Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
2361/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilkkisen ääni jäi pyörimään kehoon sisään, kuin sumppuun. Kilpakaverin ääni soi avoimena ja ulos suusta. Kiinnostavaa, mitä hän voi jatkossa meille laulaa. Siksi kilkkinen putosi. 

Kyllä tätä muutkin kuuntelee ja minun mielestä Kilkkinen oli paljonkin parempi.

Vierailija
2362/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku valitti Mikon puseroa, siinä ei mitään vikaa ollut. Komeasti lauloi. Mutta tuo Bessin pukeutuminen, voisi kyllä ihan oikeasti katsoa peiliin, miltä näyttää. On kyllä todella tyhmää. 

Bess ei osallistu kilpailijana eikä tarvi nostetta utareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on se Artun kaappaama Oliver. Jännitän aina ettei vaan putoa. Arttu ei varmaan halua pudottaa sitä. Toivottavasti Oliverin matka jatkuu.

Vierailija
2364/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bessin pitäisi laittaa vaatteet päälle, törkeen näköinen puolialaston ja maalattu kuin zombie -nukke. Eikö tuotannolla ole mitään tajua, että kilpailuun osallistuu nuoria fiksuja laulajan urasta haaveilevia ja heille ohjeita antaa puolialastaon moraaliton c-luokan laulaja. Varsinkin upeat baritoni Mohammad oli varsin nolona (muslimi) kun häntä ohjeisti aivan räävittömästi pukeutunut nainen. Jotain rajaa näissäkin kisoissa vaikka erikoisuutta tavoitellaankin. Onhan muutkin tuomarit pukeutuneet säädyllisesti. 

Vierailija
2365/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bessin pitäisi laittaa vaatteet päälle, törkeen näköinen puolialaston ja maalattu kuin zombie -nukke. Eikö tuotannolla ole mitään tajua, että kilpailuun osallistuu nuoria fiksuja laulajan urasta haaveilevia ja heille ohjeita antaa puolialastaon moraaliton c-luokan laulaja. Varsinkin upeat baritoni Mohammad oli varsin nolona (muslimi) kun häntä ohjeisti aivan räävittömästi pukeutunut nainen. Jotain rajaa näissäkin kisoissa vaikka erikoisuutta tavoitellaankin. Onhan muutkin tuomarit pukeutuneet säädyllisesti. 

Aivan totta. Hyvä sinä! Onneksi on vielä meitä moraalisia ja asiantuntevia katsojia! 👏 Naisten pitäis pukeutua säädyllisesti mielellään kasvot peittävään vaatteeseen. Muuten joku voi saada mieleensä lihan himot ja haarukset. Minulla tulee ainakin heti haarukset mieleen kun näen esim paljaan käden tai nenän vaikka muuten en ajattele haaruksia. Mikrofonit pitää kieltää koska se symboloi fallosta ja sitä pidetään suun edessä moraalittomasti, heti tulee mieleen siveettömyys. Pitäis saada valmentajaksi uskovainen huippulaulaja esim Johanna Tukiainen niin nousisi valmentajien taso ja moraali meidän moraalisten ja siveellisten katsojien tasolle. Orkesterin pitäisi soittaa pimeässä ettei naiset vain saa siveettömiä ajatuksia. Esim miesten etumuksista. Kilkkisen olisi pitänyt vaihtaa sukunimi niin olisi päässyt jatkoon! Heti tuli minulle mieleen miesten genitaalit nimestä ja siksi Elastinenkin sen tiputti. Paljon pitäisi muuttaa että minä alkaisin katsoa ohjelmaa. Nyt en ole yhtään jaksoa katsonut.

Vierailija
2366/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään taitaa olla kaksintaisteluiden viimeinen päivä ja apuvalmentajat häipyvät kuvasta, onneksi.

Kyllä olet oikeassa!! Minä olen ollut täysin pois tolaltaan siitä asti kun tuli nämä apuvalmentajat.Elämäni on ollut pilalla ja ilmoitin etten tule töihin koska työkykyni meni kun apuvalmentajat tuli. Pomo ymmärsi täysin minua. Vaivoin olen elossa, en ole syönyt enkä juonut ja hengitänkin heikosti. Yritän urheasti jaksaa vielä tämän illan katsoa Voice of Finlandin, vaikka tilani sitten pitkittyy. Onneksi olen urhea. 

Vierailija
2367/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jaksossa Bessillä on vaatteet.

Vierailija
2368/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etukäteen jo aattelin että Mikon tyyli on vanhanaikainen ja eltaantunut kuin joku turpea Tapani Kansa 70 vee. Ja noi laulut, voi tsiisös... Laahaava Caruso..🙄 Olis ollut joku uudempi biisi, tuli se kammottava-kalle ja Bella Ciao mieleen takavuosilta. Noita pikkupavarotteja on Suomi pullollaan.Mikko sopii tangoon mutta ei näihin. Kyllä pelkäsin että Ela ottaa. Yllätyin ettei kukaan muukaan halunnut. Vaikea löytää mitään biisejä näille kehäraakeille.

