Tavataan huomenna aikuisen lapsemme uuden kumppanin, josta emme tiedä oikeastaan mitään muuta kuin nimen
Paljonko toiselta oikein saa kysellä, ettei se ole tökeröä ja liian uteliasta? Millaisista asioista jutella? Tuntuu kuin olisin menettänyt kaikki sosiaaliset taitoni 😄
Kommentit (7)
Minä olen vastaavissa tilanteissa antanut keskustelujen sujua omalla painollaan. En ole erikseen kysellyt mitään. Hyvin ovat tapaamiset sujuneet, onneksi poikani ovat huumorintajuisia siten, että keskustelut ovat eka tapaamisissa pysytelleet kevyehköinä. En suosittele kyselemään kovin kummoisia, jatkossa luontevasti keskustelussa tulee asioita tarkemmin käsiteltyä. Suhtaudu positiivisella mielellä.
Onko se musta vai valkoinen? Samaa vai eri sukupuolta? Vegaani vai normaali?
Paljon riippuu lähtötiedoista miten keskustelu tulee sujumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vastaavissa tilanteissa antanut keskustelujen sujua omalla painollaan. En ole erikseen kysellyt mitään. Hyvin ovat tapaamiset sujuneet, onneksi poikani ovat huumorintajuisia siten, että keskustelut ovat eka tapaamisissa pysytelleet kevyehköinä. En suosittele kyselemään kovin kummoisia, jatkossa luontevasti keskustelussa tulee asioita tarkemmin käsiteltyä. Suhtaudu positiivisella mielellä.
Olen siis oikein mielissäni hänet tapaamassa ja hän on varmasti huipputyyppi, siitä ei epäilystäkään. Olen vaan niin innoissani että pelkään höpöttäväni liikaa, mutta keskityn siis puhumaan yleisistä asioista 😄
Jos nimi on ahmed, teen aseeni varmistamattomaksi jo ennen plimputusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis oikein mielissäni hänet tapaamassa ja hän on varmasti huipputyyppi, siitä ei epäilystäkään. Olen vaan niin innoissani että pelkään höpöttäväni liikaa, mutta keskityn siis puhumaan yleisistä asioista 😄
Lisäisin vielä, että keskusteluthan voivat johdattua itsekseen näihin hieman tarkempiinkin juttuihin mikäli sitä luontevaa keskinäistä juttuyhteyttä löytyy. Joidenkin kanssa on heti helppoa, joidenkin kanssa vie vähän enemmän aikaa vaikka tulisikin heti toimeen hyvin. Tsemppiä ja mielenkiintoisia hetkiä tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos nimi on ahmed, teen aseeni varmistamattomaksi jo ennen plimputusta.
Joku Janikin voi olla ihan mitä tahansa
Pyytäisin kertomaan jotain itsestään. Kertoo mitä tahtoo.