Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
201/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikan salilla käy aamuisin useampi nainen meikeissä salilla. Suihkussa ne käy mutta eivät pese kasvojaan tai hiuksia. Sitten pukkarissa korjailevat meikkejään ja suihkuttelevat kuivashampoota hikisiin hiuksiin niin että muut tukehtuvat. Mulle aivan sama mutta ajatuskin etten voisi kasvojani pestä hikisen treenin jälkeen tuntuu oudolta. 

Hyi helvata. Tatinateijat. 

Vierailija
202/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

En mä ainakaan hikoile naamasta juurikaan, saati sitten niin holtittomasti, että ripsiväritkin sulaisi pois.

Sun olisi aika nostaa painona kun treenissä ei tule hiki.

En käy salilla treenin takia. 

Sama

Miksi sitten käyt siellä? 

Minä arvaan että käyt salilla haistelemassa satulaa sen jälkeen kun Mia on käynyt siinä ensin ottamassa oikein kunnon alkulämpät. Senkin pervo.

Miia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittelijat tekevät tikusta asiaa ja aina joku ajattelee, että ihan sama, voin minä elämästäni kertoa. Ei mitään uutta ja ihmeellistä auringon alla. Miksi asia häiritsee sinua?

Asia häiritsee minua siksi, koska minulla ei ole elämää. Tää on objektiivista tietoa muuten.

Tyydyttääkö vastaus sinua? 

Vierailija
204/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätti sitten nolata itsensä julkisesti. 35 vuotta ja oma perse ja meikit vaan mielessä 

Vierailija
205/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman poskipunaa oloni ei ole mukava.

💩

Vierailija
206/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos nää jotain toimittajien kavereita nää miiat. Ihan turha koko kirjoitus. Miks edes luin tuon. Olen tyhmä. 

Vierailija
207/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia on huomannut, että hänen pyllyrypytyshousunsa herättävät huomiota. Pepputrikoisiin pukeutuneiden treenaajien kuvitellaan haluavan vain esitellä itseään.

Jos joku ei ymmärrä, miksi pukeudun tai meikkaan näin, se ei ole minun ongelmani. Ennemmin miettisin, miksi joku jaksaa käyttää energiaa toisten pukeutumista ja olemusta miettien. Kannattaa keskittyä muiden sijaan omaan tekemiseen.

AAAAAAAAAHHHH, MIIIIIIA

kyllä tuo Miia on viiiiiiiiiiiiisas.

Aaaah, tää vois alkaa filosofi-guruksi. Valtavasti omaperäistä ajattelua. Pohdi, Miia, pohdi lisää!

Vierailija
208/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ja hänen perseensä sai oman hetkensä julkisuudessa.  Mia varmaan aivan täpinöissään. 

Vierailija
209/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on henkiseltä kehitykseltään selkeästi vielä ihan lapsi.

Vierailija
210/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 11 sivun verran mammat poraa, ettei asia ole tärkeä, eikä kiinnosta. Helpostihan Mia meni palstalylleröiden tunteisiin. 

Vierailija
211/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä miioja sikiää. 35 vuotiaan naama, mutta aivot kuin 15 vuotiaalla. 

".. se ei ole minun ongelmani. Ennemmin miettisin, miksi joku jaksaa käyttää energiaa toisten pukeutumista ja olemusta miettien. Kannattaa keskittyä muiden sijaan omaan tekemiseen." 

Miia toivoisi, että ihmiset uskaltaisivat olla juuri sellaisia kuin ovat. 🌈 🦄👸

" Sinun ei tarvitse miettiä, mitä muut ajattelevat."

Vierailija
212/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, jaa, vai niin, ookkei.

Vierailija
213/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää kaiman puolesta.

Vierailija
214/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh ei edes kunnon kuvaa siitä pepusta.

Vierailija
215/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinkin näkyy hänellä olevan, hyvähyvä.

Vierailija
216/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 11 sivun verran mammat poraa, ettei asia ole tärkeä, eikä kiinnosta. Helpostihan Mia meni palstalylleröiden tunteisiin. 

Höpö.

Täähän on tragikoominen ilmiö, itse naureskelen ja kirjoittelen nostaakseni ketjua.

Nolompaa saa hakea - jo pikkukersat tietävät tämän ja naurakaamme yhdessä eli kasvatetaan pentuja siihen mediakriittisyyteen lisää vaan.👌

Vierailija
217/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on juttu Sebusta kuinka kaikki tuijottavat hänen etumustaan salilla? Sebu hankki varta vasten housut jotka tukevat perhekalleuksia.

Vierailija
218/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ton ikäisenäkään ole muuta sisältöä elämässä,  kuin sali ja persehousuissa kekkalointi.  Voi hyvää iltaa.

Onhan se ihan kiva että vartalo toimii, mutta näillä salisareilla tuo temppelinpuleeraus menee ihan toisiin sfääreihin, eikä usein edes ole terveellistä. Missä iässä miiakin mahtaa huomata olevansa nolo bimbon karikatyyyri, vai eikö ikinä. 

Vierailija
219/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijausotsikko, pääasiaa ei näytetty kuvissa lainkaan :(

Samaa mieltä. Tisutkin oli häveliäästi peitetty urheiluliiveillä

Vierailija
220/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on juttu Sebusta kuinka kaikki tuijottavat hänen etumustaan salilla? Sebu hankki varta vasten housut jotka tukevat perhekalleuksia.

Vaihtelua, vaihtelua! 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi