Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lto ihmettelee, miksi jo 3-6 v. tytöt puhuvat laihdutuksesta ja ylikiloista.

Vierailija
02.03.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näkeehän sen täälläkin, että osa äideistä on ihan oikeesti jotenkin sairaita tuo painohomman kanssa :(

Vierailija
2/9 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on 4-vuotias tyttö ja hänen ainoat kommenttinsa painosta/lihavuudesta ovat olleet toistaiseksi sitä, että hän pullistaa vatsaansa isommaksi ja kehuu, että kunhan hän syö kunnolla ruokansa, niin kohta hänellä on yhtä hieno ja iso masu kuin isoisällä :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa yhtä ihanan ison pepun kuin äidillä....

Vierailija
4/9 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ei siitä kuule.

Tuollaiset lasten puheet on yhtä käsittämättömiä kuin sekin asia, että ne lastenosastoilla myytävät pikkuiset topit ja muut vaatteet menee kaupaksi. Aika moni ihminen vaan on ajattelematon ja tyhmä ja kuuntelee ja toisaalta kuormittaa lastaan liikaa aikuisten asioilla.

Vierailija
5/9 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika iso suhdeluku 8:3.

Vahtivat omia kilojaan/kaloreitaan. Kotona tarjotaan vain rasvatonta ruokaa, hyvä jos margariinia leivänpäälle laitetaan.

Lähtee ihan tasan tarkkaan kotoa se malli, olen itse nähnyt ja kuullut sen lukuisat kerrat. Lapsen voi " aivopestä" jo alle 1-vuotiaana.

Vierailija
6/9 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulevat äitien, tätien ja muiden mammojen keskusetula painosta, niin rekistöröivät aivan kaiken pieneen päähänsä. Ei siitä laihdutuksesta tarvitse niille kasvotusten puhua, imevät siitä tietoa ympäristöstään. Mainokset, ohjelmat ja varmasti vanhempienkin antamat kommentit tv:ssä näkyvien ihmisten ulkonäöstä. Minusta lasten pitäisi antaa olla lapsi amhdollisimman pitkään, vaikka vähän pulskiakin mielummin kuin henkisesti häiriintyneitä. Vähentää ulkonäöstä puhumista niin positiivisesti kuin negatiivisesti ja keskittyä elämässä vähän muihin juttuihin.

Toi pikku-toppejen ostelu ei musta ole mikään ongelma. Minun pikkusiskolle on aina ostettu " minihameita" ja toppeja, pienestä pitäen. Siskon elinympäristö on ollut niin terve, että mitään ongelmia ei ole nätille tytölle tuosta kivasta pukeutumisesta koitunut. Hän on nyt 14-vuotta, leikii kavereiden kanssa heppaa ja nukkuu äidin kainalossa. Ei ole vielä yhtään kiinnostunut diskoista tai mistään muustakaan...täysi lapsi vielä. Eli ei se pelklä pukeutuminen kenestäkään pikkuvanhaa tee. Tottakai nuorekkaasti ja muodikkaasti pukeutuva äiti pukee lapsensa samanlailla. En minäkään tyttöäni mihinkään röyhelö prinsessa mekkoihin pukisi. Minusta ne on mauttomia!

Vierailija
8/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia monia kirjoitusvirheitä

Vierailija
9/9 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat kotona esim. Salkkareita. Minulla 5v tyttö hoidossa. Aamusta heti kertoo mitä edellisenä päivänä sarjassa tapahtui :(