Taas nähdään miten KAIKKI asiat, jotka nettiin päätyvät, voidaan ottaa MILLOIN TAHANSA myöhemmin käsittelyyn.
Siksi netti on vaarallinen paikka ja sinne ei pitäisi kenenkään laittaa itsestään omia kuvia
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c61bd168-b7a5-4bfe-be8a-41d7e4…
Ylen tiedotteen mukaan Yle on sulkenut yhtyeen ulos kilpailusta sopimusrikkomuksen johdosta.
Yle ja One Morning Left ovat keskustelleet asiasta ja päätöksen perusteista ollaan yhtä mieltä.
One Morning Leftiä ei valitettavasti nähdä tämän vuoden UMK:ssa, koska kilpailun sääntöjä ei ole kaikilta osin noudatettu, UMK:n päätuottaja Anssi Autio sanoo tiedotteessa.
Päätökseen liittyi myös EBU:n Eurovision Song Contest (Euroviisut) säännöt, joiden mukaan tällainen sääntörikkomus on yksiselitteinen este viisuedustukselle, Autio jatkaa.
Autio ei tarkenna Iltalehdelle, mikä tämä sopimusrikkomus on.
Tämä on meille suuri pettymys. Yhtye on ollut tiiviisti tekemässä UMK:ta ja se on noussut yleisön suosioon, Autio sanoo.
Uutta artistia ei oteta UMK:hon mukaan.
Kyseessä on ensimmäinen kerta Uuden musiikin kilpailun historiassa, kun kisaaja hyllytetään.
Yhtye itse kertoo asiasta Instagramissa.
Tietoomme on tullut, että sosiaalisessa mediassa yhtyeemme jäsentä kohtaan on esitetty vakavia syytöksiä. Syytösten mukaan Mika Lahti olisi väitetysti viestitellyt vuosien 2007-2010 välisenä aikana Irc-galleriassa mahdollisesti alaikäisen henkilön kanssa - tiedostamatta tai tiedostaen, yhtye kirjoittaa Instagramissa.
Kommentit (3)
Emmekä voi tietää mitä tulevaisuudessa vielä keksitäänkään. Ties vaikka tekoäly itse alkaisi tuhoamaan ihmisiä somen kautta levittäen vanhoja juttuja.
älkääs nyt demareiden vaali videossa näkkäläjärvi pelaa kissa kiokkoa elävillä kissan poikasilla lopuksi heittää ne elävänä nuotioon. ihan itse oli kuvannut mainos videonsa . PIDÄMME HUOLEN ETTEI SITÄ KUKAAN POISTA ANTAA DEMAREISTA KONGREETTISEN TODELLISEN KUVAN.
Tulevaisuudessa varmaan aletaan vainoamaan tämän päivän lihansyöjiä, tai miksei vaikka vegaaneja, eihän tästä maailmanmenosta ikinä tiedä mihin hulluuteen milloinkin hurahdetaan.