Saat lapsenlapsen. Kuinka kauan menee aikaa että näet uuden tulokkaan ensimmäisen kerran? Oletko nainen / mies - joku ero on kyllä.
Saat lapsenlapsen. Kuinka kauan menee aikaa että näet uuden tulokkaan ensimmäisen kerran? Oletko nainen / mies - joku ero on kyllä. Lapsiasioissa oma äiti on läheisempi.
Kommentit (12)
Näin samaan aikaan lapsenlapseni kun miehenikin koska lapsemme kutsui meidät molemmat samaan aikaan vauvaa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin samaan aikaan lapsenlapseni kun miehenikin koska lapsemme kutsui meidät molemmat samaan aikaan vauvaa katsomaan.
Niin ja tämä oli pari päivää sen jälkeen kun vauva oli syntynyt.
Riippuu vuorokauden ajasta, kun pieni on syntynyt. Muutama tunti syntymän jälkeen, ellei tytär muuta ilmoita. Miehen kanssa yhtä aikaahan me ollaan synnärille menossa.
Jos ei halua synnärille vieraita, niin sitten kotona odotellaan porukalla. Käyn siivoamassa tarvittaessa ja tekemässä ruokia yms. täyttämässä kaappeja.
Riippuu missä maassa vauva syntyy. Suomessa ihan muutamassa päivässä, ulkomailla voi mennä kuukausiakin ennenkuin näen vastasyntyneen. Olen nainen.
Enpä voi tietää! Outo kysymys, mutta saahan niitäkin olla.
Isänisällä kesti 9kk, me ei haluttu ajaa vauvan kanssa 600km ja pappa nyt ei lähtenyt kotoaan mihinkään vaikka oli tuolloin ihan voimissaan ja laukkasi rankametsässä ja hirvimettällä.
Sitten kun tulevat esittelemään, en sitä ennen. Omien lasten (3kpl) synnytyksen jälkeisistä ajoista muistelen ettei siinä touhun keskellä kiinnosta vähääkään alkaa emännöimään nurkissa pyöriviä sukulaisia. ..
M45
Joo, kyllä se varmasti isoäidille on jollain tavalla tärkeämpää, myös sen oman tyttären tapaaminen hänen koettuaan synnytyksen. Kun minun esikoiseni syntyi, tuli äitini ja kaksi nuorinta sisarusta viikoksi meille avuksi. Äitini otti varmasti töistä vapaata, en muista miten hän syksyllä pystyi viikoksi tulemaan. Ja ihan varmasti kun tyttäreni saa lapsen, lähden mahdollisimman nopeasti lasta katsomaan, vaikka tyttäreni asuu ulkomailla. Sitä en tiedä miten mies pääsisi lähtemään, äitinikin varmasti haluaisi nähdä ensimmäisen lapsenlapsenlapsensa, mutta ei ehkä jaksa matkustaa enää ulkomaille. Saa nähdä.
Mielestäni on outoa jos menee kauan ennen kuin vanhemmat näkevät tyttärensä tai poikansa lapsen vasta 'pitkän' ajan kuluttua.
Saapa nähdä. Välimatka on pitkä. Tuppautua en aio ennen kuin kutsuvat. Tuleva äidinäiti olen.