Syntyvyysongelman ratkaisu: Voisiko Suomeen tuoda lisää itäeurooppalaisia naisia?
Monet miehet Suomessa ei saa lapsia koska eivät löydä naista josta kiinnostuvat. Itäeuroopassa kauniita naisia ja monella aika perinteiset arvot eli haluaisivat perheen.
Voisiko Suomi eri tavoilla houkutella tänne itäeurooppalaisia naisia? Esim kampanjoilla jne.
Ja pyrkiä sijoittamaan heitä eri puolille maata esim varmistamalla asuntojen saatavuuden.
Tällöin useampi mies löytäisi kauniin naisen kumppaniksi ja lapsia syntyisi enemmän.
Kommentit (522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu mies tapasi treffiohjelman kautta naisen itä-euroopasta. Synkkasi ja menivät naimisiin. Nainen oli fiksu, tehokas, hyvin koulutettu ja päättäväinen. 2v myöhemmin olivat eronneet, lapsi hoidettiin yhdessä.
Rouva teki kovasti töitä ja sai hyvän työn ja palkan täältä. Tapasi sitten jonkun uuden ja rakastuivat. Mutta joo, selvästi ei jaksanut sitä ex-miestä joka oli kyllä aika nössö ja saamaton.
Tai sitten oli vain oleskeluluvan perässä
Mutta eihän sillä sinänsä ole väliä, koska syntyvyysongelma ratkeaa myös näin. Ei varmasti lähtökohtaisesti moni köyhästä kulttuurista etsi puolisoa hyvinvointivaltiosta, koska vain "sattuu" rakastumaan juuri häneen. Samalla tavalla kuin ei incelkään kalastele köyh
Joo todella reilu peli kun mies rakasti naista mutta nainen ei miestä.
"Tuossa yks päivä kävelin aamulla kaupungissa ja pisti silmään että kaikki lumenluojat, hiekoittajat ja roskakuskit olivat miehiä. Missä sun tuumasta toimeen naiset ovat? Pelkää puhetta kuten aina."
Sairaalassa töissä, niihin hommiinhan te ette alennu, vaikka sote-alan ammattilaisia aina arvostelette.
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa yks päivä kävelin aamulla kaupungissa ja pisti silmään että kaikki lumenluojat, hiekoittajat ja roskakuskit olivat miehiä. Missä sun tuumasta toimeen naiset ovat? Pelkää puhetta kuten aina."
Sairaalassa töissä, niihin hommiinhan te ette alennu, vaikka sote-alan ammattilaisia aina arvostelette.
Mä olisin ylikoulutettu roskakuskiksi tai lumenluojaksi. Oman pihan kyllä kolaan ennen toimistolle menoa.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä tänne pitää rahdaata? Mene itse sinne itäeurooppaan. Kaikille parempi.
Onhan naisille rahdattu tänne mustia ja arabeja vuosikymmeniä niin miksei miehille voi naisia tuoda? Te naisethan olette suurimpia tasa-arvon kannattajia eikö vaan?
Onhan tänne niitä ukrainalaisia tullut?? Nimenomaan naisia. Ja mustia ja arabeja tuskin on pelkkiä miehiä tullut.
Hoitajiksikin tuotiin Kenialaisia NAISIA.
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko niin että miehiä ja naisia kiinnostaa eri ammatit. Voiko siihen feministin mieli taipua. Ei voi koska miehet ja naiset ovat samanlaisia 😅
Vaihdetaan suomalaiset sinkkuäidit itäeurooppalaisiin naisiin.
No tuo itse se nainen itsellesi tanne, minka tahon ne sun mielesta pitaisi Suomeen rahdata? Veronmaksajien? Ja pistetaanko sitten pystyyn jonkun sortin modernit orjamarkkinat josta voit huutaa itsellesi mieluisen naisen - mahdollisimman halvalla tietysti. Vai pitaisiko valtion roudata se nainen sun kotiovelle suoraan, ja koppa kaljaa ja seksihepenet kaupanpaallisiksi?
Internetti ja kansainvaliset deittisivut on keksitty, sinne vaan ilmo etta naisen paikka auki, tervetuloa. On se nyt yhta s**tanaa ettei aikuinen mies saa oma-aloitteisesti edes sen verran aikaiseksi. Selittaa miksi suomalaiset naiset ei kiinnostu.
Jos edes itaeurooppalaiset naiset ei sitten sinusta kiinnostu, voisi vetaa jotain johtopaatoksia ja toimia sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko niin että miehiä ja naisia kiinnostaa eri ammatit. Voiko siihen feministin mieli taipua. Ei voi koska miehet ja naiset ovat samanlaisia 😅
Voi jotain perää olla tässäkin, mutta ei voi poissulkea sitäkään, etteikö osasyyllinen olisi meidän kulttuuri. Minkälaiset työt katsotaan naisille sopiviksi ja mitkä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskauppaa
Ketä tässä kaupataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jotain perää olla tässäkin, mutta ei voi poissulkea sitäkään, etteikö osasyyllinen olisi meidän kulttuuri. Minkälaiset työt katsotaan naisille sopiviksi ja mitkä miehille.
Mä osasin kyseenalaistaa tämän ikiaikaisen "naisten työt" ja "miesten työt" vasta, kun menin töihin sairaalaan ammattiin, jossa käytettiin koneita. Ymmärsin, että ne kiinnosti mua itseasiassa paljon enemmän, kuin potilaskohtaamiset. Vaihdoin myöhemmin alaa. Mutkan kautta tekniikan alalle.
Voisiko suomeen tuoda sellaisia miehiä jotka osaavat tehdä lapsia ? Eivätkä syö, pasko tai makkoo päivät pitkät. Eivätkä ole lihavia päästä jalkoihin
Siellä joku pullero maatuska tohmajärveltä huastoo....
Vierailija kirjoitti:
Voisiko suomeen tuoda sellaisia miehiä jotka osaavat tehdä lapsia ? Eivätkä syö, pasko tai makkoo päivät pitkät. Eivätkä ole lihavia päästä jalkoihin
Ei kai alhainen syntyvyys johdu siitä etteikö miehet haluaisi lapsia. Vaan enemmän siitä että monet naiset ei halua ja esim koira nykyään lastenkorvike.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset miehet aina haaveilevat ihmisten tuomisesta ulkomailta käytännössä orjiksi suomalaisille miehille? Kai niitä olisi sieltä jo tullut bussilasteittain, jos vain olisivat halunneet tulla. Mutta kun eivät ole halunneet. Ihan samoista syistä, kun ei kiinnosta suomalaisiakaan naisia.
Olen ihmetellyt samaa. Mitä vikaa on aidossa, tasapuolisessa ihmissuhteessa, kun se ei miehille kelpaa, vaan pitää saada joku kaunis orja kyykytettäväksi ja hallittavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset miehet aina haaveilevat ihmisten tuomisesta ulkomailta käytännössä orjiksi suomalaisille miehille? Kai niitä olisi sieltä jo tullut bussilasteittain, jos vain olisivat halunneet tulla. Mutta kun eivät ole halunneet. Ihan samoista syistä, kun ei kiinnosta suomalaisiakaan naisia.
Olen ihmetellyt samaa. Mitä vikaa on aidossa, tasapuolisessa ihmissuhteessa, kun se ei miehille kelpaa, vaan pitää saada joku kaunis orja kyykytettäväksi ja hallittavaksi?
Ihan oudosti naiset alkaa kuvittelemaan jostain orjuuksista tai epätasa-arvosta vaikka aloituksessa ei mistään sellaisesta kyse. Kysehän on vain ettei miehille riitä naisia jotka haluaa perheen ja itäeuroopasta olisivat lisäksi vielä kauniita.
Todella kannatettava idea, saisi suomalaisena miehenä motivaatiota pitää huolta myös omasta ulkonäöstäni jos olisi kauniita slaavilaisia naisia tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei edes 600 000 mmuuttajaa ole tuonut huoltosuhteeseen mitään ratkaisua. Päinvastoin, huoltosuhde senkun huononee sitä mukaa kuin maa täyttyy ulkkiksilla
Tulevaisuudessa kukaan ei pääse eläkkeelle vaikka maahan olisi tullut kymmenen miljoonaa työvoimapulan paikkaajaa ja osaajaa
Miten tämä on selitettävissä? Nyt täytyisi kysellä sekä vasemmalta, että kokoomukselta
No jos tuodaan lähinnä miehiä kulttuureista missä nainen esine, en ihmettele. Siksi itäeuroopasta naisia olisi parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oudosti naiset alkaa kuvittelemaan jostain orjuuksista tai epätasa-arvosta vaikka aloituksessa ei mistään sellaisesta kyse. Kysehän on vain ettei miehille riitä naisia jotka haluaa perheen ja itäeuroopasta olisivat lisäksi vielä kauniita.
Miksi ette mene itse sinne Itä-Eurooppaan? Jos ei miehen libido riitä itse sitä naista hankkimaan, ei se myöskään riitä naisen kanssa elämiseen. Vai pitääkö vässyköille tuoda se pikku kotiovelle ja pikkun pitää myös olla vätyksen elättäjä ja kodinkone?
Mistä kannattaisi hakea jos haluaisi itse yrittää tuoda? Venäjälle ei valitettavasti pääse, mikä muu slaavilainen maa olisi hyvä? Viro tietysti lähellä
Älä vääristele viestiäni. Olin samaa mieltä vain siitä, että naisten tulisi tavoitella hyvää tulotasoa, siinä missä miehetkin. En sanonut, että naisen huonompi tulotaso olisi automaattisesti pelkästään naisen oma vika.