Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät! Miten pukeudut kotona? Vaihdatko asialliset päivävaatteet vaikka et mene minnekään? 👖 👚

Vierailija
24.01.2025 |

Mitä päälläsi on nyt? 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "asialliset päivävaatteet"? Mukavat kotivaatteet on aina päällä kotona olin töissä tai en. Eli t-paita (yleensä miehen vanha) ja leggarit ja villasukat. Jos tulee ystäviä tms. kylään, päällä on vähän paremmat leggarit ja t-paita. 

Jos lähden ulos pukeudun yleensä urheiluvaatteisiin, mutta jos menen kaupungille saatan meikata ja laittaa farkut tai mekon. Ja en ole työtön, mutta teen etätöitä.

Aletaanko tässä pian kyttämään miten työttömät pukeutuvat kotonaan, ettei vain ole mukava olo ja on sekunnin varoitusajalla valmis videohaastatteluun?

Vierailija
62/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä, enkä yötä päivää pyjamassa hillu. Naapuri tai sukulainen voi tulla kylään. Aamukahvin juon pyjamassa ja sitten kotiasu päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kotona alasti

Vierailija
64/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pidän huonoja vaatteita jotka halua käyttää loppuun.

Vierailija
65/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuna pukeudun vain paskantuoksuun.

Vierailija
66/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Reikäinen ja hilunut 30 vuotta vanha marimekko raitapaita päällä. Hihansuut ja kaulukset jo rispaantuneet.

Vierailija
67/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Reikäinen ja hilunut 30 vuotta vanha marimekko raitapaita päällä. Hihansuut ja kaulukset jo rispaantuneet.

Korjaan kaula-aukko. Ei kaulukset. -sama-

Vierailija
68/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun minulla on kotipäivä, laitan tilanteeseen sopivat vaatteet. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko minulla voimassa oleva työsopimus vai ei.

Vierailija
69/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut kotivaatteet erikseen, ihan kuin yöpuvutkin.  Kotona olen legginseissä ja tunikassa, villasukat tietysti.. Siistit rennot vaatteet kuitenkin että kehtaa oven avata.. 

Vierailija
70/77 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset vaatteet, lol. Mulla on verkkarit ja villapaita. Tällä kertaa sentään ehjä. 

Vierailija
71/77 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja alushousut on näin lauantaiaamuna päällä. Vois laittaa sukat ja pieruverkkarit vielä.

Vierailija
72/77 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanhoissa pieruverkkaireissa menen 24/7, olin sitten kotona tai liikenteessä.

M54

Vierailija
73/77 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvella paksut sukkikset ja mekko, trikoot ja pitkä tunika, neulehousut ja -takki tai collegehousut ja huppari. 

Aina kuitenkin siistit ja puhtaat

Vierailija
74/77 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä paikkasin kahdet farkut jotka jokainen järkevä olisi jo hävittänyt. Käytän nyt kaksia farkkuja läpi talven miltei aina  ja ehkä ensi kesänkin. Paikkatarpeita löytyy, hyvät housut kannattaa käyttää loppuun.

Vierailija
75/77 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä paikkasin kahdet farkut jotka jokainen järkevä olisi jo hävittänyt. Käytän nyt kaksia farkkuja läpi talven miltei aina  ja ehkä ensi kesänkin. Paikkatarpeita löytyy, hyvät housut kannattaa käyttää loppuun.

Minäkin korjaan vaatteitani. Esim. tänä talvena jouduin vaihtaa moniin pitkiin kalsareihini kuminauuhat, kun ne olivat lörpähtäneet. Ostin toki parit uudetkin. Yhdet pitkät kalsarit oli hiluneet haaroista, joten sen korjasin leikkaamalla huonon kohdan pois ja ompelemalla salmiakin muotoisen kankaan tilalle.

Vierailija
76/77 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti.

M51

Vierailija
77/77 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöläisenä pukeudun kotona legginseihin ja t-paitaan. En ole ajatellut muuttaa pukeutumistani, jos jään työttömäksi tai pääsen eläkkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi