Voisko joku antaa mulle 200 000 euroa?
Kommentit (30)
Jätetty ilmoittamatta rahankeräyslupa ja lupanumero. Onko kyseessä laiton rahankeruu ja pesu?
Ilmoitettu eteenpäin.
16 c (5.7.2019/864)
Rahankeräysrikos
...on tuomittava rahankeräysrikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100€ per laaki voin antaa! T: M65+
Mitä mä sillä 100€ ja kuolemaan johtavalla sydänkohtauksella tekisin?
Saattaisithan sinä sydärin saadakin, kun iso suonikas tunkeutuu takaluukkuun! T: M65+
Sulla lie kokemusta omasta takaa :)
Vierailija kirjoitti:
16 c (5.7.2019/864)
Rahankeräysrikos
...on tuomittava rahankeräysrikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Joo, kyseessä on niin suuret summat, että tuomio tulee olemaan rangaistusasteikon yläpäässä.
Kyllä voin antaa jos hinnasta sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
16 c (5.7.2019/864)
Rahankeräysrikos
Okei no huh ei sentään linnaan joudu.
Mä arvin vaan noin 20 000 euroa autoon ja ajokorttiin. Saisin töitä heti jos olisi ajokortti.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvin vaan noin 20 000 euroa autoon ja ajokorttiin. Saisin töitä heti jos olisi ajokortti.
autoja saa kyllä halvemmallakin
minä tarvitsisin 99000. Olen löytänyt pohjaltaan täydellisen kaksion ja haluaisin ostaa sen. On myös hyvä sijainti. Mutta ilmeisesti olen pihin puoleinen, kun en kehtaa myydä osakkeita rahoittaakseni tuon asunnon. Ei juuri nyt. Silti tiedän, että harmittaa, jos en siitä asunnosta tarjousta tee. Mutta jos saisin nyt ylimääräiset 99000 (veikkauksen onnetar minua kuulkoon ensi tiistaina!), niin sen ostaisin.
ärsyttää joskus olla näin pihi ja rahatietoinen