Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut viikon työssäni ja vihaan sitä, kehtaako heti lähteä

Vierailija
23.01.2025 |

Olen hoitoalalla, ja monta vuotta olin samassa työssä, missä viihdyin hyvin, työkaverit olivat ihania ja vietettiin paljon aikaa vapaa-ajallakin. Pitkän työmatkan takia vaihdoin työpaikkaa. 

Nyt menin uuteen työhön, missä olen ollut viikon. Hoitajat eivät juttele kanssani, eivät perehdytä. Joka päivä tulee uusia sijaisia eri Afrikan maista, ketkä eivät puhu suomea. Vakituiset ovat todella väsyneitä, eivätkä varmaan senkään takia jaksa minua perehdyttää tai edes jutella, paitsi keskenään. Pomo ei kuuntele hoitajia yhtään. Moni asia on todella retuperällä ja asioita ei kukaan oikein hoida. 

Näkeekö viikossa jo riittävästi? En ole paljon hyviä asioita nähnyt. Toki alku on vaikeaa ja uutta opeteltavaa, mutta tuntuu, että mielenterveys on romahtamaisillaan työn takia. Aiemmassa työssä kun työpaikan oven laittoi kiinni, niin ei yhtään jäänyt murehtimaan asioita. Vai luovutanko liian helposti? Pitäisikö kuukausi edes olla, että näkisi? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa vähintään kuukausi ennen kuin tekee mitään lopullisia ratkaisuja.

Työpaikan vaihtaminen on iso juttu ja alkuun kaikki tuntuu rankalta. Yleensä helpottaa aika nopeasti.

Vierailija
2/5 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa. Sun elämä, sun päivät. Kannattaako viettää ne kypsässä paikassa? Mieti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Ei se pomo tai muu toimimaton johto kuitenkaan katoa kuvioista.

Vierailija
4/5 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet, parasta olla toinen paikka jo valmiina. Muuten olet sitten hakematta niitä työttömyystukiasi.

Vierailija
5/5 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYSY TÖISSÄ SAATANA

PITÄÄKÖ YLLÄPITÄÄ VAUHTIA PERKELE