Työttömät! Miten pukeudut kotona? Vaihdatko asialliset päivävaatteet vaikka et mene minnekään? 👖 👚
Kommentit (77)
Tuo yksi, joka jankkaa tuota ' lopeta tyött....' on varmasti jotenkin sairas. Jotenkin niin tyypillistä, että arvostelee toista eikä tajua omaa käytöstään. Sitä paitsi aloitus on mielesäni aivan asiallinen.
Pukeudun leikkisästi pelkkään partaan. Helpompi raapia munia.
Miksi pitäisi? En ole itse työtön, vaan teen etätöitä, mutta saatan vetää koko päivän aamutakissa, jos siltä tuntuu. Eikös kotona saa kukin olla just niinkuin haluaa? Monihan tykkää olla jopa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi, joka jankkaa tuota ' lopeta tyött....' on varmasti jotenkin sairas. Jotenkin niin tyypillistä, että arvostelee toista eikä tajua omaa käytöstään. Sitä paitsi aloitus on mielesäni aivan asiallinen.
Nuo tuollaiset häiriköt pyrkivät rajoittamaan toisten mielipiteen vapautta ja saamaan haluamansa. Ajattelevat ilmeisesti, että tuolla jankkauksella ketju poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain nahkapukua kotona, en persunnahkapukua kuitenkaan.
Sama. Ei mitään päällä. Tai no sukat on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? En ole itse työtön, vaan teen etätöitä, mutta saatan vetää koko päivän aamutakissa, jos siltä tuntuu. Eikös kotona saa kukin olla just niinkuin haluaa? Monihan tykkää olla jopa alasti.
Olen alasti.
Vierailija kirjoitti:
En vaihtanut työttömänä enkä etätöissä. Pyjamassa pompin suihkuun asti.
Oikein.
Sama. En oo osaton enkä työtön. Vapaata. Heräsin klo 12.30.
Olen vielä alasti.
Olen eläkkeellä ja vaihdan asialliset vaatteet (farkut), kun lähden liikenteeseen, kauppaan, kahvilaan ja muille asioille.
Kotona mulla on fleeceasu, verkkarit tai colleget ja villasukat tai reiskat.
Lenkillä kevyttoppavaatteet tai kevyempi lenkkiasu lämpötilasta riippuen.
Yöllä pyjama ja sukat. Pitääkö kertoa millaisia alusvaatteita käytän? No nanson pitkät kalsarit on farkkujen alla oikein hyvät. Käyvät myös lenkillä ulkoiluhousujen alle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? En ole itse työtön, vaan teen etätöitä, mutta saatan vetää koko päivän aamutakissa, jos siltä tuntuu.
Eikös kotona saa kukin olla just niinkuin haluaa?
Monihan tykkää olla jopa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos talvella tarkenee alasti, on sisälämpötila epäterveellisen korkea. Itse tykkään melko viileässä oleskella. Ei tietenkään pidä palella, mutta jaksaa touhuta enemmän, eikä hiki roisku. Olo on virkeämpi.
Kaloreita myös kuluu, kun keho täytyy pitää lämpimänä. Tämän vuoksi juon myös paljon kylmää vettä. Kilot karisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun kotonani työttömänä tummaan pukuun ja mustiin juhlakenkiin sekä solmioon ja kalvosinnappeihin. Kokonaisuuden hinta on noin 1700 euroa, italialaista käsityötä on mukana. M43
Asialliset setit 👍🏻
...........
Settiä-ilmaiseminen on niiiiin junttia.
Ei kannata käyttää.
Olet 50-60-vuotias.
Pukeudun kimmeltävään iltapukuun ja Louboutinin korkeakorkoisiin avokkaisiin.
Itse tykkään melko viileässä oleskella. Ei tietenkään pidä palella, mutta jaksaa touhuta enemmän, eikä hiki roisku. Olo on virkeämpi.
Kaloreita myös kuluu, kun keho täytyy pitää lämpimänä. Tämän vuoksi juon myös paljon kylmää vettä. Kilot karisee.
Ei nyt keskusteltu sinun aineenvaihdunnastas eikä kiloistas.
Alasti kotona on valinta. Iloisesti. Kilisee kilisee kulkunen.
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Nahkaiset gimp-vaatteet laitan ja lähden SeTan toimistolle tai Vihreiden puoluetoimistolle.
Harmaat brief-malliset miesten alushousut. Kohta, kun menen jonnekin, puen farkut, paitoja ja laskettelutakin sekä pipon. Käsiin laitan nahkahanskat ja jalkaan sukat ja talvinilkkurit.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään melko viileässä oleskella. Ei tietenkään pidä palella, mutta jaksaa touhuta enemmän, eikä hiki roisku. Olo on virkeämpi.
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Epäterveellistä
Epäterveellistä
Epäterveellistä
Vierailija kirjoitti:
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Ei sul nuhaa tuu?
Olen töissä, etänä, mutta pukeudun pitkäkti verkkareihin. Mä käyn, tällä hetkellä, 3 krt arkipäivänä hiihtämässä.
Aamulla laitan hiihtopuvun päälle ja alusasun. Kun tuun sisälle, vaihdan oloasuun ja ruokatunnilla uudestaan. Ja vikan kerran työpäivän jälkeen. Käyn silloin suihkussa, samalla huuhtasen alusasun ja jätän kuivumaan seuraavaan aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Alasti kotona.
Mitä, jos tulee pieru varren kanssa valkoisella sohvalla istuessasi? Vai asutko nistiluolassa?
Asialliset setit 👍🏻