Minkä ikäinen ihminen on sun mielestä vanha?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v voi jo pysyä pois ihmisten ilmoilta, olet jo has been.
Aika menee nopeasti. Oletko samaa mieltä 4-kymppisenä?
Olen, pysyn jo nyt piilossa niin paljon kuin mahdollista, nopeasti vilahdan vain töissä ja kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmaisu has been paljastaa, että hän on jo reilusti yli nelikymppinen :D Ohittanut sen iän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasikymppinen vaikkakin just tällä viikollakin on uutisoitu parinkin +60-vuotiaan "julkkiksen" kuolemasta ns ikääntymistään / luonnollisista syistä eikä heitä ole mitenkään tituleerattu aikaisin / nuorena edesmenneiksi.
Jotenkin hurja ajatus, että itsekin voi kuolla reilun vuosikymmen päästä ja se onkin ihan normia eikä mitenkään poikkeuksellista tai "liian nuorena lähti".
Mihin tämä aika menee ja miten tähän oikein kukaan voi sopeutua?
t. keski-ikäinen
Voit kuolla vaikka huomenna.
Sinä et ymmärrä lukemaasi.
Miki Liukkonen kuoli nuorena. Masennus tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt! Olin aikoinaan tuon ikäisenä 70-luvulla Anttilan kuvastossa mainostamassa alusvaatteita. 🙂
60 on vanha kun itse olen melkein 60. Jihuu! 🥳 Pääsen vanhojen ikäluokkaan. Mielestäni on suuri kunnia olla vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-vuotias alkaa olla vanha. Jos 70-vuotiaalla on kovasti vanhuuden myötä tulevia vaivaisuutta ja sairauksia ja tarvitsee kulkemiseensa vaikka rollaattoria, niin silloin hän on vanha. Isäni täytti just 70v ja kysyi onko hän vanha. Sanoin että ei ihan vielä, koska hän kulkee omin jaloin ja pystyy tekemään vielä vaikka mitä eikä ole raihnainen. Pyöräilee, ui ja liikuu itsekseen eikä tarvitse apuvälineitä tai holhomista.
TARVITSEN ROLLAATTORIA 14 VUODEN KULUTTUA ??
Pystyn salilla hyppäämään korkealle , lankutan...
Exkaunotar56v
Rollaattori ei katso ikää tai salilla käymistä. Minulta tasapaino meni 49 vuotiaana Ménièren taudin vuoksi, vaikka muuten olen hyväkuntoinen työssäkäyvä ihminen. Salillakin käyn säännöllisesti.
En ole sairas, sori siitä...tietysti voin vammautua..nyt keskustellaan IKÄÄNTYMISESTÄ. ei sinun geeniperimästäsi..
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
mun vauva on 6kk vanha
Voi sitä reppanaa. Karmea elämä vielä edessäpäin. 😄
Minusta tuntuu jo vanhalta ja olen vasta 43v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, pysyn jo nyt piilossa niin paljon kuin mahdollista, nopeasti vilahdan vain töissä ja kaupassa.
Älä piiloudu. Nuoret naiset eivät tajua mistään mitään, mutta sinä olet ohittanut sen iän ja olet parhaimmillasi juuri nyt. 🌺
- n68v -
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu jo vanhalta ja olen vasta 43v.
Se on yleensä ikäkriisiä. Ollaan jossain elämän taitekohdassa miettien kuka olen ja mitä oikeen haluan kun sitä ennen on vain pää sumussa suoritettu tai kaikki haaveet on jo toteutettu.
Suhteellista. Vanha mihin? Mutta jos puhutaan elämänkaaresta, mikä lienee yleisin mittari, niin 70 v jälkeen keskimäärin. Toki yksilöllistä.
Yleensä yli 80 vuotiaat on jo vanhoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta 70 vuotiaat ovat jo vanhoja, itse olen 61 vuotias.
NÄYTÄTKÖ 70 VUOTIAALTA?
jos näytät, muut ihmiset kohtelevat sinua kuin 70 vuotiasta.
Minä näytän kauniilta 40 vuotiaalta
Exkaunotar56v
Täällä haisee omakehu !!!
Vierailija kirjoitti:
exkaunotar56v tässä moi
Niin vanhahan minä:)
vyötäröni on pieni ja vartalo hoikka, mutta muodokas.
Näytän kauniilta 40 vuotiaalta.Pitkät hiukset ,kaunis iho, joka ei roiku koska hoidan sitä.
Opiskelen HUVIKSENI.
Käyn salilla 3-4 krt viikko.
Niin hirveää on olla vanhus:)
Oliko muuta itsekehua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-vuotias alkaa olla vanha. Jos 70-vuotiaalla on kovasti vanhuuden myötä tulevia vaivaisuutta ja sairauksia ja tarvitsee kulkemiseensa vaikka rollaattoria, niin silloin hän on vanha. Isäni täytti just 70v ja kysyi onko hän vanha. Sanoin että ei ihan vielä, koska hän kulkee omin jaloin ja pystyy tekemään vielä vaikka mitä eikä ole raihnainen. Pyöräilee, ui ja liikuu itsekseen eikä tarvitse apuvälineitä tai holhomista.
TARVITSEN ROLLAATTORIA 14 VUODEN KULUTTUA ??
Pystyn salilla hyppäämään korkealle , lankutan...
Exkaunotar56v
Rollaattori ei katso ikää tai salilla käymistä. Minulta tasapaino meni 49 vuotiaana Ménièren taudin vuoksi, vaikka muuten olen hyväkuntoinen työssäkäyvä ihminen. Salillakin käyn säännöllisesti.
Voit kuolla jo huommenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta 70 vuotiaat ovat jo vanhoja, itse olen 61 vuotias.
NÄYTÄTKÖ 70 VUOTIAALTA?
jos näytät, muut ihmiset kohtelevat sinua kuin 70 vuotiasta.
Minä näytän kauniilta 40 vuotiaalta
Exkaunotar56v
Täällä haisee omakehu !!!
Olen surullinen, haluaisin että tuttavanikin näyttäisivät hyviltä. Kaikilla on 20kg ylipainoa..En halua olla yksin vanha ja nätti
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Yli 65v.
Mikä k-vammainen oot?
Mikä sun älykkyysosamäärä on?
Oletko narkki, alkoholisti?