Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri tai sairaanhoitaja! Auttaisitteko?

Vierailija
02.03.2007 |

Olen raskaana rv 37. Nyt kolmatta kertaa kuukauden sisään iski ihan hirveä mahakipu. Viimekerralla se oli keskivatsan kohdalla oikealla ja nyt ihan alhaalla oikealla. Kipu on niin kova, ettei pysty oikein edes kävellä ja kaikenlainen kävely ja kurkottelu on tuskaa. Kuumetta ei ole, eikä ole ripulia tms. Ainoastaan tuo kammottava kipu

Voiko umpisuolentulehduksessa kipu tulla vain ainoastaan silloin tällöin, vai onko se vain yhtäjaksoista?

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu siis alkaa yhtäkkiä ja kestää yleensä koko päivän.

AP

Vierailija
2/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpparikipu voi olla aaltoilevaa, mutta ei pysy poissa päiviä. Lisäksi tuo kipukohtasi tuntuu olevan aika alhaalla, tyypillisin umpparikipu on Mcburneyn pisteessä eli navan ja suoliluunharjan puolivälissä.

Voisiko olla ihan liitoskipuja? Olen kuullut että voi olla aika pahojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valkuaista pissassa? Onko päänsärkyä? Jos on, yhteys neuvolaan (tai päivystykseen) mars, mars. Voi olla oire raskausmyrkytyksestä.

Vierailija:

Olen raskaana rv 37. Nyt kolmatta kertaa kuukauden sisään iski ihan hirveä mahakipu. Viimekerralla se oli keskivatsan kohdalla oikealla ja nyt ihan alhaalla oikealla. Kipu on niin kova, ettei pysty oikein edes kävellä ja kaikenlainen kävely ja kurkottelu on tuskaa. Kuumetta ei ole, eikä ole ripulia tms. Ainoastaan tuo kammottava kipu

Voiko umpisuolentulehduksessa kipu tulla vain ainoastaan silloin tällöin, vai onko se vain yhtäjaksoista?

Kiitos!

Vierailija
4/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytyksen vaara on olemassa, mutta tämän hetken verenpaineita yms. En tiedä. Maanantaina seuraava neuvola, josko silloin selviäisi.

voisikohan tämä sitten olla jotain tyrää tms. Mutta eikös sekin kipu ole jatkuvaa?

AP

Vierailija
5/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin kipu on jatkuvaa. Sinulla ei ole tyrää todettu/ et ole nivusessa mitään muhkuraa huomannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi