Mikä sarja näistä paras: Dallas, Dynastia, Falcon Crest vai Knots Landing?
Eikös Knots Landingin näyttelijät olleet sukua sitten Dallasin näyttelijöille, serkkuja tai jotain. Siis siinä elokuvamaailmassa, ei todellisuudessa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Knots Landingin näyttelijät olleet sukua sitten Dallasin näyttelijöille, serkkuja tai jotain.
Ei ainakaan näyttelijät. Roolihahmot korkeintaan.
Linda Evans oli nuorempana kaunis nainen. Dynastian aikoihin alkoi olla vähän hiinä ja hiinä.
Knots Landingiä näytettiin joskus 1987. Todella hyvä sarja. Mieleen jäi Joan Van Ark. Oli hoikka ja ruskettunut. Nykyään onkin plastiikkakirurgin jäljiltä kaameen haamu.
Dallas oli paras lukuun ottamatta paria kolmea viimeisintä vuotta. Falcon Crestin sijoittaisin hyväksi kakkoseksi - sen kammottavaa viimeistä vuotta lukuun ottamatta. Knots Landingistä olen ikävä kyllä nähnyt vain muutamia jaksoja. Totesin, että minua kiinnostavatkin vain ne jaksot, joissa esiintyy Dallasin tähtiä - muuten Knots Landing vaikutti liian tavalliselta minun makuuni. Mieluummin katson sarjoja, jotka sijoittuvat rikkaiden rancheille ja kartanoihin. Dynastia oli näyttävä, näyttävämpi kuin Dallas, mutta jotenkaan tarinat eivät useinkaan kiinnostaneet samalla tavalla. Itse asiassa tykkäsin Dynastian sivusarjasta Colbyistä enemmän kuin Dynastiasta. Se tuntui vauhdikkaammalta.
Miksei näitä voisi esittää taas tv:ssä? Edes jotain ja kerran viikossa. Laadukkaampia nämä sarjat olivat kuin se hömppä, joka nykyisin täyttää kanavan kuin kanavan.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkans Knotts Landing on muka Suomen telkkarissa näytetty?
Tuli aikoinaan Stadin pakallis-tvssä eli HTVssä, Knots on muuten Dallasin spin-off sarja sillä Knotsissa pääosassa oli Dallisin Lucyn isä.
Mulla Dynastia (se alkup. sarja) ja Dynastia ovat molemmat ykköspallilla ja sitten tulee Cosbyt (Dynastian spin-off) ja muut.
Katsoin sitä Riku Rantalan uutta ohjelmaa , eipä paljon älyttömämmäksi voi ohjelma mennä kuin Silent Library Suomi
Vierailija kirjoitti:
Dynastia oli kovaa kamaa. Nykyöyhöt sanoisivat sitä wokeksi, jos olisivat koskaan nähneet.
Joan Collins kertoi Graham Norton Showssa sen ajan miesnäyttelijöiden jalustalle nostamisesta. John Forsythe oli aivan sika ja primadonna ja diiva. Piti oikeuksistaan kiinni. Hänellä oli oltava useampi pukukoppi ja tietenkin erityisavustajat, hierojat, kokit jne. Naiset sitten taas kököttivät kolme tai neljä samassa pukuhuoneessa ja söivät sitä sama catering pöperöä kuin muutkin. Eikä se siitä narissut, mutta se kohtelu. Jos John sai jotain päähänsä, niin se tapahtui. Sen lisäksi vielä huomattavasti pienempi palkka naisilla silloin yhden Johnin palkkaan verrattuna. Kuka sitä Blakea oikein edes muistaa? - Alexis ja Krystlen takia jengi katto sarjaa.
Mun mielestä tuo vika oli niin totta. Mä aina odotin, että mimmit taas rupee tappelee ja nautin niiden sanailusta. Kunnon kirpakkaa suolausta ja kohta kaviaarit lenteli.
Vierailija kirjoitti:
Dynastia oli kovaa kamaa. Nykyöyhöt sanoisivat sitä wokeksi, jos olisivat koskaan nähneet.
