4 päivää hernekeittoa!
Sitten taas seuraavat 4 päivää kinkkukiusausta, sitten taas vaikka lihaperunalaatikkoa seuraavat 4 päivää. Tätä tämä työttömän elämä on. Ehkä pitää olla tyytyväinen että on jotain. Töitä ei vain yksinkertaisesti löydy!
Kommentit (16)
Minä voin syödä samaa ruokaa vaikka viikon, vaikken työtön olekaan. Pääasia että on ruokaa ja se maistuu hyvälle.
Ni har inte funderat på att packa maten i portioner och frysa in den?
Mikset jaa, vaikka päivällinen hernekeittoa ja lounas kiusasta jne. Näin se ei tuu korvista ulos.
Välillä vielä jos saisi manna tai riisivelliä.
Hyi vit...tu! Syökö sitä oksennusta vieläkin joku?
Syötkö samaa ruokaa vieläpä kaksi kertaa päivässä?
Palsta-Manna kirjoitti:
Syötkö samaa ruokaa vieläpä kaksi kertaa päivässä?
En ole ap, mutta miksi ei?
Sullahan on täys työ kun syöt noin hitosti!
Kohta olet sellaine valtava obeesi,että et mahdu enää ovesta ulos!!!
Herra jumala sentään!!
Lähde lenkille siitä läski!!
Sä häpäiset täällä itses kaikkien näiden ihmisten edessä!!
Miksi et yksinkertaisesti vain syö noita kaikkia eri päivinä? Ei ole ihme ,ettet saa töitä mistään kun olet noin epälooginen tolvana.
Tussua voisin syödä vaikka joka päivä ja joka ikinen yö. On se vaan niin hyvää.. tuoksuu kalalta ja maistuu kanalta.
Hernekeitto on ruotsalainen perinneruoka.
Minä teen ruokaa tarkoituksella 3-4 päiväksi kerrallaan, koska en joka päivä halua kokata. Juuri viime viikolla oli hernekeittoa, jota syötiin kolme päivää. Ei alkanut kyllästyttää.
Jos ap et halua syödä samaa ruokaa monta päivää putkeen, mikset kokkaa useampaa lajia yhtenä päivänä, pakasta annoksina ja ota sitten vuoropäivinä hernekeittoa, kiusausta jne.?
Sulla on syömäkelpoista ruokaa ja silti kehtaat valittaa.
Minulle ihan normaalia syödä 3-4 päivää peräkkäin samaa ruokaa. Toisaalta teen vain ruokia joista tykkään. Hernekeitto on yksi niistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on täys työ kun syöt noin hitosti!
Kohta olet sellaine valtava obeesi,että et mahdu enää ovesta ulos!!!
Herra jumala sentään!!
Lähde lenkille siitä läski!!
Sä häpäiset täällä itses kaikkien näiden ihmisten edessä!!
Mistä päättelet, että ap syö paljon? Siitä ei ainakaan aloituksessa kerrottu mitään
Kuulostaa hyvältä.
Nam nam.