Päivän paras: Rekrysivuilla haettiin JYRSJIJÄÄ :D
eiköhän se hamsteri löytyisi helpommin eläinkaupasta...
Kommentit (35)
ovat metallialan ammatteja. Aika hauska ala vai mitä? Ja muuten työllistää hyvin, voin suositella!
t. työkkärin täti
1. Luoja
2. Alistaja
3. Jyrsijä
Lisää?
laatoittaminen siis oksentamismielessä ajateltuna...
mutta jyrsijä on hauskin kuulemani ammatti!!!
Haemme asiakkaallemme Kellokosken Koneistukselle CNC-jyrsijää vakituiseen työsuhteeseen. Hakijalta edellytämme alan koulutusta ja työkokemusta, kokemusta Fanuk-ohjelman käytöstä se
ja mikäköhä on herra hamsterin tehtävä metallialalla :D
mulla on ollut marsu pieneä ja mitä helkkattia se tekis metallialalla tai avioliitossa? Think about it
Mutta suosittelen ettet kenellekään tutulle mene tuota sanomaan, voit saada melko tyhmän ihmisen maineen ja paljon outoja katseita. Täällä av:llä voit näyttää tyhmyytesi, kun kukaan ei tunnista sinua.
ja eräs toinen työskenteli ruokalassa, rinnassa oli nimikyltti " jakaja" .
Niin mikä se jyrsijä sitten oikein on? Jyrsiii metallilankoja työmaalla? Saa valaista
vaan jakorasia, korjatkaa jos olen väärässä
Vierailija:
eiköhän se hamsteri löytyisi helpommin eläinkaupasta...
niin kertokaa mulle, mutta eipä ole vastausta tullut :D jatkaa naurua
Esim tekee tietyn muotoisia hammaspyöriä, jos vaikka mopon kytkin breikkaa.
Katonrajan ja ovenkarmien listat jyrsitään puujyrsimellä.
Vierailija:
Niin mikä se jyrsijä sitten oikein on? Jyrsiii metallilankoja työmaalla? Saa valaista
Tosin keväällä löytyy kaupasta myös puutarjajyrsijöitä
Vierailija:
mulla on ollut marsu pieneä ja mitä helkkattia se tekis metallialalla tai avioliitossa? Think about it
tai kaarenveistäjä tm. ettei moisia sekaannuksia tule. En mä nyt sentään eläinkaupassa pyydä putkimiestä :D
YM. KAIKKIA MAHDOLLLISIA MUOTOJA). TAJUATKO? ELI KUN OTAT PIENEEN KÄTEESI VAIKKA KÄSIRAUDAT SIELTÄ SÄNGYN ALTA NIIN NE VOIVAT ESIM. OLLA JYRSITYT. NE OVAT ALUN PERIN OLLEET JOKO SUORAKAITEEN NUOTOINEN ALUMIINI PALA, MINKÄ KONE ON JYRSINYT KÄSIRAUTOJEN MUOTOON, ELI POISTANUT SIITÄ SEN YLIMÄÄRÄISEN AINEEN. TAJUSITKO?
On olemassa paljon erilaisia koneita, ja erikoneille olemassa omat alansa ammattilaiset. Miten erottaisit eri konen käyttäjät toisistaan, ettei esim puupuolenjysrija hae vaikka metallipuolen sorvarin paikkaa? Jyrsijä kertoo oman alansa työntekijälle tarpeellisen tiedon jo yhdellä sanalla, mitä siinä työssä tehdään.
:D