Iholla-sarja 2025
Katso lähetysajat : Iholla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (419)
Lotta on niin raskas kuunneltava ja lisäksi Lotta vaikuttaa tosikolta.
Hildenien perhettä taas ei jaksa seurata, mekkalaa ha tekohuskaa
Atte ja Jolle symppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Atte vielä saman kumppanin kanssa kuin lähtiessään Hampuriin joskus vuonna 2020?
ei ole, kertoo sarjassa erostaan ja uudesta parisuhteestaan
Atte on ihana :3
Vierailija kirjoitti:
Lotta on niin raskas kuunneltava ja lisäksi Lotta vaikuttaa tosikolta.
Hildenien perhettä taas ei jaksa seurata, mekkalaa ha tekohuskaa
Atte ja Jolle symppiksiä.
Kun kysytään asiaa helsinkiläisten baarien ovimiehiltä on mielipide Jollesta ihan toinen. Mikä siitä tekee symppiksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolle ja Janni aseksuaalisin pari mitä Suomen mediassa ikinä ollut. Ajattelevatkohan ikinä muuta kuin rahaa.
Janni on Jollen takia pelkästä rahasta joten seksuaalikemiaa ei ole. Noita pareja on paljon.
Jannista aina ollut todella vahvat gold digger vibat, toivottavasti on avioehto tai muu järjestely ettei hjallis aivan rahojaan menetä
Vitt näitä tekstiseiniä jaksa lukea kukaan
OPETTELE
KAPPALE-
JAKO
Janni himoaa jiiämmän kahvaa rallissa, kun jolle purjehtii. Koittaako putjehtimisellaan näyttää, että on riittävän hyvä isälleen ja jannille, vai mitä pitää todistaa. Rakkautta ja yhteistä avioliitossa ei ole,se tärkein puuttuu, kummatkin elävät suorittavat omaa elämää, ei ihme jos uupuu, heikun keikun.
Hildenit: kiva että on positiivinen ote ja energiaa, olen vähän epäuskoinen voiko olla jatkuvasti tuommoista. Itse en jaksaisi enkä jaksa moista kohkaamista viittä minuuttia missään yhteydessä
Lotta: tylsämielinen ylisuorittaja joka ei kuitenkaan ole saavuttanut juuri mitään, tuntuu ylikompensoivan jotain traagista kaikella tuolla joutavalla touhuamisella
Atte: toiminta vaikuttaa fyysisesti ja henkisesti raskaalta, tuntuu että on pistetty lapsi neuvostojen liiton balettikouluun, vähän niin kun asiallisempi tuure BORElius
Jolle: kaikista näistä täyspäisin kaveri, tosi symppis, kovasti kuitenkin paistaa että löysää vastikkeetonta rahaa on loputtomasti käytettävissä
Jolle on aika jees! Tasainen luonne, ei turhaa säädä ja hötkyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo harkimon purjehdusreitti maailman ympäri taitaa mennä etelä afrikan, australian ja etelä amerikan kautta ranskaan. Onko tähän reittiin jokin syy? Eikö amerikoiden keskeltä meneminen olisi lyhyempi?
Oletko koskaan kuullut Kap Hornista ja sen vaarallisuudesta? Siellä testataan, kuinka rautaisia purjehtijat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hildenit: kiva että on positiivinen ote ja energiaa, olen vähän epäuskoinen voiko olla jatkuvasti tuommoista. Itse en jaksaisi enkä jaksa moista kohkaamista viittä minuuttia missään yhteydessä
Lotta: tylsämielinen ylisuorittaja joka ei kuitenkaan ole saavuttanut juuri mitään, tuntuu ylikompensoivan jotain traagista kaikella tuolla joutavalla touhuamisella
Atte: toiminta vaikuttaa fyysisesti ja henkisesti raskaalta, tuntuu että on pistetty lapsi neuvostojen liiton balettikouluun, vähän niin kun asiallisempi tuure BORElius
Jolle: kaikista näistä täyspäisin kaveri, tosi symppis, kovasti kuitenkin paistaa että löysää vastikkeetonta rahaa on loputtomasti käytettävissä
Lotta on kiivennyt muun muassa Alppien korkeimman vuoren Mont Blancin (4 811 metriä) ja Italian korkeimman vuoren Gran Paradison (4 061 metriä) huipuille. Hän on kiivennyt myös Kilimanjarolle (5 895 m) ja Aconcagualle (6 962 m). Kesällä 2021 Hintsa yritti kiivetä Pakistanissa Broad Peakille, joka on korkeudeltaan 8 051 metriä ja maailman 12. korkein vuori. Hän pääsi 7 960 metrin korkeuteen asti. Ei ole saavuttanut mitään?
