Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
281/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

Vain läskeillä tulee, hyväkuntoinen ei hikoile vaikka juoksisi maratonin 

Tää on ihan höpöhöpöä. En ole koskaan nähnyt kenenkään hikoilevan yhtä paljon kuin yhden opiskelukaverin, joka pelasi aika korkealla tasolla squashia. Kävin joskus katsomassa hänen pelejään, ja oikein ihastelin sitä, miten paljon hikeä voi ihmisestä puskea, etenkin päästä. Hän oli silloin nuori, erittäin hyväkuntoinen ja rasvaprosentti oli hyvin alhainen.

Vierailija
282/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka ei hikoile salilla ollenkaan. Kiitos kilpirauhasen vajaatoiminta :) Joten en kyllä näe mitään syytä pestä kasvoja tai olla ilman meikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puistattavinta tässä jutussa oli se, että hän ei edes pese naamaansa joka treenin jälkeen. Selitti, että jossain treeneissä ei kasvot hikoile ja voi mennä samoilla meikeillä töihin.

Hyi yöks, kuka pystyy edes käymään suihkussa niin ettei kastele naamaansa? Tuntuu ällöttävältä jo ajatuksena.

Mä en hikoile käytännössä koskaan naamasta. Joten ihan yhtä hyvät on meikit salikäynnin jälkeen kun ennenkin, ei tarvi edes korjailla. Käyn suihkussa ja pesen muun kropan, jos olen menossa töihin takaisin, ja laitan dödöä toki. Hiukset ja naama on hyvät sellaisenaan. Jos olen menossa kotiin, en välttämättä viitsi edes käydä suihkussa tai vaihtaa salivaatteita pois, ei haittaa jos vähän haisen loppuillan kun yksin asun :D

Siis mitä? Ihan järkyttävää. 

Vierailija
284/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
285/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjän noita moni muukin.

https://www.seiska.fi/kotimaa/paparazzi-iski-kireat-trikoot-myotailivat…

Ja Sannahan oli vanhempikin kuin Mia kuvanottoaikaan.

Vierailija
286/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, melkein kaikki hyvävartaloiset naiset pukeutuvat trikoisiin ja meikkaavat salille ainakin minun salillani. Onko tässä sitten se että kun hän on 35, niin se on voimaannuttavaa ja muiden naisten mielestä ärsyttävää olla yhä erittäin sukupuolisesti kelpaavan näköinen?

Vierailija
287/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhea kurppa kun sanon tämän ääneen, mutta kyllä siitä vähän heruttelufiilis tulee, jos on kamalan kireät ja pienet vaatteet kuntosalilla. En edes nuorena tyttönä tykännyt pukeutua kuntosalille niin. Käsitän kuntosalin urheilutilana, en esittäytymis-tai seuranhakupaikkana. Jokaisen oma asia kuitenkin, miten sinne pukeutuu. Eniten ärsyynnyn videokuvaamisesta salilla. Sen saisi lailla kieltää. 

Vierailija
288/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen tätä ihmisten tuohtumusta joka asiasta. 

Minäkin kävin yhdessä välissä sellaisella salilla, missä tytöt poseerasi ja otti kuvia ja miehet pullisteli peilin ääressä. 

Itse olen vähän vanhempi nainen ja olen tottunut vain tekemään treenin, en sen kummemmin ihmettele muita. Mutta ehkä en oikein sopinut sen salin profiiliin. Kyllä minuakin alussa vähän pitkään katsottiin. Mutta eipä tullut mieleen tuotua ja ilmoittaa iltalehdelle. 

Ratkaisin ongelman vaihtamalla lähellä olevaan kellarisaliin, missä treenataan, eikä kuvata itseä peilistä 

Vierailija
289/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa linkin vaikka jonnekin nettikauppaan että mitkä tällaiset rypytys trikoot siis ovat? Sellaisia ylikireitä perseen muhkurat paljastavia olen nähnyt mutta ei niissä mitään rypytyksiä ollut?

Vierailija
290/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla enää hänenlaistensa naisten takia. 

Vierailija
291/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on lopettanut samasta syystä. Kenties jopa koko liikunnan.

Vierailija
292/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse enää käydä yleisellä salilla. Tällaiset eukot ovat yksi syy miksi niillä ei viihdy. Meidän kuopus muutti kotoa ja tehtiin siihen huoneeseen oma pieni sali. Ihanaa, saa olla ihan rauhassa missä tahansa vaatteissa, ei päädy kenenkään pissiksen instavideoon, ei tarvitse jonottaa, kukaan ei tule kesken sarjan inisemään viereen että teetkö sä vielä kauan.

Vierailija
293/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tolla kelpaa pöntöllä töräytellä.🤤

Vierailija
294/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v ja tässä kaikki mitä on sanottavaa kun pääsee omasta halustaan lehteen. Olen sanaton. Alan olemaan sitä mieltä että älykkyyden näkee pukeutumisesta. 

Vierailija
295/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on lopettanut samasta syystä. Kenties jopa koko liikunnan.

Oma kokemus on, että nuo tuollaiset naiset oikeasti tuomitsee muut naiset ja mulkoilee siellä salilla. Kuvaavat omaa persettään koko ajan. Varaavat laiteita ja painoja somettaessaan. Jos ovat porukalla, kälättävät ja hihittävät kovaan ääneen.

Ja sitten luulevat, että heidän vaatteensa on se mikä ärsyttää muita.

Vierailija
296/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50 ja teen samoin. En tosin aio uutisoida siitä mihinkään lehtiin. Ainakin täällä stadissa tuollaiset treenivaatteet on ihan yleisiä, eikä ole tullut mieleenkään että ne on jotain "pepputrikoita". Tavallisia salivaatteita vaan. 

Luulisi sun ikäiselle jo kasvaneen edes pikkuaivot päähän, mutta ei. Ei ole tullut mieleen että persetrikoot näyttää persevaon, ok.  Hyppäät varmaan jyrkänteeltäkin alas, jos salisari tai salimake hyppää edellä. Siellä Helsingissä ei taida veri paljon päässä kiertää. 

Vierailija
297/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa avata ensimmäisenä salin jonne ei tulla persetrikoissa tai herutteluvaatteissa?

Vierailija
298/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse enää käydä yleisellä salilla. Tällaiset eukot ovat yksi syy miksi niillä ei viihdy. Meidän kuopus muutti kotoa ja tehtiin siihen huoneeseen oma pieni sali. Ihanaa, saa olla ihan rauhassa missä tahansa vaatteissa, ei päädy kenenkään pissiksen instavideoon, ei tarvitse jonottaa, kukaan ei tule kesken sarjan inisemään viereen että teetkö sä vielä kauan.

Jep. 

Itse en käy salilla ollenkaan, enkä ole koskaan käynyt. En ymmärrä miksi pitäisi. Arkiliikunta ja ulkoilu riittää, en ole mikään hollywood tähti.

Nykyihminen on vissiin tarvitsee noita härveleitä, kun ei osaa edes kävellä enää. Autolla kurvataan hikihuoneeseen liikkumaan, huvittava ilmiö. 

Vierailija
299/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat erityisen kiinnostuneita toistensa peräpäistä, nyt sitten ihmisetkin. 

Vierailija
300/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaus on, että Mia ei ole ollut nuoruudessaan mikään nätti ja hoikka tyttö. Koska meidän milleniaalien nuoruudessa oli vielä täysin ok, että kaikki miehet nuoresta vanhaan ahdisteli ja heitteli vaikka mitä kommentteja, jos olit nuori ja nätti. Veikkaan, että Mia kokee jääneensä jostain paitsi ja hakee nyt huomiota, jonka loppumisesta me muut kolmekymppiset ollaan huojentuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi