Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin outoa seksiunta tyypistä, jota en edes pidä kuumana

Vierailija
21.01.2025 |

Onko muille käynyt näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kertaa. Näen usein seksiunta eräästä naisesta vaikka hän ei ole mieleeni. T: M 51 v

Vierailija
2/8 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monta kertaa. Näen usein seksiunta eräästä naisesta vaikka hän ei ole mieleeni. T: M 51 v

Miten tulkitset sen? Näin siis unta naisesta jonka epäilen kilpailevan saman miehen huomiosta kanssani. Olen itse nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tulkitset sen? Näin siis unta naisesta jonka epäilen kilpailevan saman miehen huomiosta kanssani. Olen itse nainen.

Mielenkiintoinen kuvio tuo kuvaamasi. Minä tulkitsen sen oman uneni niin, että se kenestä näen unta voisi olla hyvä seksissä, ja että hän haluaisi tyydyttää itsenä seksillä minun kanssa. Mitään muuta en osaa siinä nähdä. Eräänlaista seksuaalista yhteenkuuluvuutta kai.  T: M 51 v 

Vierailija
4/8 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sua Jerry.

Vierailija
5/8 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaako se jotain henkilöä? Onko se samoissa tehtävissä töissä, kuin joku josta pidät? Onko se samassa kaveripiirissä, kuin joku josta pidät?

Se on sijainen, kun alitajunta ujostelee.

Vierailija
6/8 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaako se jotain henkilöä? Onko se samoissa tehtävissä töissä, kuin joku josta pidät? Onko se samassa kaveripiirissä, kuin joku josta pidät?

Se on sijainen, kun alitajunta ujostelee.

Minä olen monta kertaa herännyt kesken todella eroottisen unen mutta vielä heräämisen hetkellä kun muistan kaiken selvästi en oikein tajua kenen kanssa harrastin seksiä.

Yleensä siinä on ikäänkuin kaksi henkilöä sulautunut yhteen tai sitten sen henkilöllisyys vaihtuu unen aikana. Usein ainakin toinen on joku jota inhoan tai "kielletty".

Vierailija
7/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näin unta mieheni syrjähypystä niin, että olin kaupassa maksamassa ja kassa tokaisi minulle, käske vaan Sepe maksamaan tää. No jotenkin Sepe siihen sit tuli  ja he lähtivät kaksi -jonnekin. Siinä vaiheessa heräsin ja koko tapaus kymmenien vuosien jälkeen tuli kasvojeni eteen. Kapakka ja paikka missä istuivat, mitä heillä oli päällä (farkut-farkkutakki-kauluspaita-hiusmalli) kaikki!!! Näin silmieni edessä ilmeet, kun heidät yllätin purtuine kauloineen, tupakka askeineen ja kaljatuoppeineen!!!! Tää sit vaivaa, sanoin tästä Sepelle lähti heti pois ja sanoi- miten sä noita vanhoja? Mietin, liekö asiassa perää

Vierailija
8/8 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella viisasta tulkita unia ja uskoa omiin tulkintoihin. Luetko horoskooppeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi