Työttömät! Miten pukeudut kotona? Vaihdatko asialliset päivävaatteet vaikka et mene minnekään? 👖 👚
Kommentit (77)
Samalla tapaa pukeudun nyt työttömänä, kuin ennen työllisesnä.
Ei työttömillä mitäön omaa vaate mallistoa ole!
Mulla on jakkupuku päällä. Olin äsken haastattelussa Teamsilla.
Useimmiten pukeudun. Jos on vaikea päivä, niin olen kokopäivän kylpytakissa ja aamutossuissa. Tällainen pitäisi jonkun ottaa kuulemma töihin sitten.
Pieruverkkarit, hihaton toppi ja miehen entinen kollegetakki.
Töissä mulla on kypärä, työvaatteet ja turvakengät. Ei niissä viitti kotona olla.
Mitä ovat päivävaatteet kotona? Tulin töistä ja otin heti kaikki pois paitsi bokserit.
5.50 soi herätys. Aloitan kevyellä aamujumpalla. Valmistelen pannullisen kahvia. Meditoin tunnin (edelleen alasti kuten nukkuessa). Napsautan kahvit tippumaan. Siirryn täyden kahvipannun, kusiämpärin sekä kokonaisen maksamakkaralla täytetyn ranskanleivän kera tietokonehuoneeseen. 6.55 pukeudun spiderman asuun, ja 7.00 aloitan täysipäiväisen vauva-palstalla trollaamisen.
Pelkät sukat jalassa. Alasti. En ole pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaihtanut työttömänä enkä etätöissä. Pyjamassa pompin suihkuun asti.
Oikein.
Sama. En oo osaton enkä työtön. Vapaata. Heräsin klo 12.30.
Olen vielä alasti.
Edelleen alasti. Ei ole kiire mihinkään.
... Kokonaisuuden hinta on noin 1700 euroa, italialaista käsityötä on mukana. M43
Asialliset setit 👍🏻
...........
Settiä-ilmaiseminen on niiiiin junttia.
Ei kannata käyttää.
Olet 50-60-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkarit, hihaton toppi ja miehen entinen kollegetakki.
Töissä mulla on kypärä, työvaatteet ja turvakengät. Ei niissä viitti kotona olla.
Valehtelet! Pidät kotona kypärää! Muuten olet alasti.
Joku näköjään kehuskelee heränneensä klo 12.30? No, minä heräsin 13.30
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä, etänä, mutta pukeudun pitkäkti verkkareihin.
Mä käyn, tällä hetkellä,
3 krt arkipäivänä hiihtämässä.
OLETKO HULLU? VAI ATUISKU?
Olen aina alasti. Ei ole varaa ostaa vaatteita ja vanhat ovat kuluneet puhki aikoja sitten. Mutta mikäs tässä, mukavaahan tämä on. Sohva tosin on alkanut haista vähän pepulle.🤭
Vierailija kirjoitti:
Olen aina alasti. Ei ole varaa ostaa vaatteita ja vanhat ovat kuluneet puhki aikoja sitten. Mutta mikäs tässä, mukavaahan tämä on. Sohva tosin on alkanut haista vähän pepulle.🤭
Nice👌
Samanlailla pukeudun kotona työttömänä kuin pukeuduin töissä käyvänäkin eli perus collegehousut ja t-paita.
Samat mukavat kotivaatteet joita käytin kun olin vielä töissä. Verkkarit/leggarit+joku paita + fleece tai huppari. En ymmärrä miksi työttömyyden takia pitäisi alkaa pukeutua jotenkin toisella tapaa. Ihan tavallisia vaatteita käytän niin kauan kuin kaapista jotain pääälle kelpaavaa löytyy. Näillä korvauksilla ja kuluilla ei ainakaan uusia vaatteita ostella. Enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
Mä oon kotona aina pelkillä pikkareilla.
Minulla on kotona kaasunaamari ja kypärä, ihan varmuuden vuoksi..👀muuten päälläni on pyjama.
Meil ei oo lunta. Meri etelässä (Suomessa) pitää sään lumettomana. Ei latuja, ei luistelujäitä.