Millaiset ihmiset käy näyteikkunakuntosaleilla?
Töistä tullessa kävelen tällaisen ohi ja ihmettelen kyllä.
Kommentit (10)
Huuli, persposki ja tissi täytteet. Ja voipa olla jauhoa nenässä.
Semmoiset jotka eivät pelkää että heitä katsotaan?
Ihan yhtä vähän väliä sillä että näyn ulkomaailmaan kun olen salilla, kuin että näyn kun olen ulkona juoksemassa.
Onko se ok, jos joku mies tulee siihen ikkunan ääreen tumputtamaan?
Minä ruma läski Vanhapiika näytän ikkunan edeaa norsulta .🤡🤡🤡
Onko nää niinkuin jossain Louvressa vai missä?
Järkytyin Tampereella kun vanhan Anttila rakennuksen kohdalla on nyt näyteikkunasali ja sen vieressä oli joku kamala kökköläjä. Ilmeisesti kaupunki ei puhdistele usein maata ja talvella. Siis ihan hirveitä kulmia nuo jos on pakko mennä siitä ohi. Seuraavaksi joku sekaisin oleva nainen huuteli hei juttuja, eikä siellä uskalla pysähtyä.
En tiedä. kävelen usein tuollaisen editse baariin. Siellä näkyy olevan hyvän näköisiä, hyväkuntoisia ihmisiä. Siis vilkaisen vaan, en jää siihen otsa kiinni lasiin tuijottamaan, vaikka mieli tekisi. Hyvä heitä. Toivoisin, että olisin itse yksi heistä, mutta en nyt ole ja baarissa taitaa olla enempi sosiaalista porukkaa, että yksin ei tartte rypistellä.
No jos se on vaikka niiden lähin ja muuten hyvä sali, niin sietävät sen takia ikkunat. Haittaako sua, että näet ihmisten treenaavan?
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin Tampereella kun vanhan Anttila rakennuksen kohdalla on nyt näyteikkunasali ja sen vieressä oli joku kamala kökköläjä. Ilmeisesti kaupunki ei puhdistele usein maata ja talvella. Siis ihan hirveitä kulmia nuo jos on pakko mennä siitä ohi. Seuraavaksi joku sekaisin oleva nainen huuteli hei juttuja, eikä siellä uskalla pysähtyä.
Olisinko minä se hei-juttuja huuteleva nainen? Luultavasti huutelin puhelimeen, että kuuluuko, hei - hei? En ole vaarallinen. Vähän outo, mutta kiltti.
Sellaiset jotka pitää pepusta rypytettyjä trikoita ja llaittaa meikkiä kuntosalille. Tykkää kun heitä katsotaan.