Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako hankkia vauva jos itse kärsii vaikeasta unettomuudesta ja käyttää unilääkkeitä?

Vierailija
24.01.2025 |

Mietin vaan, että kun itse (olen nainen) kärsin vaikeasta unettomuudesta, siis usein nukun vain muutaman tunnin yössä ilman unilääkkeitä ja 2-3 kertaa viikossa käytän joko Tenoxia tai Ataraxia unettomuuteen, niin tuntuuko järkevältä ajatukselta hankkia vauva? Itse tarvitsen optimaaliset olosuhteet, jotta saan nukutuksi.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO!!!! TOTTAKAI!!! Tee kolme, saat lapsilisiä!

Vierailija
42/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien ei tarvitse lisääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä nykyajan pentuja oikein vaikaa, kun roikutte vauvapalstalla tekemässä näitä paskaakin paskempia provojanne joka jumalan päivä?

Vierailija
44/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä nykyajan pentuja oikein vaikaa, kun roikutte vauvapalstalla tekemässä näitä paskaakin paskempia provojanne joka jumalan päivä?

Mitä sinä täällä teet?

Vierailija
45/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä täällä teet?

Varmaan lukemassa provoja.

Vierailija
46/51 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

47/51 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hankalaa, jos mies lähtee lätkimään eikä ole mitään turvaverkkoja, niin joudut univajeessa hoitamaan lapsen kokonaan yksin.

48/51 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne naiset tekevät, joille on tullut ero vauvavuonna ja vauva nukkuu vain pätkissä? 

Mun serkku erosi kun hänen lapset olivat 2kk ja 2v ja hänen omat vanhemmat paljon auttoivat.

Vierailija
49/51 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet läpäisee istukan. Sikiö tottuu sun mömmöihin, ja ei saa nukutuksi synnyttyään.

Kaikki lääkkeet eivät läpäise istukkaa. Esim minulla unilääke vaihdettiin raskausajaksi sellaiseen, joka ei läpäise istukkaa. 

Vierailija
50/51 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vauvan, niin sitten hankit sen. Kannattaa vain etukäteen jo suunnitella tukiverkkoja, ja keskustella kumppanin kanssa siitä miten paljon hän on valmis sitoutumaan. Ole neuvolassa rehellinen ja pyydä vaikka etukäteen kaikki mahdolliset tukitoimet.

Yhteiskunta auttaa niitä, jotka rehellisesti yrittivät parhaansa ja ottavat avun vastaan. Vaikka koko ajan ei olisi helppoa, ja vaikka väsyisit niin paljon että joutuisit hankkimaan esimerkiksi tukiperheen, et tule koskaan katumaan lastenhankintaa.

Mutta koskaan et sitten nuku vauvan vieressä, kun olet ottanut lääkkeen.

Vierailija
51/51 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet läpäisee istukan. Sikiö tottuu sun mömmöihin, ja ei saa nukutuksi synnyttyään.

Kaikki lääkkeet eivät läpäise istukkaa. Esim minulla unilääke vaihdettiin raskausajaksi sellaiseen, joka ei läpäise istukkaa. 

Minkä nimisen unilääkkeen sait?