kasvanut ja juurtunut taustalle, komppiryhmään. Pysyköön siellä. Ei ole solistiainesta!

Jotenkin vaikuttaa, et häntä itseään nolottaa olla lavalla, 39v ja lippis päässä kuin 5-vuotiaalla, ei haluu olla edessä katseltavana. Kun hänessä ei o mitää katseltavaa. Räppäsi eilen, mutta mites oikeet laulut, niihin ei ääni riitä. Äänessä ja persoonassa ei mitään kiinnostavaa.

Eikä Arttu kehdannu kaveriaan pudottaa? Harmi.

Vierailija
2790/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tämän illan suosikit Oliver (esiintymisen ja teatraalisuuden takia), Nora (hauskuuden takia, kerrankin jotain uskallusta) ja Olli (koska hyvä ääni ja taitava). Minusta Tatu ja Rosita ei olisi kuuluneet jatkoon kumpikaan.

Mua häiritsee sen sammuneet silmät. Niissä ei ole mitään iloa, tai edes eloa. Laulu ja räp on teknisesti hyvä suoritus, tunne puuttuu.

Tämä!! En tajunnut mikä tossa on oikein pielessä, mut just toi. Se vaikuttaa siltä kuin olis koko ajan jossain muualla, kind of aivokuollut, jollain kirjolla tai kamoissa. Ei varmasti ole, mutta silmissä ei ole mitään eloa. Anteeksi kaikille tää kommentti.

Lippis on kuin turvariepu lapsella. Ottais nyt sen jo pois! Vanha mies.

Vierailija
2791/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näköjään musiikista mitään koska sen Rositan laulu oli mielestäni kamala.

Vierailija
2792/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas väärä valinta tuolle Nora Taskiselle tämä Vesku Loirin biisi. Tuohan ei sovi juurikaan muiden kuin Loirin laulettavaksi ollenkaan. 

Suosalon esitys Elämäni Biisissä tmv on ollut kaikista paras, mitä olen ikinä nähnyt.

Ja se olikin hyvin kuvaavaa, että Elämäni biisissä tuota vetämään oli pyydetty Suosalo. Sitä ei vetänyt tyyliin joku vakiesiintyjistä, vaan vaati Suosalon tasoisen esittäjän. 

Vierailija
2793/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatlesitkin järkytti olemuksellaan aikoinaan. Pitkä tukka miehellä!

Taiteeseen kuuluu järkyttäminen, koskettaminen, herättäminen. Että hyvin ovat laulajat nyt onnistuneet.

Vierailija
2794/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh. Joillain nyt vaan on ilmeikkäämmät silmät ja kasvot ylipäätään kuin toisilla. 

Vierailija
2795/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räppi-papalla on ZERO karismaa, kuka menis koskaan katsomaan tätä herraa livenä. Paitsi Elastinen ja reunassa istuva vanhempi miesvalmentaja.  

Tuo on makuasia. Minä itse alan olla jo sen ikäinen, yli viisikymppinen, että en jaksa oikein katsella sellaista vouhkaamista lavalla. Se riittää, että lauletaan ja vähän yleisöä mukaan ja hyvä meininki. Yliteatraalisuus ärsyttää. Minulla on joitain ihan inhokkeja, kun niiden esiintyminen on sellaista ylitse pursuavaa tulkintaa, siis esim. Maria Ylipää, Ellinoora, Haloo Helsingin Elli ja jopa edesmennyt Vesku Loiri. Eilisillan esityksistä Nora ei miellyttänyt eikä Oliver. Rosita lauloi kauniisti, mutta siinäkin minusta mentiin jo vähän yli, tuli sellaiset hengellisen laulun tunnelmat. Se on tuleva kirkoissa konsertoija, eikä siinä mitään, jokaisella oma tie. 

Vierailija
2796/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, kun silmälasipäinen Nora vei Rosa Kumar Saarisen voittomahdollisuuden.  Harmittaa todella, todella rajusti. Mielestäni Rosalla on koko VOF upein lauluääni. Tai siis se heppu, jonka mielestä Nora olisi, no ei ainakaan parempi, mutta hitsi kun minua nyt pännii toi Rosan lähtö. Mutta lopussa sitten katsotaan, että alkaako laulu muuttua kimitykseksi. Pelkään, että niin käy. Kaikkihan naisethan tuolla kimittää, paitsi ROSA  ja nyt en muista naisen nimeä, mutta tummaihoinen ja varma voittajaehdokas, jolla upea sointuva matala ääni. 

Ei Rosa minnekään lähtenyt. Nora lähti. Mitähän ohjelmaa  sinä katselet?

Vierailija
2797/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän vaikuttaa ihan vaan yksinkertaisesti ujolta.

Vierailija
2798/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliverissa on jotain ärsyttävän ylimielistä jota en voi ihmisessä sietää,ääni on ihan hyvä mutta olemus ei.

Vierailija
2799/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*kahden

En tiedä mutta eipähän ole mun ongelma eikä pitäis olla sunkaan  😂 😂 😂 

Sinne vaan miesten vessaan asioimaan seisaaltaan hame päällä😂 

Vierailija
2800/6136 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu on kolme vuotta nuorempi kuin Elastinen.

Ketju on lukittu.