Mikä sarja näistä paras: Dallas, Dynastia, Falcon Crest vai Knots Landing?
Eikös Knots Landingin näyttelijät olleet sukua sitten Dallasin näyttelijöille, serkkuja tai jotain. Siis siinä elokuvamaailmassa, ei todellisuudessa.
Kommentit (58)
Dynastia oli kovaa kamaa. Nykyöyhöt sanoisivat sitä wokeksi, jos olisivat koskaan nähneet.
Milloinkans Knotts Landing on muka Suomen telkkarissa näytetty?
Dallas oli jotain. Dynastia oli liikaa sellasta hienostelua. Tota Landing, en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Dallas tietenkin.
Vuonna 1980 Dallas jätti katsojat kahdeksan kuukauden ajaksi odottamaan ratkaisua juonenkäänteeseen, jossa J. R. Ewing joutui ammutuksi. Ampujan henkilöllisyyden paljastanutta jaksoa seurasi Jenkeissä yli 83 miljoonaa katsojaa, mikä on suurimpia televisioyleisöjä kautta aikain.
Vierailija kirjoitti:
En muista mutta olen sarjaa silloin seurannut, se oli muistaakseni aika jännittävä.
Dynastia ehdottomasti! Glamouria ja Joan Collins & Co parhaimmillaan upeissa rooleissa, ei mitään tylsää eleetöntä lässyttämistä.
Dallasia seurasin aikanaan säännöllisesti, Dynastiaa silloin tällöin, noista kahdesta muusta en tiedä mitään. Joten Dallas on paras.
Vierailija kirjoitti:
Ysärin alussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista mutta olen sarjaa silloin seurannut, se oli muistaakseni aika jännittävä.
Ysärin alussa tuli. Oli paras näistä
Ylivertaisin on edelleen Okalinnut. Joitakin vuosia sitten ostin sarjan DVDnä. Edelleen ihana ja sykähdyttävä.
Tykkäsin kaikista. Kotona en saanut katsoa, niin sitten muiden kodeissa,kun olin yökylässä. t.ap
Viinitilaa ja dynastiaa seurasin. Viinitilassa oli se epävakaa tumma kaunotar, en muista nimeä.
Dynastia oli lapsena lemppari, Dallas ihan ok. Tota Knots Landingis en ole kuullutkaan