Joan Collins kertoi Graham Norton Showssa sen ajan miesnäyttelijöiden jalustalle nostamisesta. John Forsythe oli aivan sika ja primadonna ja diiva. Piti oikeuksistaan kiinni. Hänellä oli oltava useampi pukukoppi ja tietenkin erityisavustajat, hierojat, kokit jne. Naiset sitten taas kököttivät kolme tai neljä samassa pukuhuoneessa ja söivät sitä sama catering pöperöä kuin muutkin. Eikä se siitä narissut, mutta se kohtelu. Jos John sai jotain päähänsä, niin se tapahtui. Sen lisäksi vielä huomattavasti pienempi palkka naisilla silloin yhden Johnin palkkaan verrattuna. Kuka sitä Blakea oikein edes muistaa? - Alexis ja Krystlen takia jengi katto sarjaa.
Mun mielestä tuo vika oli niin totta. Mä aina odotin, että mimmit taas rupee tappelee ja nautin niiden sanailusta. Kunnon kirpakkaa suolausta ja kohta kaviaarit lenteli.
Silloin tykkäsin Falcon Creastista eniten. Viinimaailma kiehtoi enemmän kuin öljy. Lisäksi Lorenzo lamas oli namu ja Ana Alicia oli tismalleen mun tädin näköinen, että toisinaan olin hyvinkin hämmentynyt tätini kyläilyistä.
Dynastia oli aivan herkku, kun vähän kasvoin. Aloin tajuamaan sen juonittelun määrän ja naisten rajut tappelut ja se kaikki Blingbling. Oijoi.
Dallas Tämän olen katsonut kahdesti jälkeenpäinkin. Oli jopa parempi ysärillä katsottuna. JR ikuisesti paras konna kaikista.
Knotts landingista en ole kuullutkaan.
Suosikkini oli Dynastia josta olen nähnyt aikoinaan joka osan. Alexis Carrington Colby oli suosikkini. Lisäksi pidin Knots Landingistä. Dallas ja etenkin Falcon Crest olivat enemmän vanhempieni suosikkeja. Äiti mainitsi myös joka ikinen kerta kun Falcon Crest alkoi että Okalinnut oli parempi sarja. Etenkin joku pappi siinä.
En muista katsoinko tuota Knots Landingiä. Olin pieni kun aloin katsoa Dallasia, se oli silloin siinä kohtaa kun veljesten isä Jock oli kadonnut, pudonnut lentokoneella viidakkoon, ja veljekset etsi häntä. Se sai koukkuun kun halusin tietää miten käy. Vanhemmat oli tansseissa ja minä vahdin pikkusiskoa. Sitten Dynastia alkoikin joskus myöhemmin, ja katsoin sitä alusta asti, ja tykkäsin vielä enemmän, siinä oli komea Dex Dexter ja olen aina tykännyt Joan Collingsista, hän oli niin cool, ja inhosin sitä ihmetukkaista nössöä Crystalia ja sen vanhaa ukkorahjaa.
Fackon Crest oli myös hyvä, mutta en muista sitä niin hyvin, sitä ei tainnut tulla kovin montaa kautta.
Isäpuoli vinoili aina, että mitä peiton pleissiä täällä katsotaan, sitä en ole koskaan katsonut, mutta joskus luin kirjan, ja sekin varmaan on ollut ihan hyvä, mutta tuli kai 70-luvulla.
N50
Ei ollut kuudeskaan vaimo se oikea Falcon Crestin Lorenzo Lamasille.
https://www.thedailybeast.com/grease-star-lorenzo-lamas-files-for-divor…
Dallas ehdottomasti :D Muistan lapseni kun olin hoidossa niin hoitotäti teki aina maksamakkaravoileipiä ja kaakaota ja sit porukassa katsottiin aina Marienhof ja Dallas :D m35v
Olin ala-asteella näiden sarjojen kulta-aikaan. Suosikkini oli Falcon Crest, mutta en muista lainkaan, miksi. Melissa oli suosikkihahmoni, ehkä siksi. Mutta en muista Melissastakaan juuri mitään, ainoastaan että oli kaunis ja juonitteleva.
Dynastiastakin pidin. Muistan ihailleeni Joan Collinsin hahmoa ja inhonneeni Linda Evansin Crystleä. Tästä kai voi päätellä, että lapsena minua kiinnostivat vahvat ja häikäilemättömätkin naishahmot enemmän kuin kiltit ja äidilliset/vaimolliset.