Haluan elää yksin.Siksi mua ei kiinnosta
Suomessa saa lain mukaan elää lapsettomana sinkkuna.
Kommentit (6)
Ei täällä moni muukaan tee lapsia, niinkuin uutisista voi päätellä. Joten älä huoli, et ole asian kanssa yksin😊🌹 Jos joku yrittää painostaa tekemään lapsia vasten omaa tahtoasi, niin jätä omaan arvoonsa. Olisi se lapsellekin todella inhottavaa, jos syntyisi oloihin, joissa ei ole haluttu.
Juu, olet kertonut tämän saman asian nyt noin...???? kertaa.
Kenelle on tarkoitettu, kun jankkaat samaa viikosta toiseen...
Sama. Olen nainen, joka en halua edes puolisoa enkä lapsia. On jotenkin tosi ihanaa, kun ei tarvi "kelvata" kellekään, eikä olla millään hiton markkinoilla joilla ihmisiä arvioidaan että mikä on oma taso, kelle kelpaa ja kelle ei. Voi vaan elellä omana itsenään, miettimättä ulkonäköään tai muita ominaisuuksiaan.
Eihän se kaikille varmaan tämä elämäntyyli sovi, mutta mä kun olen aika erakkoluonne ja melkeinpä aseksuaali (riittää itseaiheutettu tyydytys silloin tällöin, en kaipaa seksiä miehen kanssa) niin toimii mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen nainen, joka en halua edes puolisoa enkä lapsia. On jotenkin tosi ihanaa, kun ei tarvi "kelvata" kellekään, eikä olla millään hiton markkinoilla joilla ihmisiä arvioidaan että mikä on oma taso, kelle kelpaa ja kelle ei. Voi vaan elellä omana itsenään, miettimättä ulkonäköään tai muita ominaisuuksiaan.
Eihän se kaikille varmaan tämä elämäntyyli sovi, mutta mä kun olen aika erakkoluonne ja melkeinpä aseksuaali (riittää itseaiheutettu tyydytys silloin tällöin, en kaipaa seksiä miehen kanssa) niin toimii mainiosti.
Se on kyllä todella vapauttavaa, kun poistuu tuosta "kelpaamisen tavoittelun" leikkikentältä😊
Minäkin haluan elää yksin. Mutta vain sen takia koska suomessa naiset ei halua elää kiltin miehen kanssa.
T: kiltti mies