Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut kampaajaa kotiin?

Vierailija
23.01.2025 |

Sellaisia olisi nykyään saatavisssa isoissa kaupungeissa. Kärsin paniikkihäiriöstä jonka takia on lähes mahdoton istua kampaamossa mutta kotona voisi onnistua. Olen liian kauan leikannut itse.

Miten tuo käytännössä menee? Miten ne pesee ja raidoittaa hiukset? Käsienpesualtaalla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu on kiertävä kampaaja joka tekee vain kotikäyntejä, hänellä on mukana kuljetettava kevyt pesupaikka jos tarvitsee, esim permanentin, värin pesu. Kannattaa kysäistä jos löydät teidän kaupungista  ja tilaat kampaajan.

Vierailija
2/15 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn "turkkilaisilla" partureilla he eivät paljoa juttele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn "turkkilaisilla" partureilla he eivät paljoa juttele

korvat pois leikataan siellä muukalaisten

Vierailija
4/15 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy kampaaja kotona.

Vierailija
5/15 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummo tilaa kampaajan kotiin. On iäkäs, liikkuu huonosti rollaattorin kanssa, varsinkin näin liukkaalla kelillä ei uskalla lähteä ulos kun pelkää kaatumista. 

Vierailija
6/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tilasi kampaajat (2) kotiinsa minun hääpäiväkseni sisarilleni, kälyille, kaasolle, itsellensä ja minulle lahjaksi. Upea lahja. 

Vierailija
7/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Löytyi tällainen kuin Maj, joka ilmeisesti välittää kotiin kampaajia Tampereella jossa asun.

Vierailija
8/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystävä on kampaaja meikkaaja. Sitä tilataan kotiin  5-6 kertaa kuussa ja kesällä se tekee hääkamppauksia. Siitä vaan tilaat ja sovit mitä se tekee hiuksillesi.

Vierailija
9/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan tilannut äidilleni, kun oli huonommassa kunnossa.

Ihan onnistunut valinta, Helsingissä Hämeentiellä oleva kampaamo, melkein vastapäätä äitini kotitaloa.

Vierailija
10/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystävä on kampaaja meikkaaja. Sitä tilataan kotiin  5-6 kertaa kuussa ja kesällä se tekee hääkamppauksia. Siitä vaan tilaat ja sovit mitä se tekee hiuksillesi.

Mistä hänet löytää, olen Treella?

Vierailija
11/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kalliimpi tai halvempi hinta, jos tilaa kampaajan kotiin?

Vierailija
12/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn prostituoidun luona parturissa, hänen kotonaan.

Ensin pannaan, sitten hän hieroo niskat ja leikkaa hiukset. Loistava alibi näin naimisissa olevalle perheenisälle. Vaimo ei epäile hetkeäkään miksi mies tulee freesinä ja raikkaana kotiin.

M50

Vierailija
13/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään että tämä on iso kaupunki. Kun lähimpään kaupunkiin on 32km.  Mutta viimeksi 2 viikkoa sitten kävi kotonani parturi. Hiusten leikkaus maksoi 35€

Vierailija
14/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oma kampaajani. Leikkaan hiukset itse, mieheni avustuksella. Näin on mennyt jo viisi vuotta.

T. N 50+

Vierailija
15/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn prostituoidun luona parturissa, hänen kotonaan.

Ensin pannaan, sitten hän hieroo niskat ja leikkaa hiukset. Loistava alibi näin naimisissa olevalle perheenisälle. Vaimo ei epäile hetkeäkään miksi mies tulee freesinä ja raikkaana kotiin.

M50

no olipas hauskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän