Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi herrasmies?

Vierailija
23.01.2025 |

avaa ovet, kantaa kassit, kohtelee hyvin, välittää, suojelee ja tarjoaa ravintolassa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tasa-arvon nimessä voin tehdä kaikkia noita kun puoliso tekee samaa vastavuoroisesta. Vaimonikin on ilmeisesti herrasmies

Vierailija
22/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa suhteessa kyllä, mutta ei varmasti edes pääse "oikeaan" ravintolaan vaatetuksensa puolesta.  Siistit vaatteet vain häissä ja hautajaisissa.

Eikä edes siellä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on isovanhempiensa kasvattama, auttavainen ja vanhanaikaisen kohtelias herrasmies. Myös hyvä kokki, tekee meillä lähes kaikki ruuat.

Vierailija
24/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehen tulee auttaa ostoksissa ja maksaa ravintolalaskut ja olla herrasmies. 

Itselle menee valtava määrä rahaa meikkeihin, vaatteisiin ja ulkona käymiseen ja mies vastaavasti enemmän töissä.

-marge

Vierailija
25/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Myös erittäin hyvä yleistieto ja loistavat tunnetaidot. Ravintolassa tarjoamista en kyllä katso osaksi herramiesmäisyyttä. Ei se ole miehen tehtävä.

Vierailija
26/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Hän on normaali mies, eikä palstaspede.

Vierailija
27/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalainen sivistynyt mies, kyllä.

Minulla myös suomenruotsalainen herrasmies! Hyvin kasvatettu ja sivistynyt. 

Vierailija
28/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojelee? Miltä? Joskus tarjoaa ravintolassa, joskus minä. Avaa kyllä usein oven, kantaa ostokset yms. On mielestäni ihana, luotettava ja kohtelias.

No minun ihana herrasmieheni suojeli minua kaatumasta kun sipsuttelin korkkareilla näillä liukkailla. Joo, tiedän että olisi pitänyt tehdä parempi valinta kenkien suhteen, mutta toimihan se noinkin kun on valinnut hyvän miehen!

Vierailija
29/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista aloituksen nössöä miehekseen ottaa?

Vierailija
30/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleillä on jostain syystä huono viikko. Kitinää aamusta iltaan.

Johtuuko tämä persujen kannatusromahduksesta ja siitä, että Trumpille haistatellaan vttua sekä Tanskassa että anglikaanisen kirkon toimesta?

Saman huomannut, ihan järkyttävä pakkomielle paskantaa joka ketjuun tällä viikolla. 

Vierailija
31/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole herrasmies omasta tahdostaan, on vain jos kehottaa tai huomauttaa asiasta, eli ei AITO herrasmies.

Vierailija
32/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juuri tuollainen herrasmies. Noiden lisäksi jumalainen rakastaja. Erityisen kiihottavaa on se, miten pelottomasti ja varmasti hän puolustaa mua tarvittaessa. Olen hänen prinsessansa ja nautin siitä täysin rinnoin.

Ei valittamista! 

Vierailija
33/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hän ei ole ikinä lyönyt minua hattu päässä. 

Vierailija
34/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuollaista aloituksen nössöä miehekseen ottaa?

Itseään arvostava ja fiksu nainen.

Vierailija
35/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs te naiset tarjoatte miehille vastaavasti? Ette mitään 😂

Jotain sellaista, mistä sinä voit vain haaveilla mutta oma mies on herrasmies eikä pidä minua kulueränä ja muutenkin meillä on kaikki yhteistä avioliitossa.

Vierailija
36/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tavallinen ja tasa-arvoinen, mutta hallitsee käytöstavat. Tietysti kiva että aukoo ovia minulle, mutta ehkä eniten arvostan sitä että hän osaa kohdella ihmisiä kivasti. Ihan riippumatta siitä onko ne siivoojia, kerjäläisiä tai toimitusjohtajia. Todellinen herrasmies, kieroilematon ja myönteinen. 

Vierailija
37/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on juuri tuollainen herrasmies. Noiden lisäksi jumalainen rakastaja. Erityisen kiihottavaa on se, miten pelottomasti ja varmasti hän puolustaa mua tarvittaessa. Olen hänen prinsessansa ja nautin siitä täysin rinnoin.

Ei valittamista! 

Ukkos voi olla herrasmies mutta sä et oo mikään leidi.

Vierailija
38/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, enhän muutoin olisi häntä ottanut.

Vierailija
39/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa syöminen kunnolla, alkupaloineen ja viineineen, on sen verran kallista lystiä että vaihtoehtoina on se että molemmat maksaa pääsääntöisesti itse. Tällöin voimme käydä ravintoloissa sentään kohtalaisesti. Toinen vaihtoehto on, että mies maksaa ja käymme ravintoloissa illallisella todella harvoin. Ja näistä vaihtoehdoista olen mieluusti valinnut tuon ensimmäisen. Mieluummin käydää ulkona syömässä, kuin että se on kerran kaksi vuodessa tapahtuva harvinaisuus. Tietenkin eri asia on sitten jos mies olisi tooodella hyvätuloinen. Niin ettei edes haittaa kun puolet palkasta menee veroihin ja silti jäisi reippaasti ylimääräistä. Mutta niin nyt ei kuitenkaan ole. Ihan normituloinen hän on.

Vierailija
40/42 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tasa-arvon nimessä voin tehdä kaikkia noita kun puoliso tekee samaa vastavuoroisesta. Vaimonikin on ilmeisesti herrasmies

Et ole herrasmies kun et edes näytä ymmärtävän mikä on oikea herrasmies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme