Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU: Asuntokauppa sakkaa jopa arvoalueilla liian korkeiden hintojen takia

Vierailija
23.01.2025 |

Myyjillä on täysin epärealistinen kuva mitä asunnoista voi saada nykyaikana. Miinuskorkojen aikaan asuntomarkkinat ylikuumenivat kun rahaa tungettiin markkinoille ja se piti sijoittaa äkkiä johonkin. Nyt ne hinnat ovat suorastaan romahtaneet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjät ei myy halvemmalla niin ostaja ottaa lisää lainaa tai asuu vuokralla.

Vierailija
2/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myyjät ei myy halvemmalla niin ostaja ottaa lisää lainaa tai asuu vuokralla.

Joka tapauksessa kämppä jää myymättä. Ei ihmisillä ole varaa tuollaisiin hintoihin.

Vierailija
4/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin hyvin vuokrakämppiä tarjolla, että ostaja voi helposti jättää ostamatta, jos hinta ei ole sopiva. Aiempina vuosikymmeninä vuokra-asuntopula saattoi osaltaan edesauttaa kaupankäyntiä. 

Vierailija
5/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavoiteltu asunto hyvällä alueella ja suunnittelen myyntiä. Ei ole kuitenkaan kiire eikä pakko edes myydä. Siksi  aion pitää hinnan sellaisena kuin haluan, mihinkään alennusmyyntiin en lähde. Jos joku haluaa maksaa sen mitä pyydän, sitten syntyy kaupat.  

Vierailija
6/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian korkeita tai matalia hintoja. On vain liian korkeita hintapyyntöjä tai liian matalia ostotarjouksia. Hinta on aina oikea, jos kaupat syntyvät. Eikä kellekään asiaanperehtyneelle pitäisi tulla yllätyksenä, että välillä hinnat nousevat ja välillä laskevat korkojen, työllisyysasteen ja monen muun asian seurauksena.

T. Viisi asuntoa omistava ja niistä neljää vuokraava

Vierailija
7/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupat haluaa tehdä, niin neljännes hinnasta pois.

Vierailija
8/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tavoiteltu asunto hyvällä alueella ja suunnittelen myyntiä. Ei ole kuitenkaan kiire eikä pakko edes myydä. Siksi  aion pitää hinnan sellaisena kuin haluan, mihinkään alennusmyyntiin en lähde. Jos joku haluaa maksaa sen mitä pyydän, sitten syntyy kaupat.  

Juu, kuten 99 prosentilla muillakin myyntiAIKEISSA olevilla.

Vierailija
9/9 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas.  Minulla on muuttotappio alueella hirsinen rintamamiestalo, myyntiä en ole edes suunnitellut vaikka ostajia olisi ollut.  Enkä todellakaan häviäisi ainakaan senttiäkään siitä mitä ostaessa maksoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan