Se on ruvettava kohta varastelemaan
Ruoka on suomessa saatanan kallista.
Minä ainakin rupean kohta varastelemaan.
Putkassa sentään saa ruoan valtion piikkiin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ajan kysymys, milloin rikollisuus ryöpsähtää silmille kunnolla. Siinähän huutelette varkaille, että "menkää töihin", kun heillä on jo arvotavarat matkassa. On aivan selvää, että rikollisuus kääntyy nousuun, jos rahat eivät riitä normaaliin ruokaan ja asumiseen.
Älä ulise.
Missään maassa ei laiskimusporukka vaan elele kaupoista ruokaa pöllimällä. :D
Monessa köyhässä maassa varkaat hakataan ja poltetaan elävältä kun kiinni saadaan.
sohvalla makaajat uhkaa ruveta varkaiks kun tukia leikataan.heh ! koittakaa nyt nousta ekaks sieltä sohvalta.voi tulla yllätyksenä kun saa turpaa ja joutuu poliisien kanssa tekemisiin ja sakkojen muuntorangaistus vankeuteen on nykyään käytössä.mitäs jos aikuistuisitte ja hakisitte töihin saatanan paska loiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites olisi töihin meno?
Ai sinne töihin vain niinkuin mennään?
Näistä kommenteista tunnistaa aina elämäntapatyöttömän.
Haista sinä vttu.
Tästäkin tunnistaa ihmisen josta ei ole muuhun kuin tuilla elämään ja vinkumaan kun tukia on leikattu.
Kai sinulla jotain taitoja tai kykyjä on, joita voit myydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ajan kysymys, milloin rikollisuus ryöpsähtää silmille kunnolla. Siinähän huutelette varkaille, että "menkää töihin", kun heillä on jo arvotavarat matkassa. On aivan selvää, että rikollisuus kääntyy nousuun, jos rahat eivät riitä normaaliin ruokaan ja asumiseen.
Älä ulise.
Missään maassa ei laiskimusporukka vaan elele kaupoista ruokaa pöllimällä. :D
Monessa köyhässä maassa varkaat hakataan ja poltetaan elävältä kun kiinni saadaan.
Sä et ole varmaan kovin paljon oleillut saati sitten asunut Pohjoismaisen lintukodon ulkopuolella? Epätasa-arvoisessa maassa sä et välttämättä uskaltaisi edes astua ulos kodista tai autostasi. Brasilia, Yhdysvallat, Etelä-Afrikka jne. Ryöstelyt ovat arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites olisi töihin meno?
Kyllä. Minäkin menen taas huomenaamulla sinne.
Ei minua kukaan hae. Ihan itse Menen sinne.
Kerro missä olet töissä? Haluan tietää kuka palkkaa noin tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä. Tietää kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites olisi töihin meno?
Näistä kommenteista tunnistaa aina elämäntapatyöttömän.
Haista sinä vttu.
Tästäkin tunnistaa ihmisen josta ei ole muuhun kuin tuilla elämään ja vinkumaan kun tukia on leikattu.
toi on parasta kuultavaa kun tuki paskiainen itkee.
Tukipaskiaisesta puhuvalle toivotan oikein ikävää ja kivuliasta syöpää. Mietit sitten, miten kivaa on elelleä tuilla kun työkyky menee.
Vierailija kirjoitti:
Tukipaskiaisesta puhuvalle toivotan oikein ikävää ja kivuliasta syöpää. Mietit sitten, miten kivaa on elelleä tuilla kun työkyky menee.
sulle tuki paskiainen toivon että saat turpaa ja ryhdistäydyt ja lopetat ton lapsellisen paskanpuhumisen ja menet töihin.onneksi sun tukia on leikattu ja hinnat nousee niin mulla hyvämieli kun tiedän että olet perseauki.mut iltoja sinne itsemurhayksiöön .kivakin maksaa vuokraa meille parempi tuloisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sulle tuki paskiainen toivon että saat turpaa ja ryhdistäydyt ja lopetat ton lapsellisen paskanpuhumisen ja menet töihin.onneksi sun tukia on leikattu ja hinnat nousee niin mulla hyvämieli kun tiedän että olet perseauki.mut iltoja sinne itsemurhayksiöön .kivakin maksaa vuokraa meille parempi tuloisille?
oo nyt jo hiljaa, ei niistä palkka töistä mtään suomessa vittuakaan tienaa! sama elintaso ja melkein sama ostovoima. sellanen on suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleskeluyhteiskunnan aika on ihan oikeasti ohi kuten edellä jo todettiin.
Ja se on hyvä. Miksi elättäisimme laiskoja?
Ei kiinnosta minua.
Kun sinun kotisi ryöstetään, miksi yhteiskunnan kustantama poliisi tulisi paikalle, kun on monia muitakin joiden koti on ryöstetty? Ei kiinnosta minua maksella ekstraa poliisien määrärahoja. Älä elele yhteiskunnan turvin, vaan osta yksityinen vartiointi kotiisi.
Kulta pieni, minulla on jo.
Hälyttimet, tallentava kameravalvonta ja vartiointiliikkeen palvelut.
Elämä on sellaista kun sen itselleen tekee. Minulla se on mukavaa ja turvallista.
Alat salakuljettamaan huumeita.