Voiko miehelle antaa ohjeita?
Seksiä harrastaessa on tietenkin luonnollista kertoa ja näyttää mistä pitää. Mitenköhän mies suhtautuisi, jos seksin ulkopuolella kertoisi, että ei pidä tietystä asiasta, minkä mies usein tekee seksissä, eli voisi lopettaa sen tekemisen.
Olin kuvitellut, että tekee tuon asian hölmöyttään, mutta kertoi, että tekee sen tietoisesti. Olin niin hölmistynyt, että en siinä tilanteessa tajunnut sanoa, että älä tee niin.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen asia on sellainen, minkä voi olettaa vahingoksi mutta ei ole, ja tapahtuu usein, mutta et ole saanut kymmeneen vuoteen mitään sanotuksi?
No mies tekee asioita, jotka hidastavat tai estävät orgasmin saannin. Ja tekee niitä, jotta en tulisi niin nopeasti.
Ap
Voisitko sä jo kerpele vihdoin kertoa, mitä se mies on tehnyt viimeiset 10 vuotta?
No milloin mitäkin. Lopettaa nuolemisen, sormettamisen tai panemisen, vaihtaa rytmiä, sanoo jotain tms. just kun olen saamassa.
Ap
Ja tätä on jatkunut jo 10 vuotta? Taidat olla täys vaja kki.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä ohjeista, pliis
Opettele puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen asia on sellainen, minkä voi olettaa vahingoksi mutta ei ole, ja tapahtuu usein, mutta et ole saanut kymmeneen vuoteen mitään sanotuksi?
No mies tekee asioita, jotka hidastavat tai estävät orgasmin saannin. Ja tekee niitä, jotta en tulisi niin nopeasti.
Ap
Voisitko sä jo kerpele vihdoin kertoa, mitä se mies on tehnyt viimeiset 10 vuotta?
No milloin mitäkin. Lopettaa nuolemisen, sormettamisen tai panemisen, vaihtaa rytmiä, sanoo jotain tms. just kun olen saamassa.
Ap
Annas ku arvaan. Sä makaat lahnana ja odottelet valmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Olen tietenkin kerronut, mistä pidän jne. Mutta minkäs sille voi, jos vaikka kieli väsyy. Ei ollut tullut mieleenkään, että kyse olisi siitä, että tietoisesti lopettaa kesken.
Ap
Oliskoha ny parempi, että meet puhuu se miehes kans. Me ei olla mitään ajatuksen lukijoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Olen tietenkin kerronut, mis
Pitääkö sun nuolla 30 minuuttia vai mistä tässä nyt on kyse?
Mut jos sä oot vaikka just saamassa, ja mies silloin lopettaa nuolemisen, niin kai sä sanot sille että "vähän vielä, oon just tulossa"? Sanothan?
Vai onko oikeasti tässä kyse siitä mitä joku arveli että hommat loppuu kun oot saanu? Oma exä oli sellainen, hommat loppui siihen kun seinään (en kyllä silti ikinä pyrkinyt estämään ettei hän olisi saanut..).
Taas tämmönen typerä ketju. Ap aloittaa sen eikö vaivaudu vastaamaan kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmönen typerä ketju. Ap aloittaa sen eikö vaivaudu vastaamaan kysymyksiin.
Mihin kysymyksiin? Onko jotain järkevää kysytty?
Makaanko lahnana? No riippuu tilanteesta. Mitä siinä pitäisi tehdä, jos mies on jalkojen välissä nuolemassa?
Pitääkö nuolla 30 min? Miten niin pitääkö? Miehen mielestä ehkä pitää, mutta sehän tässä on just se pointti, että mä ottaisin mielummin sen orkun muutaman minuutin nuolennan jälkeen, enkä aina keskeyttäsi puuhaa niin, että siihen menee tunti.
Loppuuko kiinnostus orkun jälkeen. Ei.
Ap
No nyt seuraavalla seksikeŕralla kun joku asia tuntuu hyvältä , niin sano siinä vaiheessa , että älä lopeta , että haluat laueta näin.
M42
En harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka estää orgasmin saamiseni. Miksi sinä ap harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Voi antaa, vaikka kädestä pitäen ! Minulle ainakin sopii.
Olen tämän alkuperäinen kommentoija. Kyllä meillä rouva saa sanoa ,vaikka olisin kuinka kauan virheellisesti toiminut. saa sanoa sexin aikana tai sexin jälkeen ja sanookin. Ainut mitä häneltä toivoisin, ettei seksin aikana sanottu ole ikävä tokaisu, vaan vähän niinkun kuiskaus, mutta sitä hän ei ole oppinut. Mutta mitäs pienistä . Pääasia, että uskaltaa sanoa. Harmillisempaa se on, jos vain aavistaa, että jotain menee sudeksi.
Minä olen kerran "lyönyt" miestä, kun lopetti just kun olin tulossa. No hän yrittti sitten jatkaa, ja sainkin yhden elämäni huumaavimmista orgasmeista! Ja mies vaan nauroi, ja kaveri kanssa siinä lähellä. Oltiin ehkä 16 vuotiaita, että tais olla poika ei mies. Mutta ihana oli poikakaveri.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos sä oot vaikka just saamassa, ja mies silloin lopettaa nuolemisen, niin kai sä sanot sille että "vähän vielä, oon just tulossa"? Sanothan?
Vai onko oikeasti tässä kyse siitä mitä joku arveli että hommat loppuu kun oot saanu? Oma exä oli sellainen, hommat loppui siihen kun seinään (en kyllä silti ikinä pyrkinyt estämään ettei hän olisi saanut..).
"Hommathan " loppuvat useimmiten miehen saamiiseen, ei naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hommathan " loppuvat useimmiten miehen saamiiseen, ei naisen.
Kyllä. Kunhan totesin että on kokemusta että voi mennä myös toisin päin. Muiden naisten kanssa ei ole tätä samaa ollut. Yksilöitähän tässä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
En harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka estää orgasmin saamiseni. Miksi sinä ap harrastat?
No mieshän teki tuon omasta mielestään mun nautinnon vuoksi. Itse siis pitää edgettämisestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieshän teki tuon omasta mielestään mun nautinnon vuoksi. Itse siis pitää edgettämisestä.
Ap
No et kuitenkaan tykännyt siitä, vai? Mutta kuinka mies saa päättää täsätäkin tai siis ei saa, vaan tekee niin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No et kuitenkaan tykännyt siitä, vai? Mutta kuinka mies saa päättää täsätäkin tai siis ei saa, vaan tekee niin vain.
Feminismi on mielisairaus.
Esimerkkejä ohjeista, pliis