Mieheni muuttui pikkuhiljaa rasistiseksi ja
Ihailee Putinia, Trumppia ja Muskia. En vaan ymmärrä enää. Mies on kuin johonkin kulttiin joutunut, tämä on kuitenkin politiikkaa eli onko joku mielenterveys ongelma hänelle tullut? En kyllä jää seuraamaan sitä että hän hyväksyy naisten kurituksen ja vaikka mitä. Ollaan kuin eri planeetoilla. Olenko yksin vai löytyykö kohtalotovereita? Onko enää jäljellä ihan normi miehiä ilman kultti ajatuksia tai äärimmäisyyksiä?
Kommentit (38)
No ei hän ole persu mutta mielenmaisema on muuttunut ja puheet todella järkyttäviksi. Mun on pakko oikeasti pelastaa itteni ja lähteä..
Pelottavaa tässä on se että ennen nää kulttityypit oli noissa uskonnollisissa liikkeissä, mutta nyt se sama sekoilu on tuotu politiikkaan! Näköjään koko trumpin perhe pelkää sen vieressä ja hymyilee kuin lampaat, pelosta vääristyneessä virneessä ettei vaan joudu teuraalle.
Sinä teet oikein kun kuuntelet sun sisäistä ääntäs, tehköön hän elämästään hankalan ja luultavasti enemmin tai myöhemmin joutuu myös hankaluuksiin.
Ehkä tärkein yksittäinen komponentti toimivassa parisuhteessa on yhteiset arvot. Tottakai muitakin tärkeitä on, mutta tuo on mun mielestä ihan perustavanlaatuinen asia. Jos ei elämän perusarvoista vallitse aika yhtenäinen näkemys, on ihan mahdotonta ajatella toimivaa yhteiseloa. Hankalaa tietysti jos kumppanisi on yhtäkkiä muuttunut noin radikaalisti, eihän sellaista ole voinut ennustaa.
Ei ole voinut ennustaa, ei.. Roikkuu netissä jatkuvasti vain jossain sivustoilla ja Yt kyttää videoita missä pumpataan ittensä rautaa ja ties mitä hevon huttua aineita. Hän sentään lukenut mies mutta vuodessa tilanne mennyt ihan naurettavaksi.
Mene sinä naisena asumaan noihin maihin, mistä Suomeen tulee maahanmuuttajat. Afrikan maat, Intia, Iran, Afganistan ym. Kun eivät hekään ajattele tasavertaisesti sinusta. Olen käynyt turistina, mutta ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole voinut ennustaa, ei.. Roikkuu netissä jatkuvasti vain jossain sivustoilla ja Yt kyttää videoita missä pumpataan ittensä rautaa ja ties mitä hevon huttua aineita. Hän sentään lukenut mies mutta vuodessa tilanne mennyt ihan naurettavaksi.
Mielenterveyden ongelmia, muuttunee pian vainoharhaiseksi jos ei ole jo, ja sitten aika pian sen jälkeen väkivaltaiseksi. Pelasta itsesi, vaikkakin todennäköisemmin tuleva viharikos tulee osumaan satunnaisiin sivullisiin.
Olen jo maksanut takuuvuokran uudesta asunnosta, otan uuden numeron ja muutan kokonaan toiseen paikkaan. En kerro mitään etukäteen koska pelko on että käy tunteisiin ja käy päälle.
En olis ikinä voinut edes kuvitella että näin voi fiksulle ihmiselle käydä.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä naisena asumaan noihin maihin, mistä Suomeen tulee maahanmuuttajat. Afrikan maat, Intia, Iran, Afganistan ym. Kun eivät hekään ajattele tasavertaisesti sinusta. Olen käynyt turistina, mutta ei enää ikinä.
Miksi pitäisi mennä? Maailma on täynnä naisia kunnioittavia miehiä. Osa suomalaisistakin vaan alkanut isänmaallisuuden ja kirkon ja ties minkä nimissä ottaa talebaanista mallia kun on kai jotenkin turvallista tässä pelottavassa maailmassa olla vähän vanhakantainen.
Vierailija kirjoitti:
En olis ikinä voinut edes kuvitella että näin voi fiksulle ihmiselle käydä.
Ei fiksuus suojaa mielenterveyden häiriöiltä, valitettavasti. Olen pahoillani, yritä päästä pois niin, ettet joudu vaaraan.
Jotain vassareiden voimaantumisfantasioita?
Vierailija kirjoitti:
No ei hän ole persu mutta mielenmaisema on muuttunut ja puheet todella järkyttäviksi. Mun on pakko oikeasti pelastaa itteni ja lähteä..
Avarakatseisuus ja erilaisten mielipiteiden vapaus ja niiden hyväksyminen kuuluu demokratiaan. Emme elä totalitarismissa. Vaikka sitä moni näköjään toivookin.
Mies fiksumpi kuin typerä akkansa. Pian heivaa kommariakan pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vassareiden voimaantumisfantasioita?
Siltähän tämä erittäin vahvasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miten mammat yläpeukuttavat ilmiselvää provoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avarakatseisuus ja erilaisten mielipiteiden vapaus ja niiden hyväksyminen kuuluu demokratiaan. Emme elä totalitarismissa. Vaikka sitä moni näköjään toivookin.
Onneksi miehellesi, olet jo muuttamassa.
Jätä se persu.