Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sabotoin kaikki suhteeni. Alan sekoilemaan ja työnnän pois..

Vierailija
21.01.2025 |

Haluaisin varmaan hyviä ihmisiä lähelleni mutta lopulta en kestäkään sitä omaa riittämättömyyden tunnetta ja laitan sitten sellaisia viestejä, että he ymmärtävät pysyä kaukana minusta. 

Häpeän tuota mutta oikeasti pelkään niin paljon läheisempiä suhteita nykyään, että sabotoin tavalla tai toisella hyvin alkaneen jutun. Työnnän pois ja sitten helpottaa ettei tarvitsekaan ottaa riskiä siitä että jokin hyvä ystävä/kumppani löytyisi koska tuntuu etten sellaista ansaitse kuitenkaan. Kuitenkin sellainen suhde olisi varmaan se jota tässä elämässä tarvitsisin syvästi. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko j ä n n ä...

Vierailija
22/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävää, mutta et vaan näköjään kykene terveisiin ihmissuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Nää on jo viihdyttäviä, siis nämä sun itsesääliset analysointisurkuttelut

Vierailija
24/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYY TYÖNNÄN KAIKKI POIS 😩

Vierailija
25/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa tutustua noihin eri kiintymyssuhdemalleihin. Ja muistaa ettei ne oo mikään tuomio vaan niistä voi oppia pois.

Vierailija
26/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin saman itsessäni v. 2015 kun ghostasin viimeisen ihmissuhteeni. Silloin päätin ja siitä asti olen ollut yksin etten enää tekisi henkisesti pahaa kenellekään.

Anteeksi.

Vierailija
27/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaistenne sekopäiden takia en anna enää mahdollisuutta kenellekään. Muutakin tekemistä kuin 24/7/365 draamasekoilu

Oikeesti ihmiset jotka hokee tota 'draamaa' on itse dramaattisimpia sekoilijoita itse. Eivät vain sitä näe tai tajua.

Miten vit ussa perustelet noin älyvapaan näkemyksen?

No vìttu kato ittees!

Vierailija
28/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hylkäsin sekä ystävyyssuhteet naispuolisia että seurustelusuhteet miespuolisia kohtaan. Odotin vain sopivaa ajankohtaa milloin pudottaa pommi, sain siitä jotain kieroutunutta mielihyvää. Aattelin, etten halua sitoutua ja muuttua hallittavaksi lapaseksi. Niinpä olen yksin, vain oma perhe ja lapsuuden perheenjäsenet jotenkuten lähelläni. Haluaisin olla "normaali", mutta tuntuu, että ihmissuhteissa on liian monta liikkuvaa osaa hallittavaksi. Jos tulis avioero, mulla ei olis oikeesti mitään, ei naisille ominaisia turvaverkkoja eikä mitään "verkostoa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä