Mitä tarkoittaa tinderkuvaus pieni ja pippurinen?
Kommentit (35)
Pieni ja todennäköisesti hankala ihminen.
Nuorempi, timmimpi versio perinteisestä "räväkästä"
Henkilökohtaisesti mulla tulee aina mieleen pienestä ja pippurisesta lihapulla :D sellanen kaupan pieni lihapyörykkä, esim vaikka kivikylän pyörykkä.
Napoleon-kompleksista kärsivä pygmi.
Lyhyt, lihava ja elämässä jollain tavalla epäonnistunut.
Matalajalkainen, lyhyt. Ei huumorintajua. Narisee ja valittaa kaikesta. Lähtien jostain astianpesukoneen täyttötavasta. Olen itsekin nainen mutten tajua, miten tuollaiset(kin) löytävät kumppanin.
Se tarkoittaa, että kierrä kaukaa. Joku oman elämänsä pikku myy.
pienikokoinen nainen ja hankala luonne, aialahtelevainen, haluaa tehdä asiat oman päänsä mukaan, toimii ennen kuin ajattelee
Hehhe. Heti kun näin otsikon, arvasin mitä sanotaan.
Ei todellakaan kannata laittaa Tinderiin tai minnekään, että on "pieni ja pippurinen." Se tarkoittaa hankalaa. Vaikka toisaalta voi olla niinkin, että sen kirjoittaja on ajatellut kevyesti laittaa jonkin söpön ilmaisun.
Entä jos laittaisi "pieni ja ei-pippurinen"? Mitäs tähän sanottaisiin? Ja pitävätkö nämä paikkaansa. Jotenkin hillitöntä... Ikään kuin jonkin muutaman sanan perusteella voitaisiin olettaa, että tämä on nyt sitten aina lauhkea ja helppo.
Siis välttis ei kannata määritellä itseään.
Voi se olla räväkkä positiivisestikkin. Ainakin "olen huumorintajuinen" tarkoittaa elämäänsä kyllästynyttä täti Moonikaa.
Tai jos laittaisi:
"Pieni ja suolainen"?
"Pieni ja sokerinen"?
"Pikkupurtava"?
"Pieni ja kaikilla mausteilla!"
Tässähän tulee mieleen ihan hyviä ideoita. :D
Luultavasti lyhyt, mutta kuitenkin läski. Kutsuu sitten itseään pieneksi. Ja joku hullu ja vaikea luonne.
Sitä että kannattaa juosta toiseen suuntaan.