Hallitus nostaa suklaalevyn hintaa vielä 50 senttiä lisää
Tällä hetkellä hinta on korkea kaakaon hinnan vuoksi. Hallitus auttaa kansalaisia lähikuukausina nostamalla vielä suklaan verotusta, joten suklaalevy kallistuu ainakin 50 sentillä lisää.
Odotamme valtiovarainministerin lausuntoa.
Kommentit (20)
Hallitus neuvoo syömään sipsejä (sfp) ja keksejä (kd).
Hehheh. Minulla on siihen sentään yhä varaa! En vaan tiedä, mistä muille saataisiin :/ T: Arto
Ylileveä selluliittiperseesi ei kaipaa enää yhtään suklaalevyä.
Kympillä saa neljä.
ja eikös monet ole vuosia huutaneet terveysveroja?
Suklaa on hyväää, kun yksin syö! T: Seksikäs Suklaa-Arto
Ei ole välttämättömyystarvike, kuten esim leipa. Myös karkit ja limsat ovat ihan turhia Europaan lihavimmalle kansalle..
Vad är det för cp som använder "levy" som en måttenhet?
INSSELIPERSUT LENNÄHTIVÄT PAIKALLE
Kyllä teidät tunnistaa.
Muistakaa myös haukkua lihavia ämmiä.
Tarpeeksi, kun nousee voi tulla pimeät markkinat. Olishan sekin jotain, mistä kertoa kiikkustuolissa.
Hallitus vie kansalta suklaatkin suusta.
Sadisti-Riikkaa vaan virnuiluttaa.
Lisäksi hallitus ottaa velkaa enemmän kuin edellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättömyystarvike, kuten esim leipa. Myös karkit ja limsat ovat ihan turhia Europaan lihavimmalle kansalle..
Olen minä kerran nähnyt baarissa ihan normaalipainoisenkin naisen. Eikä ollut edes mikään teletappi vaan ihan ihmisen pituinenkin.aika liki 175 pituinen ja 60-70 kiloinen. Ensin ajattelin ettei ole kyllä suomalainen, mutta ihan oli suomalainen kuitenkin. Yleensä naiset ovat kyllä melko tuhdissa kunnossa joten hyvää se vain tekee jos eivät söisi niin paljoa herkkuja. Miehillä harvemmin tuota lihavuutta niin esiintyykään.
Tätä suomalaiset haluavat. Korkeita veroja, jotta sairaita voitaisiin hoitaa lähes maksutta. Kuoleman pelko on suomalaisilla niin korkea.
Paljon järkevämpää olisi alhaiset verot ja aikuiset huolehtisivat itse terveydenhuoltomenoistaan. Suurin osa voisi tällöin paremmin. Toki enemmän sairaita kuolisi, koska heillä ei olisi varaa hoitoihin, mutta terveillä olisi enemmän rahaa.
Kohta ei ole kansalla varaa maksaa edes perussuomalaisten jäsenmaksua.
Jos tuolla säästetään se 50 senttiä jostain tarpeellisesta niin ihan hyvä