Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
261/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla ilman muiden lupaa kuvaaville pitäisi lätkäistä heti porttari. Ei kiinnosta joutua minkään pyllypirkon instajulkaisuun.

Nyt keksinkin hyvän instatilin nimen; Pirkko de Pylly.

Bonjour tout le monde! 💋🍑

Pirkko La Derrière 😘

Vierailija
262/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miia sitten niitä käyttää, jos ei perseen esittelyyn? 😯

Miian mukaan ne ovat mukavat jalassa ja turvalliset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin se malli missä on se kiristys rypytys takana, niin ne on juurikin ne pöksyt, millä oikein korostetaan sitä persetttä. Onko nuo sitten mukavat jalassa. Sitä en tiedä, ei ole kokemusta. 

Vierailija
264/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla, mutta kun nämä sali emännät esittelee persereikijään myös ruokakaupoissa. Kun menen ruokakauppaan en halua nähdä/katsella naisten peräaukkoja. Ihan oikeesti 

Tämä. 

Minusta toi on seksuaalista häiriökäytöstä. Jos mies tekisi saman, se saisi merkinnän johonkin pervorekisteriin. Miksi näiltä bimboilta, sallitaan mikä hyvänsä moukkamainen käytös, siksi että väittävät hölmöt olevansa naisten asialla. Täysin päinvastoin, nolaavat kaikki naiset omalla perceilyllään ja vievät tasa-arvoa 100 vuotta taaksepäin. 

Vierailija
265/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

Vain läskeillä tulee, hyväkuntoinen ei hikoile vaikka juoksisi maratonin 

Vierailija
266/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla, mutta kun nämä sali emännät esittelee persereikijään myös ruokakaupoissa. Kun menen ruokakauppaan en halua nähdä/katsella naisten peräaukkoja. Ihan oikeesti 

Tämä. 

Minusta toi on seksuaalista häiriökäytöstä. Jos mies tekisi saman, se saisi merkinnän johonkin pervorekisteriin. Miksi näiltä bimboilta, sallitaan mikä hyvänsä moukkamainen käytös, siksi että väittävät hölmöt olevansa naisten asialla. Täysin päinvastoin, nolaavat kaikki naiset omalla perceilyllään ja vievät tasa-arvoa 100 vuotta taaksepäin. 

Minulla (nainen) tulee epämiellyttävä olo, jos joutuu jossain katsomaan näitä, joilla on niin ohuet ja ihoa nuolevat trikoot ja paita, että ihan kaikki näkyy läpi. Minustakin tuo on jo tietyllä tasolla ahdistelua. Miehet ei saa kesällä mennä kauppaan ilman paitaa helteillä, mutta nainen saa esitellä itseään vapaasti ympäri vuoden. 

Vierailija
267/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole minun ongelmani. 

Kun mä haluuuuuun. 

Milleniaalimiia

Se ei ole mian ongelma, se todellakin on sun ongelma. 

Vierailija
268/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, myself and I. And My ass.

Vierailija
269/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulle aina mieleen näistä perse-emännistä kiimassa olevat paviaanit, jotka esittelevät peräaukkoaan koiraille. 

Vierailija
270/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No prsehän tärkein ruumiinosa on ja sen korostaminen.  No aika /c:stä on kyllä tämä nykyaika ja ns voimaantuminen.   No näyttihän entinen pm myös kai äänestäjilleen prsettään ihan kirjaimellisesti miksei muut perässä. 

Vierailija
271/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 11 sivun verran mammat poraa, ettei asia ole tärkeä, eikä kiinnosta. Helpostihan Mia meni palstalylleröiden tunteisiin. 

Höpö.

Täähän on tragikoominen ilmiö, itse naureskelen ja kirjoittelen nostaakseni ketjua.

Nolompaa saa hakea - jo pikkukersat tietävät tämän ja naurakaamme yhdessä eli kasvatetaan pentuja siihen mediakriittisyyteen lisää vaan.👌

Heh. Onhan se varmaan lyllerön päivän egobuusti, kun saa mollata muita anonymiteetin takana. Avasti kuitenkin hyvin, miksi iltapäivälehdet kirjoittavat aiheista, joista "kukaan ei ole kiinnostunut". Se ruokkii luusereiden omahyväisyyttä ja ne rientävät sankoin joukoin jakamaan linkkiä ja klikkaukset sataa mainiostuloina iltapäivälehdille. Alla vielä treenin kestävän meikin mainos - sitähän te lylleröt voitte sitten tilailla. Toki salaa muilta. 

Vierailija
272/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on henkiseltä kehitykseltään selkeästi vielä ihan lapsi.

Tässä näettä kypsän aikuisen kommentin. Tällaiseen itseilmaisuun kaikkien tulisi pyrkiä. 

Vierailija
273/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistattavinta tässä jutussa oli se, että hän ei edes pese naamaansa joka treenin jälkeen. Selitti, että jossain treeneissä ei kasvot hikoile ja voi mennä samoilla meikeillä töihin.

Hyi yöks, kuka pystyy edes käymään suihkussa niin ettei kastele naamaansa? Tuntuu ällöttävältä jo ajatuksena.

Mä en hikoile käytännössä koskaan naamasta. Joten ihan yhtä hyvät on meikit salikäynnin jälkeen kun ennenkin, ei tarvi edes korjailla. Käyn suihkussa ja pesen muun kropan, jos olen menossa töihin takaisin, ja laitan dödöä toki. Hiukset ja naama on hyvät sellaisenaan. Jos olen menossa kotiin, en välttämättä viitsi edes käydä suihkussa tai vaihtaa salivaatteita pois, ei haittaa jos vähän haisen loppuillan kun yksin asun :D

Vierailija
274/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka tykkää treenata tuollaisessa asussa. Meitä on toki moneen junaan. Itsellä on ihan tavalliset urheilutrikoot. Tuollaisia pyllyhousuja en jalkaani laittaisi. Mulla on miesten iso ja löysä teepaita trikoiden kaverina.

Vierailija
275/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nykyajan emäntiä. Huomiota on saatava joka välissä, koko ajan, kaikkialta ja kaikilla mahdollisilla eri tavoilla.  Se huomion saaminen maksimoimaan sitten esittelemällä juurikin persetttä. 

Olisihan se elämä ihan hirveetä, jos joutuis päivänkin elämään ilman tykkäyksiä, kommentteja, uusi seuraajia, miesten vislauksia jne. Jne. Tervetuloa vuoteen 2025. 

Vierailija
276/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmasta ketjusta. Muakin häiritsee tää kaupassa p e r c e i L y eniten:

Enemmänkin niin, että olen asioilla kaupassa ja eteeni lävähtää yhtäkkiä hlö alusvaatteisillaan. 😄Ei voi olla huomaamatta, ja se on tarkoituskin. (Aina naisia)..

Eilen:

Kaksi kovaäänistä erittäin kehpositiivista ladyä alushousuissaan. Täyspiukat lyhyet (!) ihonmyötäiset alushousut. Ne kerrokset P/cn sivuilla ja ympärillä... Massiiviset kerrokset (läszkiä) toistensa päällä.

Toisella naisella beigenväriset... Olisikohan tää yksinkin lähtenyt liikenteeseen noin. Kaverin kanssa nyt. (Kovaäänistä puhetta= katsokaa nyt meitä).

Hauskaa mulla oli, kiitos komedienneille - en uskaltanut nauraa ääneen, olisi tullut varmaan turpiin. Pidättelin spontaania tirskumisrefleksiä vaan. 

Vierailija
277/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 11 sivun verran mammat poraa, ettei asia ole tärkeä, eikä kiinnosta. Helpostihan Mia meni palstalylleröiden tunteisiin. 

Höpö.

Täähän on tragikoominen ilmiö, itse naureskelen ja kirjoittelen nostaakseni ketjua.

Nolompaa saa hakea - jo pikkukersat tietävät tämän ja naurakaamme yhdessä eli kasvatetaan pentuja siihen mediakriittisyyteen lisää vaan.👌

Heh. Onhan se varmaan lyllerön päivän egobuusti, kun saa mollata muita anonymiteetin takana. Avasti kuitenkin hyvin, miksi iltapäivälehdet kirjoittavat aiheista, joista "kukaan ei ole kiinnostunut". Se ruokkii luusereiden omahyväisyyttä ja ne rientävät sankoin joukoin jakamaan linkkiä ja klikkaukset sataa mainiostuloina iltapäivälehdille. Alla vielä treenin kestävän meikin mainos - sitähän t

Tämä ( klikkauksen) ymmärretään ihan hyvin. 

Tajuatko sinä, että seuraava trendi on jo puskettu kuluttajiin.

Tällä ei ole enää merkitystä kaupallisesti.

Vain noloa nämä miiat ja vastaavat pyllerölylleröt.

kuka sen trendin sitten määrääkin. (Esim lontoon trenditoimisto )

Vierailija
278/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kateellisia Mialle, koska heidän miehet seuraavat häntä somessa.

Vierailija
279/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vain tykkäävät esineellistää itseään, jos jotain esineellistettävää on. 

Vierailija
280/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kuka tykkää treenata tuollaisessa asussa. Meitä on toki moneen junaan. Itsellä on ihan tavalliset urheilutrikoot. Tuollaisia pyllyhousuja en jalkaani laittaisi. Mulla on miesten iso ja löysä teepaita trikoiden kaverina.

No aika moni tykkää. Mulla on tavallisia trikoita ja yhdet tällaiset rypytetyt ja ne ovat kaikkein mukavimmat jalassa. Voin kyllä treenailla ihan collegehousuissakin, sitäkin teen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän