Miten saisin miehen kiinni " rysän päältä" ?
Tiedän, että miehelläni on suhde toisen naisen kanssa. Tiedän naisen nimen, osoitteen ja puhelinnumeron. Muuta en tiedä, eli en tiedä pettääkö hänkin jotakuta mieheni kanssa ja tietääkö hän mieheni olevan perheellinen. Olen saanut tämän selville, koska mieheni käytös muuttui äkillisesti ja alkoi olla paljon pois, lopulta näin puhelutiedoista, kenelle hän on soitellut. Näin myös tiliotteesta, että nainen on lainannut hänelle rahaa. Tunnen mieheni ja tiedän, että jos tältä pohjalta menisin syyttelemään, hän väittäisi minua vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi ja suuttuisi siitä, että olen " kytännyt" häntä. Mutta minä en suostu olemaan tässä se osapuoli, joka on tehnyt jotain väärin! Minä olen uhri ja haluan, että mieheni jäisi kiinni petoksestaan ilman että minun täytyy ottaa asia puheeksi. Jos soitan naiselle ja kerron, että mies on naimisissa kanssani ja lasteni isä, nainen varmaankin kertoo heti miehelleni, joka voi väittää minun olevan vaikka joku hullu exä. Mieheni on erittäin hyvä puhumaan naisille, osaa vaikuttaa hyvin vilpittömaltä. Miten voisin saada heidät kiinni yhdessä, tilanteeseen, jossa miehellä ei ole mahdollisuutta valehdella tai perääntyä? Yksityisetsivään kun ei ole varaa...:) Voisiko joku auttaa, että saadaan kissa pöydälle!!!
Petetty kolmen lapsen äiti
Kommentit (7)
Vaikka olosi on ihan kauhea. Kannattaa todellakin miettiä, mitä tehdä ennen kuin siirtosi teet. Siinä vaiheessa, kun sanot miehelle, että hän pettää, sinulta loppuu kaikkien todisteiden kerääminen siihen.
Tsemppiä:) Kyllä sinä selviät!
Ongelma on juuri siinä, että millä minä itse häntä lähden seuraamaan ilman autoa? Ja mihin laitan lapset siksi aikaa? Kenellekään ulkopuoliselle en halua tästä kertoa. Tekisi niin mieleni leväyttää tiliotteet ja puheluerittelyt mieheni eteen ja kysyä, mistä on kyse! Mutta ei se riitä, nainen olisi tietysti vain kaveri tai kaverin tyttöystävä, yms... Olen miettinyt, että soittaisin naiselle tai menisin hänen kotiinsa juttelemaan, mutta jos hän tietääkin minusta, niin tietysti kieltää kaiken. Mieheni ei nykyään IKINÄ vastaa puhelimeen ollessaan poissa kotoa, eli siitä voisin kuitenkin päätellä, että hän ehkä huijaa toistakin naista. Voisihan hän muuten puhua kanssani puhelimessa naisen ollessa hiljaa taustalla? Tämä on mulle tosi vaikeaa, olen ihan rikki, enkä pysty keskittymään mihinkään. Haluaisin vain, että asia selviäisi, että elämä voisi jotenkin jatkua. Tämä epätietoisuus ja sen hetken odottaminen, kun kaikki paljastuu on tosi turhauttavaa. Ja omatunto on tosi paha, kun tulee purettua lapsiin kaikki, mitä ei miehelle voi purkaa. Ei elämän ja parisuhteen kuuluisi olla sellaista, että on koko ajan ahdistunut eikä voi päivääkään olla itkemättä, eihän??!
tätä olen pohtinut omalla kohdallani (ex-mies) ja samoin siskoni kohdalla. JA vastaukseni on että EI, älä soita. Ensin selvität asian itsesi kanssa, sitten miehesi, ja vielä kerran itsesi kanssa.
Tai no sen vielä otan kantaa, että otat asian esille miehesi kanssa, koska tuollaisesta mustasukkaisesta kyttäämisestä tulee myös hulluksi... tai ainakin minä tulin.
Eiköhän sen jälkeen miehesi ota " syyttelysi" vakavasti.
Tiesin mieheni (nykyään ex) pettävän, mutta mies vain kielsi vaikka mitä todisteita oli. Lopulta sain käsiini naisen numeron ja soitin hänelle. (Mies oli sanonut olevansa eronnut.) Tämän puhelun jälkeen miehen oli jo pakko myöntää asiat.
jos asiat pystyt kohtaamaan rauhallisesti, ottaisin vaikka kersojen kanssa taksin ja lähdettäisiin isin kaverille kylään silloin kun isikin on siellä. Olisi pariskunta niin yllättynyt että varmasti tulisi asia selväksi kaikille osapuolille, tälle toiselle naisellekkin. Lapsetkin sitten näkisivät mahdollisen isin uuden kodin...
jos olet siis ihan sata varma että pettää sinua. voi jollekkin kuulostaa rajulta tämä ehdotus, mutta uskon että lasten läsnäolo estää suurempaa draamaa ja ovathan he asiassa osallisia ja se olisi isukin ja naikkosen hyvä muistaa, että teitä ei voi niin vain työntää syrjään. ei se perhe katoa mihinkään sillä aikaa kun isi juoksee vieraissa.
itse seuraat miestäsi sen ämmän kämpille ja pimpotat ovea kun olet varma, että he ovat siellä yhdessä.
ei siihen selittelyjä jää! siihen sit lisäks läväytät tiliotteet ym.
mut laspet ei kuulu aikuisten draamojen keskelle, lapset on niin fiksuja et tajuaa kyllä ja tuskin tollasessa tilanteessa pystyy edes olla kokematta kovia tunteita, huutoa, itkua, raivoa. joten ei lapsia sinne reissulle mukaan!
voimia ap ja muista että jo nurkan takana sinä olet voittaja ja miehesi on varmasti halukas vielä tulemaan takasm kun tajuaa et perheensä menetti, mutta takasin älä ota!!!!!
tuollaiset asiat, varsinkin lapsiperheessä kun eivät koskaan ole helppoja ja hetkessä hoidettu.
Minulla ei valitettavasti ole omakohtaisia kokemuksia mutta ystäväni teki aikoinaan niin että seurasi ystävättärensä kanssa miestään ja lopulta seisoivat miehen uuden naisen ikkunan takana seuraamassa miehen ja uuden naisen tositoimia ja koputtivat ikkunaa, siinä ei miehelle jäänyt paljon seliteltävää.. tämä tietenkin vaikeaa jos kyse on kerrostalosta =)
Mutta jos siis itse leikit salapoliisia, vaikkei mikään ihanteellisin vaihtoehto ole. Ottaisin sinuna kuitenkin jonkun ystäväsi mukaan tueksesi. Voisittehan seurata heitä esim ravintolaan, elokuviin... missä sitten käyvätkään. Eihän perheellisen miehen kuulu semmoisissa paikoissa liikkua vieraan naisen kanssa.
Toivottavasti saat asiaasi selvyyden, pikimmiten. Epätietoisuus kuluttaa kaikista eniten.
Tsemppiä koitokseen!