Tarvitaan järjettömästi henkisiä ja fyysisiä voimavaroja saavuttaakseen tuollaista. Ja millaiset riskit.... Huh!
Vierailija kirjoitti:
Saataisko ens kerralla taviskausi? Mulle kyllä käy nää julkkiksetki, kunhan ei oo montaa kautta Ellua, Sieppiä ja Boeliusta. Martinaa olisin voinu kattoa enemmänkin kausia. Keitä haluisitte sarjaan?
Näitä osallistujia aina piiskataan aika kovin sanoin. Kovin moni tavis ei sellaiseen tahdo. Ellei ole sit tarvetta ja halua julkisuuteen. Mut sit jos on, siitäkin pilkataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta on kiivennyt muun muassa Alppien korkeimman vuoren Mont Blancin (4 811 metriä) ja Italian korkeimman vuoren Gran Paradiso
Kun en ymmärrä ton kiipeämisen päälle, en ymmärrä, mitä hienoa noissa on. Eikös monessa paikassa elä paikallisia, jotka jatkuvasti riskeeraa itsensä näiden turistien takia?
Olisi kiva, jos Lotta avaisi, mitä saa tästä kiipeilystään. Katson jaksoja vähän jäljessä, mutta toistaiseksi näkemässään ei ole yhtään kertonut omia fiiliksiään vuorilta. Itse varmaan paasaisin maisemista, juuri siitä vuoresta millä sillä hetkellä olen, mitä se tai se maa, jossa ollaan, hänelle merkitsee jne. Nyt vaikuttaa siltä että "menen vuorelle'" => "tulen vuorelta" ja siinä kaikki. Niinkö puuduttavaa se on? Jos käyt yhdellä vuorella olet nähnyt ne kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo harkimon purjehdusreitti maailman ympäri taitaa mennä etelä afrikan, australian ja etelä amerikan kautta ranskaan. Onko tähän reittiin jokin syy? Eikö amerikoiden keskeltä meneminen olisi lyhyempi?
Oletko koskaan kuullut Kap Hornista ja sen vaarallisuudesta? Siellä testataan, kuinka rautaisia purjehtijat ovat.
Jotain olen kuullut että etelä afrikan tienoilla on tosi myrskyistä. Jos tarkoitus on vain purjehtia maailman ympäri niin miksi vaikeinta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta on kiivennyt muun muassa Alppien korkeimman vuoren Mont Blancin (4 811 metriä) ja Ita
Ehkä haluaa näyttää ettei ole vain pelkkä missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain olen kuullut että etelä afrikan tienoilla on tosi myrskyistä. Jos tarkoitus on vain purjehtia maailman ympäri niin miksi vaikeinta kautta.
Ettekö ole kuulleet, että kyseessä on purjehduskilpailu? Siellä varmasti mennään tiettyjä ennalta sovittuja reittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu tämän palstan sivistyksen tasoa 🙈 Milloin Kap Horn on siirretty Etelä-Afrikan tienoille? Eikö kyetä edes googlettamaan tämän vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vitt näitä tekstiseiniä jaksa lukea kukaan
OPETTELE
KAPPALE-
JAKO
Paljaalla paneskellu Pälkäneeltä päin. Uimassa käyny kikkeli pystyssä, vaimo juossu järveen tuhero fibattaen.
hähhähää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole kuulleet, että kyseessä on purjehduskilpailu? Siellä varmasti mennään tiettyjä ennalta sovittuja reittejä.
Harkimo ei ole vielä korostanut sitä että kyseessä olisi kilpailu.