Se kamala Kalle Virtanen muuten voitti lopulta TVOFin. Kaksintaistelussa esitti Sergei Saighulinin kanssa komeasti Bella Ciaon. Toni ja Sipe valitsivat Sergein jatkoon, jonka pudottivat seuraavassa vaiheessa. Onneksi oliko se Juha kaappasi Kallen, jonka kanssa meni voittoon katsojien äänin. Varmaan Ela pudottaa tuon Mohammadinkin seuraavassa vaiheessa. Ela vielä nöyryytti Mikkoa mesoamisellaan. Varmaan oli etukäteen sovittu, että kukaan e

Kalle oli vähän tota eltaantunutta ja velttoa tangokuningastasoa. Jäi mieleen ylimielisyys ja hirveä takatukka+kalju. Jännä että samanlainen pari on taas mukana. Elähtäneet ja huonostipukeutuvat suomalaiskehäraakit ja heille vastustajana ulkomaalainen komea ja stailattu komistus. No onneksi kukaan ei Kilkkistä halunnut ja Mohamedkin putoaa jos ei laula jossain kohtaa heviä tai nightwishiä. 

Vierailija
2369/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningas laulaa collegepuserossa. Arkivaate.

Kaikki muut oli stailattu mutta Mikolla järkyt vaatteet. Ihan hirveä verrata tohon Muhiksen outfittiin! 

Tilannetaju ei ole ollut kohdallaan. Kumma ettei kumisaappaita ollut jättänyt jalkaansa. Olin kerran yhdessä arvokkaassa juhlassa ja meillä kaikilla muilla oli iltapuvut ja miehillä tummat puvut. Sitten yksi johtajista oli pukeutunut kuin Kilkkinen, collariin, farkkuihin ja lenkkareihin. Collari oli vielä tahrainen kun se oli ollut päällä pomolla koko viikon. Tulee olo ettei osallistuja kunnioita juhlapäivää. Sai kyllä huomiota...

Vierailija
2370/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen aivan järkyttynyt ja menee varmasti minulta terveys ja näkö sillä huomasin että se haitarityttö laulaa tänään niin että reidet näkyy siveettömästi!! Haarukset tuli heti mieleen ja kuitenkin toisella oli lippalakkikin päässä eikä tullut mitään siveettömyyttä mieleen mistä joku voisi pahoittaa mielensä.Ajatella jos se mohamedi katsoo tätä esitystä ja miettii että tuollainen siveetön jolla näkyy haarukset reisiin asti voi herranjumala mitä siveettömyytä! Kädet näkyy niin että voi kuvitella utareet melkein esillä vai mitkä ne on siveettömät naisilla.Muutkin pukeutuu säädyllisesti kuten elastinen jolla on housut jalassa! Minä en voi millään katsoa kun on niin siveetöntä. Vaadin kaikista katsotuista jaksoista rahat takaisin ja korvauksen kivusta ja särystä.

Vierailija
2371/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä laimeat nämä tämän kauden kaksintaistelut. Huonoja, kuluneita kappalevalintoja tuomareilta. Pettymys. Tässäkö ne parhaat oli?

Ihmetytti myös miten paljon keskinkertaisia, ohutäänisiä ja jopa epävireisiä oli päästetty jatkoon. Monilla kaksintaistelijoilla ei äänet eikä taidot riittäneet heille valittuun biisiin, harmi.

Ääni ratkaisee -vaiheessa jätettiin kääntymättä monille sellaisille joilla oli selvästi laulutaitoa ja hunajaisia ääniä.  Perusteluina mm. "jännitys", "samanlaisia laulajia on jo" tai "jotain jäi puuttumaan". Sen sijaan monille huonommille käännyttiin. Nyt kaksintaisteluissa saimme niittää sitä satoa. 

Ensi kaudella tuomarit vaihtoon, kiitos.  

Vierailija
2372/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse ottanut sohvalta mielummin jatkoon (Knock outeihin) sen kiharatukkaisen rokkimimmin, josta tuli vähän mieleen Janis Joplin. Ihmettelin, kun hänen sijastaan jatkoon otettiin se tylsähkö blondi. Jotenkin tuntuu, että valmentajat tiputtaa kaappaussohvalta useimmiten sen, joka on istunut siellä pisimpään. Tosin tällä kaudella sohvilla ei ollut juurikaan vaihtuvuutta. Ihan kuin kaappauksiakin olisi rajoitettu...?

Vierailija
2373/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ulkomaalaisia ja tangokuninkaallisia, niin saadaan tasokkaita laulajia.

Vierailija
2374/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi valmentajat valitsee suojateilleen sellaisia biisejä, jotka ei sovi heidän äänelleen. Arttukin vaan naureskeli kertoessaan apuvalmentaja-Harjulle, että valitsin biisin, joka ei sovi kummallekaan. 

Vierailija
2375/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jatkoon. New York 

Vierailija
2376/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää nyy joork nyy joork nyt oikein vakuuta, kummankaan osalta.

Vierailija
2377/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseita nää battlebiisit. Tääki niin tylsä ja loppuunlulunut sekä täysin sopimaton näille.

Vierailija
2378/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi, mutta siinä missä katsovat Elan kanssa harjoituksissa laulajia, niin katsojalle tulee kiusallinen olo omituisista olemattomista housuista. Vai onko niitä ollenkaan.

Vierailija
2379/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset, ah nuo niin mielenterveyttä syövyttävät syöpäläiset!!! Joka kerta tulee mainosta. "Ja nyt mainoksiin" "käydään pienellä hengähdystauolla" joojoo ei kiinnosta!

Vierailija
2380/6136 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainokset, ah nuo niin mielenterveyttä syövyttävät syöpäläiset!!! Joka kerta tulee mainosta. "Ja nyt mainoksiin" "käydään pienellä hengähdystauolla" joojoo ei kiinnosta!

Katso Ruudusta, ei ole mainoksia.

Ketju on lukittu.