Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarja 2025

Vierailija
22.01.2025 |

Oletteko katsoneet? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Iholla - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (419)

Vierailija
221/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Joel aikoo selvitä yksin merellä. Eihän se osaa edes korjata koneen moottoria itse. Se, että selviää viikon mökillä ilman puhelinta ei tee kenestäkään vielä yksinpurjehtijaa. Hjalliskin kuittaili kuinka Joelia ei nuorena kiinnostanut purjehtiminen ollenkaan. mistä nyt yhtäkkinen kiinnostus. Ilmeisesti yrittää vain tehdä Janniin vaikutuksen. Janni selvästi kypsynyt löysään mieheensä jonka päivän kohokohta ollut se,  että saa kokata vaimolleen ruokaa kun tämä tulee töistä kotiin. Sitten hassu instavideo nettiin. 

Vierailija
222/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Joel aikoo selvitä yksin merellä. Eihän se osaa edes korjata koneen moottoria itse. Se, että selviää viikon mökillä ilman puhelinta ei tee kenestäkään vielä yksinpurjehtijaa. Hjalliskin kuittaili kuinka Joelia ei nuorena kiinnostanut purjehtiminen ollenkaan. mistä nyt yhtäkkinen kiinnostus. Ilmeisesti yrittää vain tehdä Janniin vaikutuksen. Janni selvästi kypsynyt löysään mieheensä jonka päivän kohokohta ollut se,  että saa kokata vaimolleen ruokaa kun tämä tulee töistä kotiin. Sitten hassu instavideo nettiin. 

Minä ainakin mieluummin ottaisin kotona kokkailevan miehen kuin miehen, joka lähtee vaaralliselle purjehdukselle. Jollella on joku kriisi päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni hussilla on törkeän huono iho ilman meikkkä. Huomiota herättävä ja häiritsevän iso punainen läikkä posken kohdalla ja isoja näppyjä. 

Vierailija
224/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni hussilla on törkeän huono iho ilman meikkkä. Huomiota herättävä ja häiritsevän iso punainen läikkä posken kohdalla ja isoja näppyjä. 

Ilman meikkiä tarkoitin. 

Vierailija
225/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä Chachista. Vaikuttaa positiiviselta ja välittävältä ihmiseltä.

Aten arkea on kiva seurata, koska ammattitanssijan elämä ei ole tuttua.

Vierailija
226/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jollea dissataan? Symppis tyyppi. Ei voi sille mitään, jos isällään on rahaa ja haluaa ostaa tälle veneen. Jolle on jollain tapaa järkevin ja tasapainoisin tossa porukassa. Hyvä kausi mielestäni. 

Vierailija
227/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta on tylsä, traumatisoitunut ilmeisesti.

Lotalla on aivovamma, kun löi päänsä Nepalissa. Se voi aiheuttaa monenlaisia oireita.

Vierailija
228/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jollea dissataan? Symppis tyyppi. Ei voi sille mitään, jos isällään on rahaa ja haluaa ostaa tälle veneen. Jolle on jollain tapaa järkevin ja tasapainoisin tossa porukassa. Hyvä kausi mielestäni. 

Ymmärsin, että ihan sponsorirahoilla tämä reissu rahoitetaan eikä iskän rahapussista. Jolle on tehnyt töitä saadakseen sponsoreita. 

Vierailija
229/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisko ens kerralla taviskausi? Mulle kyllä käy nää julkkiksetki, kunhan ei oo montaa kautta Ellua, Sieppiä ja Boeliusta. Martinaa olisin voinu kattoa enemmänkin kausia. Keitä haluisitte sarjaan?

Vierailija
230/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo, Tuksu, Sanna Stellan, Sebastian Rejman

Vierailija
231/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo läikkä on ja pimplejä jokusia.

Vierailija
232/419 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka katsoo toisen ihoa noin tarkkaan? Itse en ole huomannut mitään. 

Vierailija
233/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hussi oli vain hetken ilman meikkiä ja mainitsi että oli ilman meikkiä silloin. Sitä läikkää ei voi olla huomaamatta kun on lähes posken kokoinen. 

Vierailija
234/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hussi oli vain hetken ilman meikkiä ja mainitsi että oli ilman meikkiä silloin. Sitä läikkää ei voi olla huomaamatta kun on lähes posken kokoinen. 

Katsoin samaa. Käyttää varmana kiloittain meikkiä naamassa. En ollut tuntea koko ihmistä.

Vierailija
235/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin samaa. Käyttää varmana kiloittain meikkiä naamassa. En ollut tuntea koko ihmistä.

Höpöhöpö - Janni on ihan superkaunis ilman meikkiäkin.

Vierailija
236/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin pikkuveli on todella nuori. Molemmat kuitenkin ovat todella paljon isänsä näköisiä ja isänsä äänenkin ovat perineet. Suuri ikäero se Joelin ja pikkuveljen suhteeseen eniten vaikuttanut tekijä selvästi on ollut, vaikka Joel ei sitä sanonutkaan.

Vierailija
237/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachi tuo lapsensa julkisuuteen ja myös Jukan vanhempien lasten naamat ovat ohjelmassa näytetty. Jotkut sentään suojelevat lapsiaan, eikä esim. Someäidit-sarjassa näytetty lasten kasvoja. Kovasti Jukan näköisiä ainakin se yksi Chachin lapsi ja Jukan poika ovat. Ihmeellistä roinaa Chachi oli lapsilleen yllätyslahjoina poissaolonsa aikana antamassa.

Vierailija
238/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain ihottumaan ollut hänellä johtuen uupumuksesta kuulemma. En tiedä siitäkö se huono iho johtuu. 

Vierailija
239/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain ihottumaan ollut hänellä johtuen uupumuksesta kuulemma. En tiedä siitäkö se huono iho johtuu. 

Ihottumaa tarkoitin. 

Vierailija
240/419 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaviin ja muka isoihin matkalaukkuihin mahtuu oikeasti todella vähän tavaraa. Joihinkin Prisman muovikasseihin tai muihin vastaavaa kokoa oleviin muovipusseihin mahtuu oikeasti suhteessa paljon enemmän tavaraa. Olen kokeillut joskus tuota. Täyden ilmeisesti 40 litran muovikassin tavarat, ei siis roskia, vaan kaikenlaista muuta tavaraa mm. vaatteita ja kansio papereineen eivät mahtuneet matkakassiin/matkalaukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan