Jos etsit seurustelukumppania, oletko koko ajan valmis tapaamaan unelmiesi prinsessan tai prinssin?
Eli kuljetko töissä/ostoksillakin parhaat päällä, eihän sitä koskaan tiedä kuka siellä tulee vastaan 🙂 tai ehkä juuri tiedät että se unelmien tyyppi on siellä työpaikalla. Eli satsaatko ulkomuotoosi myös arkena, vai ainoastaan viikonloppuisin jos on jotain erityistä meininkiä?
Kommentit (15)
Tai toki kyseessä voi olla esim. myös vaikka joku opinahjo.
Ei se ulkonäköpelkästään kaikkea ratkaise. Tunnen henkilöitä jotka ovat ulkonäöltään vaatimattomia, mutta luonteeltaan todella miellyttäviä, näiden DI-miesten seurassa tuntuvat viihtyvät kaikki naiset ja heidän seuraansa hakeudutaan.
Tai lääkäriin mennessä, jos on syytä epäillä että lääkäriasemalta löytyisi miellyttäviä lääkäreitä..
Nuo on asioita joihin nimenomaan kannattaa naisten kiinnittää huomiota. Siinä vaiheessa kun nainen on vasta synnyttäneenä hoitovapaalla, sylissä vauva ja jalassa roikkuu taapero, on ihan se ja sama onko miehellä erottuvat vatsalihakset, kaunis hymy tai heittääkö hauskaa läppää. Parhaiten mies tuo kortensa kekoon rahallisesti, varmistaen perheelle esim. turvallisen auton ja kodin hyvällä alueella. Naisella on aivan helvetin kova työ ja vastuu lasten kanssa eikä mies siitä taakasta puolia kanna kuitenkaan, ei edes lähelle sitä. Joten tuokoon rahaa.
Pitää olla nätti, kunnollinen ja hedelmällinen tyttö, että nappaa DI-miehen avioon. Kaikki naiset eivät sitä myönnä, mutta jokainen haluaa DI:n.
Sille oikealle kelpaan vaikka siinä arkilookissani eli kyllä olen kussakin tilanteessa omien mieltymysteni mukaisessa tilanteen mukaisessa asussa.
En. Kuka vaan vaikuttaa hyvältä kun esittää parastaan. Se oikea myös muulloin.
Itse en tykkää ihan reuhkana mennä edes Ikeaan. Kyllä täytyy vähän satsata. Vaikka Suomessa ehkä harvemmin tutustutaan Ikessa. Mutta voihan se parantaa mahdollisuuksia että näin käykin, jos on oikein söpön näköisenä siellä liikkeellä.
Ei kai sitä tarvi olla parhaat päällä? Miten se nyt siihen muka vaikuttaisi, kiinnostuuko joku sun tyyppi vai ei.
Toki jos on joku ihastus, niin haluaa näyttää hänen silmissään hyvältä, mutta jos joku elämän mies/nainen sattuisi tulemaan samaan kauppaan, niin ei sillä ole mitään väliä ootko just tulossa hikisenä lenkiltä vai parhaat päällä.
Kyllä minä yritän pukeutua siististi ja asianmukaisesti tai muutoin tilanteen edellyttämällä tavalla en niinkään siksi, että voisin löytää ja kohdata näin unelmieni kumppanin, vaan siksi, että minusta tuntuu itsestäni mukavammalta jos päälläni on vaatteet, joissa viihdyn ja jotka sopivat tilanteeseen ja paikkaan, jossa olen. - Kokisin oloni vähän kiusalliseksi, jos kulkisin julksiella paikalla pyjama päällä. Trikoohousutkin saatan laittaa päälleni kun suuntaan esim rullahiihtämään, mutta en minä ne ylläni viitsi lähteä elokuviin tai mennä niissä tai pyjamassa ystväväni merkkipäiville, vaikka kutsukortissa näyttää lukevan, että asu vapaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.
Okei Petteri, mutta muista, että homoilu on miesten hommaa, eikä diplomi-insinöörit ole tosi miehiä, joten voit joutua odottelemaan hyvän tovin.
Jos joku elämäni mies olisi samaan aikaan kaupassa, mutta hän on ennestään tuntematon, niin sama se sitten olisi miltä siellä näytetään, koska emmehän me sitä tietäisi, että olisimme toisillemme sopivat kumppanit. En ainakaan itse tiedä ulkonäön perusteella, onko joku minulle sopiva vai ei, eikä toisaalta minulle sopiva kumppani olisi sellainen, jonka kiinnostuksen heräämiseen riittäisi pelkkä ulkonäkö.
Helpommalla pääsee kun ei "etsi" ja on vaan ihan oma itsensä. Jos joutuu tuon etsimisen takia jotenkin erityisesti panostamaan ulkonäköönsä kun lähtee liikkeelle himasta niin se unelmien prinssi/ prinsessa kokee melkoisen pettymyksen kun arki koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun ei "etsi" ja on vaan ihan oma itsensä. Jos joutuu tuon etsimisen takia jotenkin erityisesti panostamaan ulkonäköönsä kun lähtee liikkeelle himasta niin se unelmien prinssi/ prinsessa kokee melkoisen pettymyksen kun arki koittaa.
Toisaalta osalle saattaa tulla yllätyksenä sekin, miten paljon aikaa ja mahd vaivaa toinen näkee (lähes) päivittäin näyttääkseen niin huolettomalta ja tai siltä ettei näyttäsi hulitellulta ja eritysien tyylikkäältä, vaan "luonnollsien hyvältä". - Klassinen esimerkki; moni meistä miehistä kertoo pitävänsä siitä, että naiset ovat luonnollsien näköisiä ja etteivät naiset meikkaisi (, niin paljon) - Kuitenkin moni meistä -itseni mukaan lukien- ei edes aina erota, että nainen on meikannut, mutta on osannut ja ollut niin taitava meikin käyttäjä, että on osannu korostaa parhaita piirteitään, niin taidokkaasti ja hyvin, ettei se selkeästi erotu "päälleliimattuna (ylimääräsienä) kerroksena".
Sinkkumies
Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.