Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mahtaa käydä?

02.03.2007 |

Nyt se on sitten meikäläisenkin kai tullut aika liittyä tälle palstalle..

Toivoisin, että kommentoitte ja veikkaatte miten minun tulee käymään. Meikäläisen tilanne on tämä..

Ikää 27v, lähes kahdeksan vuotta tullut harrastettua " aktiivista" seksiä ilman ehkäisyä (ei siis mitään yhden illan juttuja vaan 3 eri suhdetta) ja lasta ei ole kuulunut.

Kuukautisia ei ole lainkaan (ollut kerran 15-vuotiaana ja kerran 17-vuotiaana) mutta sehän ei tarkoita sitä etteikö silti ovuloisi.

Parikymppisenä olin suhteessa ja tilanteessa, jossa en halunnut lasta ja söin pillereitä. Pillereitä kun ei voi aloittaa vasta kuin kuukautisten ensimmäisenä päivänä niin ne kuukautiset tehtiin sitten Terolutilla. Tuloksena kolme kuukautta yhtäjaksoista runsasta vuotoa ja kovat kivut. Sekä säännöllinen poistumisvuoto.

No, pillereitä söin silloin vuoden ja lopetin, jolloin loppuivat myös " kuukautiset" .

Vuosi sitten laihdutin lyhyessä ajassa n. 25kg, jolloin alkoi kiinnostaa, että miksi lähtee hiukset, alavatsaa nippailee kuin kuukautiskivuissa jne..

Todettiin PCO joka näkyy labra-arvoissa mutta ei ultrassa.

Diane Novaa söin nyt sitten vuoden ja sillä tuli " kuukautiset" .

Kolme viikkoa sitten lopetin Diane Novat koska limakalvot koko ajan niin rikki ettei istua pysty puhumattakaan yhdynnästä. Ja HIEMAN itkuherkkäkin olen..

Nyt odotellaan lähteekö hiukset, tuleeko akne (vaikka ei ole koskaan ollut..), tuleeko oikeat menkat eli jäikö kierto " päälle" vai mitä tapahtuu.

Raskauteen en ainakaan usko luomusti. Tosin näillä limakalvoilla yhdyntä on mahdollinen max pari kertaa kuukaudessa koska haavat kestää parantua. :(

Raskaus saisi minun puolestani alkaa vaikka heti. Ikä kuitenkin alkaa tulla kohta vastaan. Maalaisjärjellä ajateltuna tällä hormonitoiminnalla ja yhdyntätiheydellä ei lapsia tule.

Mutta mutta.. Clomeja? Terolutia? Vai mitä? Mitä veikkaatte, miten minun käy? :)

t. Raitapaitainen

ps. Olen myös kirjoitellut asiasta aihe vapaalla nimettömänä joitakin pieniä pätkiä viime vuosina. että jos on jollekin tutun oloista tekstiä.. :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla