Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelevat, että matkailussa on tärkeää nähdä paikallisten arkea ja tutusta ihmisiin?

Vierailija
23.01.2025 |

Miksi ihmeessä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se jollekulle olla tärkeää.

Vierailija
2/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää ole kun maailma on avoin ruudun kautta. Eikä ne paikalliset tykkää kun töllistellään heidän arkeaan kuin mitäkin ihmettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten edes matkustat (ja maksat matkasta) toiseen maahan, jos siellä ei kiinnosta mikään?

Vierailija
4/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä paikallisten arkea nähdään? Mennään työpaikoille ja koteihin? Vai mitenkä?

Vierailija
5/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tärkeydestä, mutta mukava lisä. 

Vierailija
6/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä paikallisten arkea nähdään? Mennään työpaikoille ja koteihin? Vai mitenkä?

No mä ainakin ajattelisin, että on olemassa alueita, jotka on selkeästi turisteille suunnattuja. On myös kaupunginosia, puistoja, ravintoloita, joissa viihtyvät enemmän paikalliset. 

Vierailija
7/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse oon joka lomareissulla tutustunut paikallisiin ihmisiin ja käynyt mieluummin muissa paikoissa, kuin turistimestoissa. 

Vierailija
8/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla voi tutustua kulttuuriin ja paikallisiin helposti,jokayö.  No miksei päivälläki.

t.setämies

Vierailija
9/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niijjust. Mä meenFugeen, Suomi-baariin. Sielt saa lihapullia ja lapparia ja radiossa soi Kari Tapio ja "olen suomalainen". Matkustan toiseen maahan, jottei mun tarvitsisi tutustua muihin kulttuureihin. Kippis

Vierailija
10/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin perus turisti saisi auteettisen paikalliskokemuksen. Siihen pitää mennä oikeasti pitkälle pois turistirysistä ja sitten ongelmaksi tuleekin se, että maaseudulla harvempi osaa muuta kuin maansa pääkieltä. Turistikohteissa kaikki on suunniteltu turistit silmälläpitäen, eli esim. ruoka ei ole niin mausteista kuin paikalliset söisivät.

Vierailija
11/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden kyllä nauttimaan ruokakulttuurista sekä luonnosta. En tiedä tutustumisesta paikallisiin kuin hotellilla, ravintoloissa, marketeissa, takseissa. Ehkä sitten kun ja jos pääsee asumaan pidemmäksi aikaa, niin kerkeää tutustua. 

Vierailija
12/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää, mutta o sitä tullut nähtyä kun on tytön kanssa käynyt Ubonissa tutustumassa sen vanhempiin.

Vierailija
13/13 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maat olisivat parempia ilman paikallisia ja heidän kulttuuriaan. Olisi ihanaa jos Egyptissä saisi vain rauhassa katsella pyramideja ja Luxoria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi