Hyvä puhe Trumpilta Davosissa
Olisitte nähneet globalistieliitin ilmeet. Näyttivät ihan epätoivoisilta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siis näyttikö hän itse epätoivoiselta? Kai ymmärrät että jos joku kuuluu eliittiin niin Trump.
Mutku Trump on pienen ihmisen puolella!
Trump ei vain ole esittänyt mitään uskottavaa mallia millekään todelliselle taloudelliselle muutoksella maailmantaloudessa.
En minä ainakaan tiedä mitä hän aikoo tehdä. Lätkiä jotain tariffeja?
Ei nuo Kiinaa ainakaan pysäytä mitenkään.
USA muodostaa enää vähän päälle 30% Kiinan koko viennistä. Se on iso osuus mutta ei mitenkään niin iso, että millään tariffeilla voisi jotenkin Kiinaa nujertaa. Sitä paitsi USA on itse riippuvainen ties mistä kiinalaisista tuotteita ja raaka-aineista. Pelkästään heidän lääkkeidenkin raaka-aineet tulevat melkein kaikki Kiinasta.
Mutta pelleilköön nyt 4 vuottta tuolla. Koko USA on muutenkin nykyään ihan pellevaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näyttikö hän itse epätoivoiselta? Kai ymmärrät että jos joku kuuluu eliittiin niin Trump.
Järkkäilee ultrarikkaille kavereilleen kivoja duuneja ja diilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämäämisen mestari se ainakin on. Ihan uskomatonta, miten ihmiset kuvittelevat itseään täynnä olevan narsistisen miljardöörin olevan heidän puolellaan ja jotain muuta kuin "eliittiä".
Davos on sielunvihollisen tyyssija, jossa saatanallinen WEF punoo juoniaan. Koko Sveitsi on kuvottava perkeleen vallassa oleva epävaltio. Kiitos Jeesukselle Donald John Trumpista.
Näytti olevan aika huvittunutta yleisöä Davosissa.
Oma mielipiteeni on se, että meidän kannattaisi ottaa mahdollisimman paljon etäisyyttä Usaan ja jättää ne sekoilemaan yksinään. Sen sijaan pitäisi keskittyä EU:n talouteen ja puolustukseen. Vahvoihin sisämarkkinoihin, meidän muihin kauppakumppaneihin Eu:n ulkopuolella ja britit takaisin Eu jäseneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämäämisen mestari se ainakin on. Ihan uskomatonta, miten ihmiset kuvittelevat itseään täynnä olevan narsistisen miljardöörin olevan heidän puolellaan ja jotain muuta kuin "eliittiä".
Parhaana kaverinaan vielä huumeita vetävä sekopää, jolla on 400 miljardin omaisuus. Näitä tyyppejä vieläpä pidetään joinakin kristinuskon lähettiläinä.
Suomalaiset köyhät olisivat voineet mennä tuonne heiluttelemaan valkoista lippua. EU, tulkaa ja pelastakaa meidät raadonsyöjä-riikalta!
Vierailija kirjoitti:
Trump ei vain ole esittänyt mitään uskottavaa mallia millekään todelliselle taloudelliselle muutoksella maailmantaloudessa.
En minä ainakaan tiedä mitä hän aikoo tehdä. Lätkiä jotain tariffeja?
Ei nuo Kiinaa ainakaan pysäytä mitenkään.
USA muodostaa enää vähän päälle 30% Kiinan koko viennistä. Se on iso osuus mutta ei mitenkään niin iso, että millään tariffeilla voisi jotenkin Kiinaa nujertaa. Sitä paitsi USA on itse riippuvainen ties mistä kiinalaisista tuotteita ja raaka-aineista. Pelkästään heidän lääkkeidenkin raaka-aineet tulevat melkein kaikki Kiinasta.
Mutta pelleilköön nyt 4 vuottta tuolla. Koko USA on muutenkin nykyään ihan pellevaltio.
Trump vain määräilee virkamiehiä tyyliin "tehkää jotain".
Vierailija kirjoitti:
Davos on sielunvihollisen tyyssija, jossa saatanallinen WEF punoo juoniaan. Koko Sveitsi on kuvottava perkeleen vallassa oleva epävaltio. Kiitos Jeesukselle Donald John Trumpista.
Oikein sellaisen kristillisen hengenmiehen perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaana kaverinaan vielä huumeita vetävä sekopää, jolla on 400 miljardin omaisuus. Näitä tyyppejä vieläpä pidetään joinakin kristinuskon lähettiläinä.
Trump haluaa estää viattomien vauvojen murhaamisen, joten tietysti hän on Jumalan puolella.
Trump luulee, että tullin maksaa Kiina, vaikka sen maksaa amerikkalainen ostaja tai maahantuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump haluaa estää viattomien vauvojen murhaamisen, joten tietysti hän on Jumalan puolella.
Jos abortteihin viittaat, niin ei hän niitä ole estämässä. Yleensäkin on aika käsittämätöntä, että puuttumalla johonkin asiaan joka ei kosketa itseä tai vaadi itseltään yhtään mitään, on yhtäkkiä Jumalan puolella. Muuten saa ilmeisesti öykkäröidä, ahnehtia ja elää niin epäkristillistä elämää kuin on ylipäätään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipiteeni on se, että meidän kannattaisi ottaa mahdollisimman paljon etäisyyttä Usaan ja jättää ne sekoilemaan yksinään. Sen sijaan pitäisi keskittyä EU:n talouteen ja puolustukseen. Vahvoihin sisämarkkinoihin, meidän muihin kauppakumppaneihin Eu:n ulkopuolella ja britit takaisin Eu jäseneksi.
Keskittyä EU:hun? Siis itse saatanaan, joka haluaa että suurin osa kansalaisistaan ei omistaisi mitään?
Paukautin kananmunan tuoksuisen äänettömän leijan ilmaan ja pian saavuttaneen appiukon sieraimet ja
aktivoi hajuaistin. Anoppi mulkoilee jo merkitsevästi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittyä EU:hun? Siis itse saatanaan, joka haluaa että suurin osa kansalaisistaan ei omistaisi mitään?
Omistetaan joo oikein perkeleesti, haalitaan tämän planeetan kustannuksella vielä enemmän kaikkea täysin turhaa. Siitä se persupetterin onni suorastaan repeää liitoksistaan.
ONANOITKO TRUMPIN PUHEEN TAHTIIN? MINÄ ONANOIN!
Trumpelo vetää mutkat suoriksi. Aina.