Erikan Ich komme -video bännätty Youtubesta?
Kommentit (36)
Eikä ole, se pitää vaan osata etsiä
Ehkä videoon on saatu innoitus siitä "voimautuneesta" brittinaisesta, joka harrasti seksiä saman session aikana 1000 miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, se pitää vaan osata etsiä
Haulla "Erika ich komme" antaa vain 10 tulosta, eikä ainutkaan ole kyseinen video. Kuinkahan sitä sitten pitäisi hakea?
Onko yritetty saada saksankielisen kieliryhmän 100 miljoonaa ääntä. Vahinko ettei iH koM-Me tarkoita saksaksi mitään.
Tarkottaaks toi että niinkun saksaksi että mä tulen
Vierailija kirjoitti:
Erikan vihaajat eivät edelleenkään ymmärrä, mistä Euroviisuissa on aina ollut ja on edelleen kyse. Ei niitä ole oikeasti suunnattu ns. harmaille taviksille jotka järkyttyvät viittauksista petipuuhiin, vaan just niille erikoisemmille tyypeille, seksuaalivähemmistöille ja voimautujille. Siksi tää biisi olisi viisuihin aivan täydellinen, toivottavasti menee läpi.
Suurin osa äänestäjistä on ihan taviksia. Erikoisempien tyyppien kisa tämä ei ole vielä kovinkaan kauan ollut. Euroviisut on kyllä alunperin suunnattu ihan tavallisille katsojille, eikä mitkään suuntaukset ole korostuneet kuin viime vuosina, tai ehkä 10 viime vuoden aikana. Kannattaa katsoa youtubesta euroviisuja vaikka -70-80- ja 90-luvuilta. Siitä näkee, millainen tapahtuma se on ollut. Koko kansan lauantai-illan huvi.
Vierailija kirjoitti:
Onko yritetty saada saksankielisen kieliryhmän 100 miljoonaa ääntä. Vahinko ettei iH koM-Me tarkoita saksaksi mitään.
Reaktiovideoista päätellen hyvin saksankieliset vaikuttavat siitä huolimatta ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Jos luullaan, että ääniä tällä biisillä tuolta saksankieliseltä alueelta saa, niin erehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaaks toi että niinkun saksaksi että mä tulen
Joo, jos laulaja osaisi lausua biisinsä nimen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktiovideoista päätellen hyvin saksankieliset vaikuttavat siitä huolimatta ymmärtävän.
Auttaa varmaan kun näkevät biisin nimen kirjoitettuna. Saksalainen lausuu nuo sanat ihan eri tavalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varjobännätty eli näkyy vasta hakutulosten top 10 ulkopuolella.
Minulle antoi kyllä heti ensimmäiseksi, vaikka en ole kertaakaan aiemmin sitä videota katsonut.
Juuri sen takia. Katso 20 kertaa, niin sinultakin bännätään pääsy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa varmaan kun näkevät biisin nimen kirjoitettuna. Saksalainen lausuu nuo sanat ihan eri tavalla .
Kuinkahan englanninkieliset mitenkään ymmärsivät Abban englannin...
Ihanan sähäkkä ja sexy video! Voi oikein kuvitella limoittuneen pimpsukan tuoksun.
Mene eläkkeelle Erika. Tyhjänpäiväistä musiikkia, laskelmoitua, typerää, mitäänsanomatonta.
Mä niin haluisin tykätä tuosta biisistä. Erika olisi periaatteessa mun mielestä hyvä euroviisuihin. Mutta tuo biisi. Blaah!
On niin Chisun kuuloista, erityisesti kertsi ja sen ura hyytyi ja loppui vastaavilla biiseillä. Ihan syystä. Etikan laulu ei myöskään ole edukseen tuossa kertsissä. Erikalle sopii enempi rehevä biisi äänellisesti. Ei duurissa hönkäily niin kuin nyt.
Ei tuossa videossa ole mitään bannaamisen arvoista. Paitsi myötähäpeä, mitä sen katsominen tuottaa.