Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskimmat reklamaatiokokemukset

Vierailija
23.01.2025 |

Oma on kalliin talvitakin tilaaminen netistä Kekäle - liikkeestä. 

Takissa oli varashälyytin. Kesti useamman päivän saada liikkeestä joku kiinni (sähköposti ja soittoyritykset). 

Pyysivät palauttamaan takin ja laittamaan reklamaation mukaan tai käymään poistattamaan hälynapin heidän liikkeessä. Lähimpään liikkeeseen yhteensä 70km, eivät ymmärtäneet miksi en voisi käydä "joskus ohimennen siell". En kulje siellä päin, joten siksi. Lisäksi olisin tarvinnut takin paukkupakkasilla heti käyttöön. Nettikaupasta näin että samaa kokoa takista ei enää ollut ko.liikkeessä.

 

Palautusta ei voinut tehdä pakettiautomaattiin tai postin toimipisteeseen vaan Postiin. Kerroin puheluissa (ja reklamaatiossa) että lähin posti on 27 km päässä /suunta ja autoa ei käytössä, eikä julkisia kulje sinne, joten palautus on kohtuutonta. En saanut muuta vaihtoehtoa.

Maksoin kaverille palauttamisesta ja ajattelin että korvaavat kulut. Lainasin rahaa kaverilta että sain tilattua eri paikasta takin koska tarvin sitä nopeasti. 

Hyvitykseksi lupasivat lähetttävät uuden takin tilalle. En halunnut koska olin joutunut tilaamaan uuden eikä heillä ollut oikeaa kokoa.

Valitin että eivät korvanneet palautuksesta kuluja, selvittivät asiaa ja sain etukupungin jolla olisi voinut saada alennusta olikohan yli 300€ tilauksesta 20 vaiko 25%.

En jaksanut valittaa muuta kautta enää vaikka "takkiin tuli". Lakihan sanoo, että palautuksesta ei saa aiheutua kuluja tai merkittävää haittaa ostajalle vaan myyjän korvattava. 

Päätin kiertää Kekäleen äärettömän kaukaa jatkossa..

Millainen on sinun surkein reklamaatiokokemuksesi? 

 

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä